eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi drukowania na potrzeby Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Warszawa: Usługi drukowania na potrzeby Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 80996 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Wojska Polskiego , Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6295271, 72, faks 022 6295273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania na potrzeby Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: Format końcowy: 165x235mm Objętość: 312 + 4 str. Okładka - druk: 4+0, karton 250g Arktika, folia mat jednostronna Wkład - druk: 1+1, papier 90g kreda mat Oprawa: miękka, klejona po długim boku Nakład: 1000 szt. (tysiąc sztuk) Publikacja posiada numer ISBN Pakiet nr 2: Format końcowy: 210x297mm Objętość: 64 + 4 str. Okładka - druk: 4+4, papier 325-350g, kreda mat + lakier offsetowy mat Wkład - druk: 4+4, papier 200-250g, kreda mat + lakier offsetowy mat Oprawa: klejona po długim boku Nakład: 1000 szt. (tysiąc sztuk) Pakiet nr 3: Format końcowy: 165x235mm Objętość: 208 + 4 str. Okładka - druk: 4+0, papier 250g Arktika, folia mat jednostronna Wkład - druk: CMYK 4+4, papier 90g kreda połysk Oprawa: miękka, klejona po długim boku Nakład: 1000 szt. (tysiąc sztuk) Publikacja posiada numer ISBN Pakiet nr 4: 1) Ulotka informacyjna Format po złożeniu: 99x210mm Format po rozłożeniu: 891x210mm Papier: 170g kreda połysk Druk: 4+4 CMYK, lakier offsetowy 1+1 Bigowanie Nakład: 10.000 szt. 2)Karta pocztowa Format: A6 Papier: karton Arktika 250g Druk: 4+1, folia błyszcząca 1+0 Nakład 9 x 1000 szt. 3)Ulotka Format: A5 Papier: 150g kreda połysk Druk: 4+4 CMYK Nakład: 3000 szt. 4)Książka meldunkowa Format końcowy: 210x297mm Objętość: 400 + 4 str. Okładka - druk: 1+0, karton 250g Arktika, folia mat 1+0 Wkład - druk: 1+1 czarny - wszystkie strony takie same, papier offset 90g Oprawa: miękka klejona po długim boku Nakład: 200 szt. Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć wydrukowane materiały o których mowa w ust. 2 do siedziby Zamawiającego na własny koszt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych przynajmniej 3 usług (polegających na druku książek lub folderów) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) upoważnienie do podpisywania ofert, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty; 3) zaakceptowany projekt umowy, poprzez zaparafowanie na każdej stronie i dołączenie do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumwp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Wojska Polskiego Al. Jerozolimskie 3 00-495 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Wojska Polskiego Al. Jerozolimskie 3 00-495 Warszawa Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa drukowania książki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Format końcowy: 165x235mm Objętość: 312 + 4 str. Okładka - druk: 4+0, karton 250g Arktika, folia mat jednostronna Wkład - druk: 1+1, papier 90g kreda mat Oprawa: miękka, klejona po długim boku Nakład: 1000 szt. (tysiąc sztuk) Publikacja posiada numer ISBN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa drukowania folderu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Format końcowy: 210x297mm Objętość: 64 + 4 str. Okładka - druk: 4+4, papier 325-350g, kreda mat + lakier offsetowy mat Wkład - druk: 4+4, papier 200-250g, kreda mat + lakier offsetowy mat Oprawa: klejona po długim boku Nakład: 1000 szt. (tysiąc sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa drukowania książki II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Format końcowy: 165x235mm Objętość: 208 + 4 str. Okładka - druk: 4+0, papier 250g Arktika, folia mat jednostronna Wkład - druk: CMYK 4+4, papier 90g kreda połysk Oprawa: miękka, klejona po długim boku Nakład: 1000 szt. (tysiąc sztuk) Publikacja posiada numer ISBN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa drukowania ulotek, kart pocztowych oraz książek meldunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Ulotka informacyjna Format po złożeniu: 99x210mm Format po rozłożeniu: 891x210mm Papier: 170g kreda połysk Druk: 4+4 CMYK, lakier offsetowy 1+1 Bigowanie Nakład: 10.000 szt. 2)Karta pocztowa Format: A6 Papier: karton Arktika 250g Druk: 4+1, folia błyszcząca 1+0 Nakład 9 x 1000 szt. 3)Ulotka Format: A5 Papier: 150g kreda połysk Druk: 4+4 CMYK Nakład: 3000 szt. 4)Książka meldunkowa Format końcowy: 210x297mm Objętość: 400 + 4 str. Okładka - druk: 1+0, karton 250g Arktika, folia mat 1+0 Wkład - druk: 1+1 czarny - wszystkie strony takie same, papier offset 90g Oprawa: miękka klejona po długim boku Nakład: 200 szt. Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć wydrukowane materiały o których mowa w ust. 2 do siedziby Zamawiającego na własny koszt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.