eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaStrzykawki i ig³y jednorazowego u¿ytku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-04-07

Warszawa: Strzykawki i ig³y jednorazowego u¿ytku
Numer og³oszenia: 80956 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Matki i Dziecka , ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 32-77-240, faks 022 32-77-233, 32-77-305.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imid.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Strzykawki i ig³y jednorazowego u¿ytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Strzykawki i ig³y jednorazowego u¿ytku. Warto¶æ szacunkowa - 103 396,79 euro. Szczegó³owy opis zawiera SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.23-0, 33.14.13.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 12 720,00 z³otych. Kwota wadium jest podzielna w stosunku do ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia. Wysoko¶æ wadium do poszczególnych zadañ zosta³a podana w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego Wykonawca sk³ada: 1.Dokumenty potwierdzaj±ce wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu oraz wprowadzenie do u¿ywania zgodnie z Ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) - stosownie do klasyfikacji wyrobu: 1)deklaracja zgodno¶ci potwierdzaj±ca, i¿ wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (o¶wiadczenie wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela); 2)certyfikat zgodno¶ci jednostki notyfikowanej CE w przypadkach okre¶lonych w ustawie o wyrobach medycznych; 3)dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia wyrobu medycznego Prezesowi Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych b±d¼ dokument potwierdzaj±cy dokonanie powiadomienia Prezesa Urzêdu o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, lub decyzja Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, w przypadkach o których mowa w art. 15 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych; 4)w przypadku produktów, które nie zosta³y sklasyfikowane, jako wyrób medyczny, Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia stosownego o¶wiadczenia potwierdzaj±cego wymagania Zamawiaj±cego. 2. Aktualny katalog firmowy z opisem oferowanych produktów, na podstawie, którego przygotowano ofertê (tylko strony z wyra¼nie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). 3.Kartê charakterystyki produktu chemicznego, z którego zosta³ wykonany przyrz±d dotyczy tylko zad. nr 8 pozycji 6 i 7. 4.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do przedstawienia próbek i instrukcji u¿ytkowania oferowanych towarów w celu potwierdzenia zgodno¶ci z opisem przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin dostawy - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy: 1)w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego a w szczególno¶ci, gdy Wykonawca zaproponuje upusty; 2)w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.); 3)w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru, je¿eli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4)w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; 5)w zakresie przed³u¿enia jej obowi±zywania o okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy w sytuacji czê¶ciowego niezrealizowania ilo¶ci okre¶lonych w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowi±cej za³±cznik do umowy; 6)w zakresie zwiêkszenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowi±cej za³±cznik do umowy, je¿eli nie spowoduje to przekroczenia warto¶ci brutto umowy; 7)w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z czê¶ci asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowi±zuje siê do niezw³ocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiaj±cemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych ni¿ zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiaj±cego ni¿ w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nast±pi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego propozycji zamiennika; 8)w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê z tym, ¿e cena netto nie mo¿e ulec podwy¿szeniu - na pisemny i umotywowany wniosek ka¿da ze stron w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia; 9)w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiana ta ma wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê - w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, Wykonawca mo¿e na pisemny i umotywowany wniosek zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawieraæ w szczególno¶ci szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wykonania zamówienia z uwzglêdnieniem zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. Zmiana postanowieñ umowy w zakresie i w trybie wskazanym w zdaniu poprzedzaj±cym nie mo¿e spowodowaæ wzrostu wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy ponad kwotê, jak± Zamawiaj±cy przeznaczy³ na sfinansowanie zamówienia, a która zosta³a podana przed otwarciem ofert w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 10)w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiana te bêd± mia³y wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê - w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, Wykonawca mo¿e na pisemny i umotywowany wniosek zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawieraæ w szczególno¶ci szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wykonania zamówienia z uwzglêdnieniem zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. Zmiana postanowieñ umowy w zakresie i w trybie wskazanym w zdaniu poprzedzaj±cym nie mo¿e spowodowaæ wzrostu wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy ponad kwotê, jak± Zamawiaj±cy przeznaczy³ na sfinansowanie zamówienia, a która zosta³a podana przed otwarciem ofert w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imid.med.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Instytut Matki i Dziecka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, 01-217 Warszawa, ul. Kolejowa 19, pokój nr 6 - (III p.).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Instytut Matki i Dziecka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, 01-217 Warszawa, ul. Kolejowa 19, pokój nr 6 - (III p.).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: IG£Y JEDNORAZOWEGO U¯YTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: IG£Y JEDNORAZOWEGO U¯YTKU.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: STRZYKAWKI JEDNORAZOWEGO U¯YTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI JEDNORAZOWEGO U¯YTKU.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: STRZYKAWKI JEDNORAZOWEGO U¯YTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI JEDNORAZOWEGO U¯YTKU.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: STRZYKAWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI (UNIWERSALNE) WPISANE W INSTRUKCJÊ POMP INFUZYJNYCH.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: STRZYKAWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: STRZYKAWKI TUBERKULINOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI TUBERKULINOWE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: ZESTAWY DO PRZETOCZEÑ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZESTAWY DO PRZETOCZEÑ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: PRZED£U¯ACZE DO POMP INFUZYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: PRZED£U¯ACZE DO POMP INFUZYJNYCH.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: PRZYRZ¡DY DO ASPIROWANIA LEKÓW I P£YNÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: PRZYRZ¡DY DO ASPIROWANIA LEKÓW I P£YNÓW.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: ZAWORY BEZIG£OWE, KANIULA W SYSTEMIE ZAMKNIÊTYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZAWORY BEZIG£OWE, KANIULA W SYSTEMIE ZAMKNIÊTYM.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: KORKI DO WENFLONÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: KORKI DO WENFLONÓW.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: IG£Y DO PUNKCJI I TREPANOBIOPSJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: IG£Y DO PUNKCJI I TREPANOBIOPSJI.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: IG£Y DO ZNIECZULEÑ PODPAJÊCZYNÓWKOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: IG£Y DO ZNIECZULEÑ PODPAJÊCZYNÓWKOWYCH.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: OSTRZA CHIRURGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OSTRZA CHIRURGICZNE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Nak³uwacze do pobrañ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Nak³uwacze do pobrañ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.