eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu -Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Gliwice: Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu -Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap II.
Numer ogłoszenia: 80847 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52209 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych, ul. Chorzowska 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 230-68-31 do 35, faks 032 230-68-31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu -Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie remontu instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - w budynku internatu przy ulicy Krakusa 16 w Gliwicach - drugi etap objęty zakresem projektu. Zakres drugiego etapu obejmuje następujące prace remontowe: - dokończenie robót na 5 piętrze: instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe, roboty budowlane towarzyszące - 4 piętro: instalacja oświetleniowa, instalacja sygnalizacji pożaru, tablica piętrowa, roboty budowlane towarzyszące, - wymiana uchwytów kabla zasilającego windy osobowe. Podstawowy zakres robót: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych - demontaż istniejących instalacji słaboprądowych - wymiana rozdzielnic elektrycznych, linie zasilające aż do rozdzielni głównej w piwnicy - wykonanie kompletnej instalacji gniazd i urządzeń elektrycznych oraz instalacji oświetleniowych z doprowadzeniem do miejsc sterowania i obsługi - wykonanie kompletnych instalacji słaboprądowych aż do GPD, portierni, - wykonanie prac budowlanych towarzyszących remontowi instalacji. W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot umowy w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania.. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 2000 złotych brutto, - przekaże użytkownikowi oprawy po demontażu, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywać porządek i wykonywać prace porządkowe, - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - piętro V - wyniesienie mebli i wyposażenia na III piętro i ponowne wniesienie do pokoi, - przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac w pokojach na 4 piętrze wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu -oklejenie folią itp. - wykona profesjonalne prace porządkowe -kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania i zamieszkania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - Załącznik NR 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - ZAłĄCZNIK NR 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - dokumentacja projektowa - Załącznik NR 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - pozwolenie na budowę - Załącznik NR 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dostarczenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę -przed złożeniem oferty wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a.wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b.przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c. wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00- praca w nocy wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym. d. wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy obiektu e. realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym. Uwaga 1: Wersja -papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl-bip- Zamówienia publiczne jednostek miejskich. Uwaga 2: Budynek internatu zakwalifikowany jest do rodzaju obiektu według PKOB: - nr 11 - nazwa: budynek zbiorowego zamieszkania. Powyższą informację podajemy jako pomocniczą dla ustalenia stawki podatku VAT. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wymagany okres rękojmi: 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ELKO, Jacek Bzdok, ul. Korczoka 21, 44-103 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253083,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 223103,89

  • Oferta z najniższą ceną: 182504,43 / Oferta z najwyższą ceną: 378848,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.