Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych z listy 32 pakietów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie osiemnastu miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer ogłoszenia: 80887 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dcchp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych z listy 32 pakietów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie osiemnastu miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych z listy 32 pakietów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie osiemnastu miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3. Na podstawie art. 24 pkt 2 wyklucza się również wykonawców, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26, ust. 3(nie uzupełnili dokumentów po wezwaniu przez Zamawiającego); - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Spełnienie wymogów podanych należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników tj.: oświadczenie nr1 ( zał. nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie nr 2 ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; - każdy z Wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w punktach 3-6 oraz 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy i są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie Wykonawcy nr 1 (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy nr 2 (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert. Uwaga: Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku, kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości mogą brać udział w postępowaniu. 7. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2). 8. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych (osoba fizyczna)do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności-za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres. W przypadku wykonawcy, który jest osobą fizyczną, takim oficjalnym dokumentem wskazującym na aktywa i pasywa, dochód, zysk, koszty działalności, straty czy zobowiązania finansowe w zakresie prowadzonej działalności jest np. PIT 9. Próbki oraz spis przesłanych próbek tzn, próbki do pakietu nr szt . 10. Karty informacyjne, ulotki, katalogi dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające spełnienie wymagań technicznych 11. Aktualne świadectwa: potwierdzenie wpisu do rejestru wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Deklaracja zgodności CE oraz certyfikat jednostki notyfikowanej jeśli klasa wyrobu na to wskazuje. Świadectwa muszą być ważne przez cały czas trwania zamówienia. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego, niezwłocznie po jego wydaniu przez właściwy organ. Za każdym formularzem asortymentowo-cenowym dotyczącym danego pakietu należy podłączyć świadectwa z adnotacją: pakiet nr Brak wymaganego oświadczenia Zamawiający będzie traktował jako nie spełnienie wymagań określonych w SIWZ. 12. W celu potwierdzenia, posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 porównywalnej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- (potwierdzeniem mogą być referencje)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - przydatność (wartość użytkowa) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dcchp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Biuro Zamówień Publicznych(BZP)
Godziny pracy BZP: od poniedziałku do piątku w godz od 730 do 1505
53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105
www.dcchp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 11:30, miejsce: 1. Składanie ofert do dnia 03.06.2009 godz. 1130. Ofertę wraz z próbkami należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - folia operacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folia operacyjna jałowa, samoprzylepna, przezroczysta, nieodblaskowa, cienka, pozwalająca na stałą obserwację pola operacyjnego, przepuszczalna dla pary wodnej, rozciągliwa, doskonale dostosowująca się do kształtów ciała, antystatyczna, rozm. 60 x 45 cm (warstwa klejąca rozm. 50 x 45 cm) szt. 1 320 folia operacyjna jałowa, samoprzylepna, przezroczysta, nieodblaskowa, cienka, pozwalająca na stałą obserwację pola operacyjnego, przepuszczalna dla pary wodnej, rozciągliwa, doskonale dostosowująca się do kształtów ciała, antystatyczna, rozm. 38 x 25 cm (warstwa klejąca rozm. 28 x 25 cm) szt. 480.