Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Konin: Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Koninie - Etap II
Numer ogłoszenia: 80816 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax (063) 2401135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Koninie - Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni jezdni na odcinku 1100 m - nawierzchnia z betonu asfaltowego dla ruchu KR 3 o powierzchni 8276,00 m2, budowa chodnika - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm o powierzchni 3858,00 m2, budowa zjazdów - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o powierzchni 1575,00 m2, budowa ścieżki rowerowej - nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej 1554,00 m2, budowa odwodnienia w zakresie wpustów i przykanalików z podłączeniem do istniejących kolektorów deszczowych 48 szt., budowa odcinka kolektora deszczowego - dł. 69,60 m, budowa oświetlenia - linia kablowa długości 1381,00 m, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane w postępowaniu wadium - 60.000,00 zł,-.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań związanych z budową lub przebudową drogi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych każde, 3. Dysponują dla każdej z części sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wg zestawienia zawartego w poniższej tabeli Wyszczególnienie Parametry techniczne Ilość szt. Koparka o poj. łyżki min. 0,60 m3 1 Koparko-ładowarka - 1 Spycharka min. 100 kM 1 Równiarka samobieżna min. 100 kM 1 Ładowarka - 1 Walec statyczny gładki samojezdny ciężar min.10 Mg 1 Walec statyczny gładki samojezdny ciężar min.12 Mg 1 Walec statyczny ogumiony ciężar min. 10 Mg 1 Walec wibracyjny samojezdny ciężar min. 10 Mg 1 Wibrator płytowy z osłoną z tworzywa sztucznego - 1 Skrapiarka mechaniczna - 1 Wytwórnia mas bitumicznych wyposażona w urządzenia do automatycznego sterowania produkcją wydajność min. 100 Mg/h 1 Frezarka drogowa z podajnikiem urobku szer. skrawania 2,0 m 1 Układarka wyposażona w system automatycznej niwelacji układanej masy bitumicznej szer. układania 7,0 m 1 15 Samochód samowyładowczy min 15 ton 2 Określone w tabeli charakterystyki maszyn i urządzeń oraz ilość sprzętu należy traktować jako minimalne wymagane przez Zamawiającego. 4.Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: Dla osób kierujących robotami wymagane są uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Kierownicy robót (wyszczególnionych branż) muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł,- 6. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań związanych z budową lub przebudową drogi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych każde + dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 3. Wykaz wymaganego sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia 4.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - uprawnienia budowlane w wymaganych specjalnościach . - aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł,- 6.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy. 7.Oświadczenie , o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. i 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 205,00 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 12.05.2008r..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Koninie ,plac Wolności 1 (pokój nr 303).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.