Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-04-07
Warszawa: Materia³y anestezjologiczne jednorazowego u¿ytku
Numer og³oszenia: 80960 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Matki i Dziecka , ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 32-77-240, faks 022 32-77-233, 32-77-305.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imid.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y anestezjologiczne jednorazowego u¿ytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³y anestezjologiczne jednorazowego u¿ytku. Warto¶æ szacunkowa - 87 782,19 euro. Szczegó³owy opis zawiera SIWZ.
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.71.10-9, 33.15.78.00-3, 33.14.13.21-6, 33.14.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 300,00 z³otych. Kwota wadium jest podzielna w stosunku do ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia. Wysoko¶æ wadium do poszczególnych zadañ zosta³a podana w SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Za¶wiadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci, potwierdzaj±cego, ¿e dostarczone produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) tj.: 1) dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzêdu, lub dokument potwierdzaj±cy dokonanie powiadomienia Prezesa Urzêdu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium; 2) certyfikat zgodno¶ci w przypadkach okre¶lonych w ustawie o wyrobach medycznych; 3) deklaracja zgodno¶ci, potwierdzaj±ca, i¿ wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; 4) w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie zosta³ sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosowanego o¶wiadczenia, potwierdzaj±cego wymagania Zamawiaj±cego. UWAGA: - Je¿eli dla wyrobu medycznego wydaje siê dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzêdu, wówczas wykonawca winien do³±czyæ do oferty jedynie dokument, o którym mowa ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdzia³u. - Je¿eli dla wyrobu medycznego nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, wówczas wykonawca sk³ada dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 niniejszego rozdzia³u. - Je¿eli dla wyrobu medycznego, nie wydajê siê dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, wówczas wykonawca sk³ada dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 niniejszego rozdzia³u. - Je¿eli dla wyrobu medycznego nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, wówczas wykonawca sk³ada dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 niniejszego rozdzia³u. 2. Aktualny katalog firmowy z opisem oferowanych produktów, na podstawie, którego przygotowano ofertê (tylko strony z wyra¼nie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do przedstawienia próbek i instrukcji u¿ytkowania oferowanych towarów w celu potwierdzenia zgodno¶ci z opisem przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawc± za szkodê Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w rozdz. III pkt 4 ppkt 1 SIWZ, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami rodz. III pkt 4 ppkt 1 SIWZ. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udzia³u w postêpowaniu winni spe³niæ wspólnie. 1) w odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Ka¿dy oddzielnie sk³ada o¶wiadczenie, wg Za³. Nr 3a, 3b i 3c do SIWZ. 2) w odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, o¶wiadczenie, wg Za³. Nr 3 do SIWZ podpisuje ustanowiony pe³nomocnik do reprezentowania Wykonawców w danym postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin dostawy - 2
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego a w szczególno¶ci, gdy Wykonawca zaproponuje upusty; 2) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.); 3) w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru, je¿eli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; 5) w zakresie przed³u¿enia jej obowi±zywania o okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy w sytuacji czê¶ciowego niezrealizowania ilo¶ci okre¶lonych w tabelach asortymentowo - cenowych, stanowi±cych za³±cznik do umowy; 6) Zamawiaj±cy mo¿e jednostronnie zmieniæ umowê w zakresie zwiêkszenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabelach asortymentowo - cenowych, stanowi±cych za³±cznik do umowy, je¿eli nie spowoduje to przekroczenia warto¶ci brutto umowy; 7) w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z czê¶ci asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowi±zuje siê do niezw³ocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiaj±cemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych ni¿ zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiaj±cego ni¿ w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nast±pi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego propozycji zamiennika; 8) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê z tym, ¿e cena netto nie mo¿e ulec podwy¿szeniu - na pisemny i umotywowany wniosek ka¿da ze stron w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia; 9) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiana ta ma wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê - w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, Wykonawca mo¿e na pisemny i umotywowany wniosek zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawieraæ w szczególno¶ci szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wykonania zamówienia z uwzglêdnieniem zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. Zmiana postanowieñ umowy w zakresie i w trybie wskazanym w zdaniu poprzedzaj±cym nie mo¿e spowodowaæ wzrostu wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy ponad kwotê, jak± Zamawiaj±cy przeznaczy³ na sfinansowanie zamówienia, a która zosta³a podana przed otwarciem ofert w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 10) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiana te bêd± mia³y wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê - w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, Wykonawca mo¿e na pisemny i umotywowany wniosek zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawieraæ w szczególno¶ci szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wykonania zamówienia z uwzglêdnieniem zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. Zmiana postanowieñ umowy w zakresie i w trybie wskazanym w zdaniu poprzedzaj±cym nie mo¿e spowodowaæ wzrostu wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy ponad kwotê, jak± Zamawiaj±cy przeznaczy³ na sfinansowanie zamówienia, a która zosta³a podana przed otwarciem ofert w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imid.med.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Instytut Matki i Dziecka
Dzia³ Zamówieñ Publicznych
01-217 Warszawa, ul. Kolejowa 19
pokój nr 6 - (III p.).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Instytut Matki i Dziecka Dzia³ Zamówieñ Publicznych 01-217 Warszawa, ul. Kolejowa 19 pokój nr 6 - (III p.).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Maski anestetyczne jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Maski anestetyczne jednorazowego u¿ytku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Filtry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Filtry.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Rurki intubacyjne do terapii surfaktantem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne do terapii surfaktantem.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Uk³ady oddechowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Uk³ady oddechowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Uk³ady oddechowe noworodkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Uk³ady oddechowe noworodkowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Maski tlenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Maski tlenowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: RURKI USTNO GARD£OWE TYPU GUEDEL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rurki ustno gard³owe typu Guedel.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Regulatory przep³ywu, zestawy do pobierania wydzieliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Regulatory przep³ywu, zestawy do pobierania wydzieliny.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Rurki do CPAP i rurki intubacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rurki do CPAP i rurki intubacyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Maski krtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Maski krtaniowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Zestaw do znieczulenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw do znieczulenia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.21-6, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cewniki.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Zestawy do znieczuleñ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestawy do znieczuleñ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.21-6, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Rurki intubacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Cewniki do naczyñ centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cewniki do naczyñ centralnych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: Osprzêt do laryngoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Osprzêt do laryngoskopu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 17 NAZWA: Osprzêt do laryngoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Osprzêt do laryngoskopu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZÊ¦Æ Nr: 18 NAZWA: Filtry pediatryczne do przetoczeñ p³ynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Filtry pediatryczne do przetoczeñ p³ynów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o ud¼wigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wis³a w m. Warszawa w ci±gu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegaj±ca na rozbiórce istniej±cego przepustu w miejscowo¶ci Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbêdnym zakresie" - nr postêpowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnêtrznych ci±gów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeñ (...)
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej, rêczników, ¶cierek, obrusów, narzut, koców, ko³der, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Us³uga dzier¿awy dystrybutorów wody dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podk³adów celulozowych, drobnego sprzêtu medycznego, masek chirurgicznych
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku do elektrofizjologii
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê ob³o¿eñ jednorazowego u¿ytku
- Dostawa materia³ów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kêdzierzynie-Ko¼lu - 7 zadañ czê¶ciowych
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.