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2- sterylny opatrunek do kaniuli obwodowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterylny opatrunek do kaniuli obwodowej musi posiadać wycięcie na kaniulę obwodową, sterylny, pakowany pojedynczo, rozm. 5-6 cm x 7-9 cm szt. 40 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - opaska elastyczna samoprzylepna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska elastyczna samoprzylepna umożliwiająca założenie na cewnik obwodowy 4mx10 cm(pojedynczo pakowana) szt. 1 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4- opatrunek z wieprzowego kolagenu do zatrzymywania krwawienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek z wieprzowego kolagenu do zatrzymywania krwawienia sterylizowany promieniami gamma, o działaniu hemostatycznym, jednorazowy, pojedynczo pakowany, rozm. 70 x 50 x 1 mm szt. 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5- opatrunek z wołowego kolagenu do zatrzymywania krwawienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek z wołowego kolagenu do zatrzymywania krwawienia sterylizowany metodą radiacyjną, miękki, łatwo wchłanialny z możliwością ukształtowania, stosowany do miejscowej hemostazy przy krwawieniu kapilarnym, krwawieniu z narządów miąższowych, sączących się krwotoków i jako wspomaganie innych technik hemostatycznych rozm. 50 x 80 x 3 mm szt. 130 opatrunek z wołowego kolagenu do zatrzymywania krwawienia sterylizowany metodą radiacyjną, miękki, łatwo wchłanialny z możliwością ukształtowania, stosowany do miejscowej hemostazy przy krwawieniu kapilarnym, krwawieniu z narządów miąższowych, sączących się krwotoków i jako wspomaganie innych technik hemostatycznych rozm. 10 x 12 x 03 mm szt. 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - opatrunek chłonny do opatrywania ran silnie sączących, niejałowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek chłonny do opatrywania ran silnie sączących niejałowy, kompres składający się z 4 różnych warstw materiałów tj. warstwy przylegającej do rany z poliamidowych włókien hydrofobowych, bibułki celulozowej rozprowadzającej wydzielinę, właściwej warstwy chłonnej z miękkiej rozwłóknionej celuloz, mającej właściwości absorpcyjne i wyściełające i warstwy zewnętrznej przeciwdziałającej przenikaniu wydzieliny i chroniącej ranę przed zakażeniem rozm. 10 x 20 cm szt. 4 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7- opatrunek chłonny do opatrywania ran silnie sączących, jałowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek chłonny do opatrywania ran silnie sączących jałowy, kompres składający się z 4 różnych warstw materiałów tj. warstwy przylegającej do rany z poliamidowych włókien hydrofobowych, bibułki celulozowej rozprowadzającej wydzielinę, właściwej warstwy chłonnej z miękkiej rozwłóknionej celuloz, mającej właściwości absorpcyjne i wyściełające i warstwy zewnętrznej przeciwdziałającej przenikaniu wydzieliny i chroniącej ranę przed zakażeniem (pakowany pojedynczo) rozm. 10 x 20 cm szt. 1 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8- opatrunek typu hydrofibre.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek typu hydrofibre: stosowany do ran średnio i obficie sączących, zbudowany z włókien karboksymetylocelulozy, jałowy sterylny rozm. 5 x 5 cm szt. 130 opatrunek typu hydrofibre: stosowany do ran średnio i obficie sączących, zbudowany z włókien karboksymetylocelulozy, jałowy sterylny rozm. 10 x 10 cm szt. 140.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9- opatrunek absorpcyjny i przeciwbakteryjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek absorpcyjny i przeciwbakteryjny, węglowy ze srebrem stosowany w leczeniu ran zainfekowanych z nieprzyjemnym zapachem i wydzieliną ropną, sterylny, rozm. 10 x 10 cm lub 10,5 x 10,5 cm szt. 50 opatrunek absorpcyjny i przeciwbakteryjny, węglowy ze srebrem stosowany w leczeniu ran zainfekowanych z nieprzyjemnym zapachem i wydzieliną ropną, sterylny, rozm. 10,5 x 19 cm lub 10 x 20 cm szt. 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10- opatrunek hydropolimerowy na rany ziarninujące i naskórkujące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek hydropolimerowy na rany ziarninujące i naskórkujące, samoprzylepny, sterylny, zapewniający optymalne warunki gojenia rany, rozm. 10x10 cm lub 11x11 cm lub 12,5x 12,5 cm szt. 40 opatrunek hydropolimerowy na rany ziarninujące i naskórkujące, samoprzylepny, sterylny, zapewniający optymalne warunki gojenia rany, rozm. 15x15 cm lub 17,5x 17,5 cm szt. 