eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA URZĄDZEŃ EWIDENCYJNYCH, DRUKÓW ORAZ KOPERT UŻYWANYCH W SĄDACH POWSZECHNYCH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Katowice: DOSTAWA URZĄDZEŃ EWIDENCYJNYCH, DRUKÓW ORAZ KOPERT UŻYWANYCH W SĄDACH POWSZECHNYCH.
Numer ogłoszenia: 80868 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 42066 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Plac Wolności, 40-078 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 6047704, fax 0-32 6047713, 2072769.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ EWIDENCYJNYCH, DRUKÓW ORAZ KOPERT UŻYWANYCH W SĄDACH POWSZECHNYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa urządzeń ewidencyjnych, druków oraz kopert używanych w sądach powszechnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 3A, 3B do SIWZ. Załącznik nr 3A będący jednocześnie formularzem cenowym zawiera opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I zamówienia tj. urządzeń ewidencyjnych, druków ogólnego przeznaczenia, okładek na akta, oraz druków i formularzy urzędowych. Załącznik nr 3B będący jednocześnie formularzem cenowym zawiera opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II zamówienia tj. kopert i potwierdzeń odbioru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 22.96.00.00 - Pozostałe druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.45.80.00 - Pozostałe druki Oryginalny kod CPV: 22.85.21.00 - Okładki na akta Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.21.00 - Okładki na akta Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki Oryginalny kod CPV: 22.82.20.00 - Formularze urzędowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.82.20.00 - Formularze urzędowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72615,29 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Urządzenia ewidencyjne, druki ogólnego przeznaczenia, okładki na akta, oraz druki i formularze urzędowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTROLIGATORSTWO Janusz Zawadzki, ul. Olszowa 26, 05-090 Raszyn - Rybie, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9958.60
  • Oferta z najniższą ceną: 9958.60 / oferta z najwyższą ceną: 17833.80
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Koperty i potwierdzenia odbioru.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRUKARNIA NR 1, ul. Rakowiecka 37, 02-521 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 38934,50
  • Oferta z najniższą ceną: 38934,50 / oferta z najwyższą ceną: 69566.60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.