eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPRZYGOTOWANIE I REALIZACJA ZEWNĘTRZNEJ KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNEJ PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH W WOJEWÓDZTWIE DOLNOŚLĄSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Wrocław: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA ZEWNĘTRZNEJ KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNEJ PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH W WOJEWÓDZTWIE DOLNOŚLĄSKIM
Numer ogłoszenia: 80824 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 51266 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax 071 7769141.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA ZEWNĘTRZNEJ KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNEJ PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH W WOJEWÓDZTWIE DOLNOŚLĄSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja zewnętrznej kampanii informacyjno-promocyjnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na nośnikach wielkoformatowych o powierzchni 6m x 3m oraz 5,04m x 2,38m w województwie dolnośląskim. Kampania zostanie przeprowadzona w dwóch etapach: a) pierwszy etap Kampanii - ekspozycja plakatów w drugim kwartale 2008 r., obejmująca dwukrotną dwutygodniową ekspozycję na nośnikach typu 6m x 3m oraz typu 5,04m x 2,38m b) drugi etap Kampanii - ekspozycja plakatów w czwartym kwartale 2008 r., obejmująca jednokrotną dwutygodniową ekspozycję na nośnikach typu 6m x 3m oraz na nośnikach typu 5,04m x 2,38m 2.1 Rodzaj i liczba nośników a) Nośniki o powierzchni 5,04 m x 2,38 m - minimalna liczba 80 szt., maksymalna 120 szt. b) Nośniki o powierzchni 6 m x 3 m - minimalna liczba 20 szt., maksymalna 30 szt. Łączna liczba nośników dwóch typów użytych w jednorazowej ekspozycji nie może być mniejsza niż 100 szt. oraz nie może przekraczać 150 szt. Liczba wykorzystanych nośników każdego typu w poszczególnych ekspozycjach Kampanii będzie jednakowa oraz nie ulegnie zmianie. Ekspozycja plakatów na nośnikach każdego typu w trakcie realizacji Kampanii zostanie rozpoczęta jednocześnie. 2.2 Lokalizacja nośników Kampania zostanie zrealizowana na nośnikach zlokalizowanych w województwie dolnośląskim: we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Legnicy, Wałbrzychu oraz innych miejscowościach województwa. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących usług: a) opracowania Media Planu dla potrzeb kampanii, z określeniem terminów, rodzaju, ilości i lokalizacji dwóch typów nośników wielkoformatowych w poszczególnych miejscowościach województwa dolnośląskiego z uwzględnieniem pięciu rodzajów plakatów wraz z uzasadnieniem, biorąc pod uwagę specyfikę Programu oraz jego potencjalnych odbiorców; b) przygotowanie plakatów do druku oraz druku plakatów w ilości i jakości niezbędnej do realizacji kampanii na nośnikach wielkoformatowych; c) realizacji założonego Media Planu polegającego na ekspozycji pięciu rodzajów plakatów informacyjno-promocyjnych na nośnikach wielkoformatowych; d) stałej, bieżącej kontroli jakości wyeksponowanych plakatów reklamowych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wyklejonych plakatów, Wykonawca dokona niezwłocznie ponownego wyklejenia na własny koszt. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia nośnika, na którym wyeksponowany jest plakat, Wykonawca niezwłocznie, w porozumieniu z Zamawiającym, wykleja plakat na innym nośniku; e) opracowania raportu z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną kampanii. 2.4 Media Plan 2.4.1 Wymagania wobec propozycji Media Planu a) uwzględnienie propozycji typów oraz liczby wielkoformatowych nośników reklamowych; b) uwzględnienie liczby nośników reklamowych planowanych do wykorzystania w kampanii z podziałem na poszczególne miasta: Wrocław, Jelenia Góra, Wałbrzych i Legnica oraz inne w województwie dolnośląskim; c) uwzględnienie ekspozycji pięciu rodzajów plakatów przeznaczonych do wykorzystania w kampanii; d) uwzględnienie zmian lokalizacji nośników lub rodzajów plakatów na ponownie użytych nośnikach podczas drugiej ekspozycji plakatów (pierwszy etap kampanii - drugi kwartał 2008 r.); e) uwzględnienie propozycji punktów, w których będą umieszczone nośniki (points of interest) wraz z uzasadnieniem; f) uwzględnienie przewidywanej liczby kontaktów generowanych przez plakaty reklamowe łącznie oraz dziennie. 2.4.2 Akceptacja Media Planu a) w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji media plan zawierający m.in. terminy ekspozycji plakatów na nośnikach wielkoformatowych w poszczególnych kwartałach 2008 roku wraz z wykazem lokalizacji poszczególnych nośników. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy zmiany lokalizacji 10% liczby nośników każdego typu z propozycji Wykonawcy przedstawionej w media planie. 2.5 Projekt plakatów Projekty plakatów zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego na nośniku CD w formie pliku komputerowego na nośniku CD-ROM w terminie do 7 dni od daty zawarcia niniejszej umowy. 2.6 Realizacja Kampanii a) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia stałej, bieżącej kontroli jakości ekspozycji plakatów. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wyklejonych plakatów, Wykonawca dokona niezwłocznie ich ponownego wyklejenia na własny koszt. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia nośników, na których wyeksponowane będą plakaty, Wykonawca niezwłocznie, w porozumieniu z Zamawiającym, dokona ponownego ich wyklejenia na innych nośnikach. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu i sprawdzenia przebiegu realizacji przedmiotu umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 250335 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Projekt Pomocy Technicznej realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej-Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Województwa Dolnośląskiego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STROER Media sp. z o.o. sp. komandytowa, ul. Belwederska 6a, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 250335
  • Oferta z najniższą ceną: 250335 / oferta z najwyższą ceną: 250335
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.