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11- opatrunek hydrokoloidowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek hydrokoloidowy, sterylny, do leczenia ran, z możliwością pochłaniania małego i średniego wysięku, stosowany do leczenia ran w każdym etapie gojenia rany, wodoodporny, hipoalergiczny, rozm. 5 x 5 cm lub 6 x 6 cm szt. 70 opatrunek hydrokoloidowy, sterylny, do leczenia ran, z możliwością pochłaniania małego i średniego wysięku, stosowany do leczenia ran w każdym etapie gojenia rany, wodoodporny, hipoalergiczny, rozm. 10 x 10 cm szt. 50 opatrunek hydrokoloidowy, sterylny, do leczenia ran, z możliwością pochłaniania małego i średniego wysięku, stosowany do leczenia ran w każdym etapie gojenia rany, wodoodporny, hipoalergiczny, rozm. 20 x 20 cm szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12- opatrunek do fiksacji cewników nosowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek do fiksacji cewników nosowych, wykonany z hipoalergicznej włókniny, który pozwala skórze oddychać oraz minimalizuje macerację i podrażnienia, umożliwiający anatomiczne ustabilizowanie cewnika i utrzymanie ich pod właściwym kątem, łatwy w aplikacji i usuwaniu, w rozmiarach dla dorosłych szt. 1 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13- opatrunek do mocowania linii centralnych szyjnych, obojczykowych, udowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek do mocowania linii centralnych szyjnych, obojczykowych, udowych, wykonany z materiału, który posiada boczne wzmocnienia oraz część centralną foliową (folia paroprzepuszczalna), która pozwala skórze oddychać oraz minimalizuje macerację i podrażnienia, umożliwia monitorowanie miejsca wkłucia i jego kontrolę, łatwy w aplikacji i usuwaniu, w rozmiarach dla dorosłych. szt. 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14- przylepiec na włókninie z tzw. gilotynką.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przylepiec na włókninie, hipoalergiczny, do ogólnego stosowania, z ząbkami wzdłuż plastra lub z tzw. gilotynką, w opakowaniu jednostkowym chroniącym plaster przed zabrudzeniem, rozm. 5 - 9,2 m x 2,5 cm m 40 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15- przylepce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przylepiec na tkaninie, uniwersalny, hipoalergiczny, na rolce roz. 9 - 9,20 m x 5 cm m 9 000 przylepiec na włókninie perforowanej, hipoalergiczny, roz. 10 m x 15 cm m 9 000 przylepiec na włókninie perforowanej, hipoalergiczny, roz.10 m x 20 cm m 5 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16- kompresy gazowe jałowe rozm. 5 x 5 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy gazowe jałowe 5 x 5 cm 17 nitkowe, 8 warstwowe, pakowane po 2 lub 3 sztuki. szt. 972 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17- kompresy gazowe niejałowe rozm. 7,5 x 7,5 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy gazowe niejałowe 7,5 x 7,5 cm 8 warstwowe, 13 nitkowe, bawełniane (bawełna 100%, bielona bezchlorkowo, hydrofilowa). szt. 180 002.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18- kompresy gazowe niejałowe rozm. 7,5 x 7,5 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy gazowe niejałowe 7,5 x 7,5 cm, 16 warstwowe, 17 nitkowe, bawełniane (bawełna 100%, bielona bezchlorkowo, hydrofilowa), brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, będą stosowane w zabiegach chirurgicznych jako inwazyjny wyrób medyczny. szt. 155 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19- kompresy gazowe niejałowe rozm. 10 x 10cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy gazowe niejałowe 10 x 10 cm, 8 warstwowe, 13 nitkowe, bawełniane (bawełna 100%, bielona bezchlorkowo, hydrofilowa) szt. 632 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET NR 20- serweta gazowa niejałowa rozm. 45 x 45cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serweta gazowa 45 x 45cm, 4 warstwowa, 17 lub 20 nitkowa, bawełniana, niejałowa, bez lub z nitką radiacyjną i tasiemką, będą stosowane w zabiegach chirurgicznych jako inwazyjny wyrób medyczny. szt. 20 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET NR 21- seton niejałowy (rolgaza) rozm. 2 m x 5 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: seton niejałowy (rolgaza), rozm. 2 m x 5 cm 4 warstwowy, 17 nitkowy, bawełniany (bawełna 100%, bielona bezchlorkowo, hydrofilowa, niewyjałowiona) szt. 816.