To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-10
Poznań: MROŻONE RYBY, WARZYWA I OWOCE ORAZ PRZETWORY RYBNE (Nr rej. Ż/9/12)
Numer ogłoszenia: 80963 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50793 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MROŻONE RYBY, WARZYWA I OWOCE ORAZ PRZETWORY RYBNE (Nr rej. Ż/9/12).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonych ryb, warzyw i owoców oraz przetworów rybnych określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 5 pakietach. Zamawiający wymaga aby: 1) Realizacja zamówienia wynosiła 1 dzień od złożenia zamówienia w godzinach od 8.00 do 13.00 w dni robocze (poniedziałek - piątek); 2) Dostawa była na koszt i ryzyko dostawcy; 3) Opakowanie nie wykazywało oznak uszkodzeń mechanicznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Opakowanie ryb mrożonych: bezpośrednie opakowanie - worek, zbiorcze opakowanie - karton; 4) Produkt był oznakowany zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi posiadać etykietę zawierającą : nazwę produktu i rodzaj, termin przydatności do spożycia, masę netto, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta; 5) Wykonawca każdorazowo dostarczał towar wraz z Handlowym Dokumentem Identyfikacyjnym; 6) Wykonawca przedstawił dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. Dokumentem tym będzie certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności. 7) Po podpisaniu umowy, W przypadku rozliczeń gotówkowych Wykonawca przedłożył upoważnienie dla wyznaczonej osoby do odbioru gotówki (dotyczy wartości zamówionej partii produktów, nie przekraczającej kwoty 1 000,00 zł brutto), wystawione na czas trwania umowy lub okresowo. 8) Dotyczy Pakietu nr 3: Filety z ryb mrożone: PN-91/A-86755, bez ości i obcych zanieczyszczeń; mrożone metodą IQF, niedopuszczalne: po rozmrożeniu niewłaściwy smak i zapach oraz niewłaściwa tekstura, niedopuszczalne: zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.23.00.00 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - WARZYWA MROŻONE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AB Frost Królik Sp. jawna, ul. Górna 8, 98-277 Brąszewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15480,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12080,25
Oferta z najniższą ceną: 12080,25 / Oferta z najwyższą ceną: 14234,85
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - OWOCE MROŻONE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AB Frost Królik Sp. jawna, ul. Górna 8, 98-277 Brąszewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2091,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1816,50
Oferta z najniższą ceną: 1816,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2081,63
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - RYBY MROŻONE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AB Frost Królik Sp. jawna, ul. Górna 8, 98-277 Brąszewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21420,00
Oferta z najniższą ceną: 21420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22520,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Upgrade do najnowszej wersji oraz rozszerzenie oprogramowania Axence nVision
- Roczna obsługa serwisowa systemów Rittal zainstalowanych w serwerowni WCO
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- AD/ZP/166/25 Analiza działalności naukowej Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2026 rok"
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 45 w Bytomiu w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 im. Jana Brzechwy we Wrocławiu w 2026 roku z podziałem na zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





