To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-10
Gliwice: Dostawa materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych - w podziale na 10 zadań
Numer ogłoszenia: 80813 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93262 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Gen. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 261111371, faks 261111232.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych - w podziale na 10 zadań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, najwyższej jakości materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych dla 4 WOG, w podziale na 10 zadań: ZADANIE NR 1: dostawa materiałów elektrycznych dla SOI Gliwice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj oraz ilość zamawianych towarów zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ oraz jej integralna część. ZADANIE NR 2: dostawa materiałów elektrycznych dla SOI Bytom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj oraz ilość zamawianych towarów zawiera formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ oraz jej integralna część. ZADANIE NR 3: dostawa materiałów elektrycznych dla SOI Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj oraz ilość zamawianych towarów zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ oraz jej integralna część. ZADANIE NR 4: dostawa materiałów elektrycznych dla SOI Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj oraz ilość zamawianych towarów zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ oraz jej integralna część. ZADANIE NR 5: dostawa materiałów elektrycznych dla SOI Opole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj oraz ilość zamawianych towarów zawiera formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ oraz jej integralna część. ZADANIE NR 6: dostawa materiałów elektrycznych dla SOI Krapkowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj oraz ilość zamawianych towarów zawiera formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ oraz jej integralna część. ZADANIE NR 7: dostawa materiałów elektrycznych dla SOI Bielsko-Biała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj oraz ilość zamawianych towarów zawiera formularz cenowy - załącznik nr 8 do SIWZ oraz jej integralna część. ZADANIE NR 8: dostawa materiałów elektrycznych dla SOI Lubliniec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj oraz ilość zamawianych towarów zawiera formularz cenowy - załącznik nr 9 do SIWZ oraz jej integralna część. ZADANIE NR 9: dostawa materiałów elektrotechnicznych dla Służby Uzbrojenia i Elektroniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj oraz ilość zamawianych towarów zawiera formularz cenowy - załącznik nr 10 do SIWZ oraz jej integralna część. ZADANIE NR 10: dostawa baterii i ładowarek dla 4 WOG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj oraz ilość zamawianych towarów zawiera formularz cenowy - załącznik nr 11 do SIWZ oraz jej integralna część. Towar należy dostarczać: ZADANIE NR 1 - 8: partiami, w terminie do 7 dni od dnia przesłania zapotrzebowania przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego (Kierownika SOI), z zastrzeżeniem, iż całość musi zostać dostarczona w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy, do siedziby SOI (stosownie do zadania); ZADANIE NR 9 - w całości, w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy, do siedziby 4 WOG w Gliwicach przy ul. Andersa 47. ZADANIE NR 10 - w całości, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy, do siedziby 4 WOG w Gliwicach przy ul. Andersa 47. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, pełnowartościowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, opisem technicznym, kartami charakterystyki, instrukcją obsługi etc (w zależności od potrzeb). Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na dostarczane towary na okres wynikający z gwarancji producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji (załącznikach do SIWZ) przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne i jakościowe wymaganego towaru. Rozstrzygając kwestie równoważności Zamawiający uznaje za równoważny wyrób, który w porównaniu z wyrobem oryginalnym charakteryzuje się porównywalną tzn. taką samą lub lepszą jakością. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania i udowodnienia, że wyrób równoważny spełnia w całości opisane parametry jakościowe, techniczne, ilościowe i funkcjonalne. Wjazd na teren Zamawiającego i poszczególnych SOI odbywa się na warunkach i zasadach określonych przez Dowódcę Jednostki Wojskowej (głównego użytkownika kompleksu wojskowego) w godzinach od 700 - 1400, w dni tygodnia: poniedziałek - piątek. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna odbywać się w dni robocze, codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach funkcjonowania danej Jednostki wojskowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne 31.53.10.00 - Żarówki 31.53.25.10 - Zapłonniki do świetlówek 31.53.13.20 - 31.53.13.20 31.22.48.10 - Przedłużacze 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany 31.73.10.00 - Artykuły elektrotechniczne 31.44.00.00 - Baterie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kaczmarek Electric S.A., Ul. Gajewskich 32, 64-200 Wolsztyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21208,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17435,02
Oferta z najniższą ceną: 17435,02 / Oferta z najwyższą ceną: 60284,38
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo El 12 Sp. z o.o., Ul. Św. Anny 5, 45-117 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25809,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23231,72
Oferta z najniższą ceną: 23231,72 / Oferta z najwyższą ceną: 35932,07
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lemar Electric Sp. z o.o., Ul. Stadionowa 4, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26821,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19866,50
Oferta z najniższą ceną: 19866,50 / Oferta z najwyższą ceną: 32552,09
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lemar Electric Sp. z o.o., Ul. Stadionowa 4, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20274,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10313,43
Oferta z najniższą ceną: 10313,43 / Oferta z najwyższą ceną: 21113,90
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lemar Electric Sp. z o.o., Ul. Stadionowa 4, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39701,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26933,49
Oferta z najniższą ceną: 26933,49 / Oferta z najwyższą ceną: 62901,17
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lemar Electric Sp. z o.o., Ul. Stadionowa 4, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10810,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8434,05
Oferta z najniższą ceną: 8254,34 / Oferta z najwyższą ceną: 11669,18
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lemar Electric Sp. z o.o., Ul. Stadionowa 4, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18132,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30418,87
Oferta z najniższą ceną: 30418,87 / Oferta z najwyższą ceną: 39601,87
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lemar Electric Sp. z o.o., Ul. Stadionowa 4, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11154,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7456,49
Oferta z najniższą ceną: 7456,49 / Oferta z najwyższą ceną: 10057,67
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo El 12 Sp. z o.o., Ul. Św. Anny 5, 45-117 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14249,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8348,75
Oferta z najniższą ceną: 8348,75 / Oferta z najwyższą ceną: 8348,75
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo El 12 Sp. z o.o., Ul. Św. Anny 5, 45-117 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10702,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13631,98
Oferta z najniższą ceną: 13631,98 / Oferta z najwyższą ceną: 13631,98
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2025 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- "Modernizacja obiektu -prace remontowe poszycia dachowego, instalacyjne, roboty towarzyszące w budynku HNT, w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym w Gliwicach"
- ZP.261.3.2025 Zakup szaf na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem
- Roboty budowlane związane z modernizacją zaplecza sportowego w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudka
- Modernizacja oświetlenia w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym "Dom na Szlaku" im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Załuskowie
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup i dostawa oprzyrządowania, materiałów elektrycznych oraz sieciowych dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Dostawa i montaż oświetlenia do kwater internatowych w Nowej Dębie, Białej Podlaskiej i Przemyślu
- Dostawa i montaż magazynów energii dla mieszkańców Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: Przedłużacze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.