eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁopusznoZakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z fabrycznie nowym wozem asenizacyjnym na potrzeby Gminy Łopuszno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Łopuszno: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z fabrycznie nowym wozem asenizacyjnym na potrzeby Gminy Łopuszno
Numer ogłoszenia: 80982 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno , ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914009, faks 41 3914054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z fabrycznie nowym wozem asenizacyjnym na potrzeby Gminy Łopuszno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z fabrycznie nowym wozem asenizacyjnym do transportu ścieków komunalnych z dostawą na teren bazy zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów ciężarowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla samochodów ciężarowych, oraz być dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującym prawem. A. Parametry ciągnika rolniczego; Rok produkcji 2015 dopuszcza się 2014 rok produkcji, fabrycznie nowy nieużywany. - ilość cylindrów minimum 4,turbodoładowany, - moc silnika minimum 110 KM, - ilość biegów min 16/16, - sprzęgło wielotarczowe, mokre, - hamulce - tarcze chłodzone olejem, samonastawne, - napęd 4 WD, - przedni TUZ, - TUZ tylni minimalny udźwig 5000 kg, - siedzenie dla pasażera, - homologowana ilość miejsc - 2, - kabina klimatyzowana, ogrzewana, - lusterka zewnętrzne. Szczegółowe dane techniczne przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 1a do formularza ofertowego B. parametry wozu asenizacyjnego Wóz asenizacyjny do ciągnika rolniczego, rok produkcji 2015 dopuszcza się 2014 rok produkcji, fabrycznie nowy, nieużywany; - Wóz asenizacyjny przystosowany do ruchu drogowego, posiadający wszelkie dokumenty, homologacje, umożliwiające rejestrację pojazdu, - Zbiornik o pojemności 8000 litrów, dzielony na 2 części: 6000 litrów i 2000 litrów, - Zbiornik oraz dennice wykonane z blachy ocynkowanej ogniowo o grubości 5 mm, - Tylny właz na tylnej dennicy o śr.min.800 mm otwierany mechanicznie, - W zbiorniku na czystą wodę górny właz o śr min 500 mm z drabinką, - Tylny i boczne (prawy i lewy) króćce do zasysania nieczystości, - Do zbiornika na czystą wodę do jego napełniania złączka W52, - Rama wykonana z kształtowników zamkniętych o profilu prostokątnym oraz dodatkowych elementów wzmacniających, - Rama ocynkowana, - Zestaw kołowy jednoosiowy, opony 550/60x22,5 (1235/550), - Układ hamulcowy dwuobwodowy-pneumatyczny, - Hamulec ręczny postojowy, - Błotniki ocynkowane, - Mechaniczna stopa podporowa, - Zestaw składający się z kompresora i wysokociśnieniowej pompy do czystej wody, - Kompresor: czas napełniania max 7 minut, ciśnienie 1,5bar, napęd 540obr/min, zabezpieczony przed zalaniem za pomocą systemu zaworów odcinających oraz syfonu z wziernikiem i zaworem spustowym, manowakuometr, dwa zawory bezpieczeństwa-nad i podciśnieniowy, odolejacz-mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora, - Kompresor min.6000l/min, zabezpieczony przed przelaniem, - Wąż wysokociśnieniowy 50mb, średnica węża ? cala, głowica kanałowa do czyszczenia kanalizacji, pistolet wysokociśnieniowy, zwijadło mechaniczne ręczne, - Główna tylna zasuwa spustowa w pokrywie tylnego włazu o śr 6 cali sterowana hydraulicznie, - Rurowy wskaźnik napełnienia, - Instalacja elektryczna 12V, tylna lampa do oświetlenia stanowiska pracy montowana na tylnej dennicy, - Wąż ssawny o dł. 2 x 6mb, - Uchwyty na węże ssawne, - Wałek przekaźnika mocy w zestawie (łączenie frezowane) Wóz asenizacyjny powinien być przystosowany do pracy z oferowanym ciągnikiem Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - ciągnik i wóz asenizacyjny - fabrycznie nowy, - wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia pojazdu montowane fabrycznie, - ciągnik rolniczy i wóz asenizacyjny w żadnym elemencie nie był wcześniej uszkodzony. - posiadać świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego, - okres gwarancji udzielony przez Sprzedającego min. 12 miesięcy, bez limitu motogodzin, - naprawy gwarancyjne bezpłatne w miejscu pracy ciągnika, wozu asenizacyjnego - naprawa do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia, - stacjonarny serwis