eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa konserwacji systemów sygnalizacji włamań i napadu oraz systemów telewizji dozorowych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 2 Części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-10

Wrocław: Usługa konserwacji systemów sygnalizacji włamań i napadu oraz systemów telewizji dozorowych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 2 Części.
Numer ogłoszenia: 80935 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji systemów sygnalizacji włamań i napadu oraz systemów telewizji dozorowych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 2 Części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji systemów sygnalizacji włamań i napadu oraz systemów telewizji dozorowych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 2 Części: Część 1 - usługa konserwacji 21 systemów alarmowych i telewizji dozorowej. Część 2 - usługa konserwacji 1 systemu alarmowego i telewizji dozorowej. Systemy sygnalizacji włamań i napadu oraz systemy telewizji dozorowych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego wymienione w Części 1 (System nr 2) postępowania znajdują się w prowadzonej przez wojewodów ewidencji obszarów, obiektów, i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, znajdujących się na terenie województwa (art. 5 ust 5 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r) Szczegółowy zakres wykonania zadania zawierają następujące dokumenty: Wykaz systemów oraz ilościowy wykaz urządzeń w systemach dla Części 1 i 2 - załączniki nr 4 i 5 do SIWZ Wykaz czynności konserwacyjnych wraz z harmonogramem dla Części 1 i 2 -załącznik nr 6 do SIWZ Wzór umowy dla Części 1 i 2 - załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1: Posiadają koncesję na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego w zakresie wymaganym ustawą - art. 3 pkt 2 lit Dz. U. z 2005 r, Nr 145, poz. 1221 ze zmianami W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1 i 2 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. Dla Części 2 koncesja nie jest wymagana.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę konserwacji systemu sygnalizacji włamań i napadu oraz telewizji dozorowych: dla Części 1 - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto dla Części 2 - o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto Przez usługę Zamawiający rozumie usługę wykonana w ramach jednej umowy. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka Części, powinien wykazać się wykonaniem usług lub usługi o wartości odpowiedniej dla danej-ych Części, na które składa ofertę. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1 i 3 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2)Kalkulacja cenowa (załącznik nr 9 do SIWZ) 3)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 5)Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie dotyczących 1.Aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby firmy. 2.Zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku wyłączenia systemów objętych przedmiotem umowy, o których mowa w par.12. 3.Zwiększenia wartości wynagrodzenia, o którym mowa w par. 11. Par. 11. Wzrost cen za świadczone usługi jest możliwy na podstawie niniejszej umowy, ale nie może następować częściej niż raz w roku oraz nie może być większy niż wskaźnik inflacji za dany okres. Pierwszy wzrost cen może nastąpić po upływie roku obowiązywania umowy. Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Każda zmiana cen wymaga zgody Zamawiającego, a zmiana ta zostanie wprowadzona do umowy w formie aneksu. Par. 12. 1. Strony zgodnie ustalają, że wynagrodzenie z tytułu realizacji niniejszej umowy może zostać obniżone proporcjonalnie do usług nie wykonanych przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności : a)wyłączenia systemów na okres trwania prac remontowo-budowlanych, b)wyłączenia systemów z powodu ich likwidacji, c)wyłączenia systemów z innych przyczyn. 2. Zmniejszenie zapotrzebowania na usługę będącą przedmiotem umowy nie spowoduje po stronie Wykonawcy roszczeń lub odszkodowań.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, pok.100.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Wrocławski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, pok.100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa konserwacji systemów sygnalizacji włamań i napadu oraz systemów telewizji dozorowych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 2 Części..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji systemów sygnalizacji włamań i napadu oraz systemów telewizji dozorowych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 2 Części: Część 1 - usługa konserwacji 21 systemów alarmowych i telewizji dozorowej. Systemy sygnalizacji włamań i napadu oraz systemy telewizji dozorowych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego wymienione w Części 1 (System nr 2) postępowania znajdują się w prowadzonej przez wojewodów ewidencji obszarów, obiektów, i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, znajdujących się na terenie województwa (art. 5 ust 5 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa konserwacji systemów sygnalizacji włamań i napadu oraz systemów telewizji dozorowych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 2 Części..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji systemów sygnalizacji włamań i napadu oraz systemów telewizji dozorowych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 2 Części: Część 2 - usługa konserwacji 1 systemu alarmowego i telewizji dozorowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.