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET NR 22- tupferki gazowe (fasolki) rozm. 15 x 15 cm, niejałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tupferki gazowe (fasolki) 15 x 15 cm, niejałowe, 17 nitkowe, bawełniane (bawełna 100%, bielona bezchlorkowo, hydrofilowa, niewyjałowiona), będą stosowane w zabiegach chirurgicznych jako inwazyjny wyrób medyczny. szt. 26 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET NR 23- gaza rozm. 90 cm x 100 m lub 90 cm x 200 m.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gaza 90 cm x 100 m lub 90 cm x 200 m, 13 nitkowa, bawełna 100%, hydrofilowa, niewyjałowiona mb 35 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET NR 24- wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa, gramatura 0,5 kg. kg 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET NR 25- wata celulozowa = lignina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wata celulozowa = lignina arkusze, płaty, gramatura 5 kg. kg 6 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET NR 26- opaska wiskozowa dziana, rozm. 4-5 m x 10 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska wiskozowa dziana, rozm. 4-5 m x 10 cm, podtrzymująca, pakowana pojedynczo m. 18 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET NR 27- opaska elastyczna tkana z zapinką, rozm. 4-5 m x 12 cm..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska elastyczna tkana z zapinką, rozm. 4 - 5 m x 12 cm, pakowana pojedynczo m. 3 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET NR 28- podkład higieniczny z pulpą celulozową rozm. 60 x 90 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podkład higieniczny z pulpą celulozową rozm. 60 x 90 cm powierzchnia wytłoczona, brzegi filii zawijane, folia elastyczna wytrzymała na rozerwanie. szt. 18 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PAKIET NR 29- pieluchomajtki dla dorosłych rozm. M i L..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchomajtki dla dorosłych rozm. M. szt. 23 760 pieluchomajtki dla dorosłych rozm. L szt. 58 860.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: PAKIET NR 30-wkładki urologiczne dla dorosłych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkładki urologiczne szt. 18 000 posiadające anatomiczny kształt, oddychające, nieprzeciekające, dobrze wchłaniające, neutralizujące nieprzyjemny zapach, brzegi boczne zabezpieczone specjalna falbanką zapobiegającą wyciekom.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: PAKIET NR 31-gaza kopertowa wyjałowiona, pojedynczo pakowana, 1m2 oraz 0,5m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 nitkowa, pakowana w dwie warstwy: papierową, opakowanie zewnętrzne papier-folia gaza kopertowa wyjałowiona 1m2, pojedynczo pakowana szt. 2 000 gaza kopertowa wyjałowiona 0,5m2, pojedynczo pakowana szt. 1 800.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: PAKIET NR 32-kompresy gazowe jałowe 7 cmx7 cm (+-0,5 cm).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy z gazy wyjałowionej 7cmx7cm(+-0,5cm) pakowane po 2 lub 3 sztuki szt 16 300 pakowane po 2 lub 3 sztuki 8 warstwowe, 13 nitkowe, bawełniane (bawełna 100%, bielona bezchlorkowo, hydrofilowa), brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, będą stosowane w zabiegach chirurgicznych jako inwazyjny wyrób medyczny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. przydatność (wartość użytkowa) - 20
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Przedszkola nr 91 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Sukcesywna dostawa pieczywa mrożonego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie awarii w pasie drogowym na terenie miasta Wrocławia w podziale na 3 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy opatrunków, rękawiczek jednorazowych, jednorazowej bielizny szpitalnej, materiałów ortodontycznych oraz materiałów stomatologicznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych, produktów leczniczych.
- Dostawa opatrunków i pieluchomajtek
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz produktów do pielęgnacji skóry
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZZOZ w Przasnyszu.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.