To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Wrocław: jest dostawa materiałów biurowych z 4 pakietów w ilościach wynikających
z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie osiemnastu miesięcy od dnia podpisania umowy
transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer ogłoszenia: 80967 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61241 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 105, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jest dostawa materiałów biurowych z 4 pakietów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie osiemnastu miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: jest dostawa materiałów biurowych z 4 pakietów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie osiemnastu miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38397.42 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Papes Edward Sierpowicz, ul. Wagonowa 28a, Wrocław, kraj/woj. Austria.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21578,22
- Oferta z najniższą ceną: 21578,22 oferta z najwyższą ceną: 22747,32
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biurovita sp. z o.o., ul. Stabłowicka 118, wrocław, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6633
- Oferta z najniższą ceną: 6633 oferta z najwyższą ceną: 11808
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, ul. lotnicza 15d/15, Olesnica, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9775,80
- Oferta z najniższą ceną: 9775,80 oferta z najwyższą ceną: 18538,20
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Papes Edward Sierpowicz, ul. wagonowa 28a, Wrocław, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 410,40
- Oferta z najniższą ceną: 410,40 oferta z najwyższą ceną: 1209,60
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Dostawa materiałów biurowych i druków
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.