Sprzedającego winien znajdować się w odległości do 60 km od siedziby zamawiającego, - czas reakcji Sprzedającego na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 12 godzin, - przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania sprzętów, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Sprzedającego, - w cenie należy uwzględnić pierwszy i drugi przegląd gwarancyjny, - koszt dostawy ciągnika i wozu asenizacyjnego pokrywa Sprzedający. - miejsce dostawy ciągnika i wozu asenizacyjnego - do Samorządowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łopusznie z siedzibą w Antonielowie 26 A, 26-070 Łopuszno Dostarczony ciągnik i wóz asenizacyjny muszą być wyposażone w następujące dokumenty: - świadectwa homologacji na terenie RP, komplet dokumentów niezbędnych do zrejestrowania pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami - gwarancje, - fabryczne instrukcje obsługi ciągnika i wozu asenizacyjnego w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji ciągnika przez Zamawiającego, - komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, - instrukcja obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych, - książka serwisowa w języku polskim, - deklaracje zgodności CE (ciągnik oraz wóz asenizacyjny) Pojazd (ciągnik wraz z wozem asenizacyjnym) musi być zgodny z: a) Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz.908, z póz. zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.11.2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002r. Nr 193, poz.1617). Gwarancja na ciągnik oraz wóz asenizacyjny - min 12 miesięcy (może być wydłużona o gwarancje dodatkową - dodatkowe kryterium) UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań, materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że produkty równoważne posiadają parametry nie gorsze niż ujęte w SIWZ. Jeżeli w SIWZ został ujęty produkt lub urządzenie danego Producenta Wykonawca składający ofertę może zastosować produkt lub urządzenie równoważne pod warunkiem że parametry jego nie będą gorsze niż parametry wskazanego w SIWZ produktu lub urządzenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.54.00 - 34.14.54.00 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Urząd Gminy Łopuszno, Bank Spółdzielczy w Łopusznie; Nr rachunku: 57 8499 0008 0000 0071 2000 0004 z dopiskiem /Wadium - Zakup ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym/ 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno. Do oferty prosimy załączyć kserokopię dokumentu wadialnego. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedstawić iż wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert jedną dostawę nowego ciągnika rolniczego i nowego wozu asenizacyjnego (dostawa może być wykazana łącznie dla zestawu (ciągnik + wóz asenizacyjny ), bądź też osobno dla ciągnika i osobno dla wozu asenizacyjnego)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie Oświadczenia że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (załącznik nr 7 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie Oświadczenia że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (załącznik nr 7 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie Oświadczenia że Wykonawca znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Dodatkowa gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: a) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. b) Zmiany nazwy/ formy prawnej Wykonawcy/Zamawiającego. Wykonawca/Zamawiający jest zobowiązany do przedstawienia wszystkich dokumentów poświadczających zamianę. c) Zmiany konieczne do wprowadzenia w przypadku otrzymania przez Zamawiającego dofinansowania ze źródeł zewnętrznych. d) siły wyższej, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; e) zmian cenowych wynikających z uregulowań prawnych podatku, akcyzy. Sprzedający zobowiązany jest jednak do udokumentowania zmiany podając podstawę, zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lopuszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - pokój Nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - sekretariat (pokój Nr 5).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania planowana jest przy współfinansowaniu środków finansowych Unii Europejskiej w Ramach Działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.