eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanokświadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów SPZOZ w Sanoku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Sanok: świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów SPZOZ w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 80826 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34456 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów SPZOZ w Sanoku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych usług na rzecz SPZOZ w Sanoku w zakresie odbioru, transportu (wraz z załadunkiem i ważeniem) i unieszkodliwianiem lub odzyskiem (gdy jest dopuszczalny) odpadów: medycznych, RTG, gospodarczych. Wspólny słownik zamówień: CPV- 90. 53.30.00-2 usługi gospodarki odpadami CPV- 90. 52.40.00-6 usługi w zakresie odpadów medycznych CPV- 90. 51.20.00-9 usługi transportu odpadów Niniejsze Zamówienie dotyczy odpadów o kodach: 180103, 180104, 180102, 180182, 180106, 180107, 180109, 160601, 160103, 160114, 160122, 160113, 160107, 130208, 160604, 150110, 090101, 090104, 090107, 160213, 160211, 160215, 160214,150202 Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w opisie części zamówienia. Odebrane odpady medyczne powinny być unieszkodliwiane zgodnie z art. 20 Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. .(Dz. U.z 2013, poz.21z późn. zm.) Głównym miejscem magazynowania jest wolnostojący metalowy barak zlokalizowany na terenie SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26 oraz inne miejsca przeznaczone na składowanie odpadów na terenie SPZOZ przy ul. 800-lecia 26 oraz Konarskiego 8. Poszczególne odpady przechowywane są w specjalnych workach z PVC na odpady do utylizacji, oznakowanych i szczelnie zamkniętych. Odbiór odpadów od Zamawiającego odbywać się będzie specjalistycznym transportem Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.: /dla zadania nr 1 / Odbiór odpadów będzie wykonywany : kod 180103, 180104, 180182 - dwa razy w tygodniu- poniedziałek i czwartek kod 180102 - trzy razy w tygodniu- poniedziałek, środa, piątek kod 180106, 180107, 180109, na podstawie pisemnych zgłoszeń (za pomocą faxu) przez Dział Zaopatrzenia i Gospodarczy w godzinach ustalonych z Działem Zaopatrzenia i Gospodarczym. W razie gdy odbiór przypada w dzień wolny od pracy, strony ustalają, że odbiór nastąpi pierwszego roboczego następującego po tym dniu wolnym /dla zadania nr 2 i 3/ Odbiór odpadów będzie wykonywany na podstawie odrębnych pisemnych zgłoszeń (za pomocą faxu) przez Dział Zaopatrzenia i Gospodarczy z co najmniej 7 dniowym uprzedzeniem przed terminem tego odbioru. Wykonawca jest zobowiązany do załadunku i ważenia (samochód do odbioru odpadów musi być wyposażony w wagę) odbieranych odpadów we własnym zakresie. 2. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: sukcesywna usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: RAF EKOLOGIA Sp. z o. o. Firma Handlowo Usługowa EKO TOP Sp. z o. o. ul. Hetmańska 120, 35-120 Rzeszów, ul. Trzecieskiego 14, 38-460 Jedlicze, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 439968,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 494964,00

  • Oferta z najniższą ceną: 494964,00 / Oferta z najwyższą ceną: 494964,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: sukcesywna usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów RTG.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo Handlowa EKO - TOP Sp. z o. o., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5435,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18630,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18630,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: sukcesywna usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów gospodarczych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: RAF EKOLOGIA Sp. z o. o. Firma Usługowo Handlowa EKO TOP Sp. z o. o. ul. Hetmańska 120, 35-120 Rzeszów, ul. Trzecieskiego 14, 38-460 Jedlicze, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12581,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14769,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14769,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14769,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.