To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-20
Siemianowice Śląskie: Zakup sprzętu komputerowego i peryferyjnego oraz systemów operacyjnych dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 8099 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242415 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i peryferyjnego oraz systemów operacyjnych dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych urządzeń komputerowych peryferyjnych i oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia. Opis poszczególnych Części zamówienia: 2.1. Część 1: Zakup urządzeń peryferyjnych. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń peryferyjnych, zwanych także sprzętem, obejmujący: 1). Drukarka laserowa typ 1 - 5 sztuk, 2). Drukarka laserowa typ 2 - 5 sztuk, 3). Skaner - 4 sztuki, 4). Router - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych parametrów technicznych urządzeń peryferyjnych stanowi Dodatek nr 6a do SIWZ. 2.2. Część 2: - Zakup oprogramowania systemowego. Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania systemowego, zwanego także systemem operacyjnym, obejmujący: 1). System operacyjny Windows 8.1 lub równoważny - 20 sztuk . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań oprogramowania systemowego stanowi Dodatek nr 6b do SIWZ. 2.3. Część 3: - Zakup oprogramowania graficznego. Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania graficznego, obejmujący: 1). Oprogramowanie graficzne typ 1: Adobe Indesign cs5 lub w nowszej wersji lub równoważny - 1 sztuka, 2). Oprogramowanie graficzne typ 2: Adobe Photoshop cs5 lub w nowszej wersji lub równoważny - 1 sztuka, 3). Oprogramowanie graficzne typ 3: Prezi Pro lub równoważny - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań oprogramowania graficznego stanowi Dodatek nr 6c do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Dodatkach nr 6a, 6b, 6c do SIWZ należy uznać za minimalne. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednio: a) w odniesieniu do Części 1: zakup urządzeń peryferyjnych - Wykaz parametrów technicznych oferowanych urządzeń peryferyjnych stanowiący Dodatek nr 7a do SIWZ (Załącznik nr 6a do Oferty), b) w odniesieniu do Części 2: zakup oprogramowania systemowego - Wykaz oferowanych systemów operacyjnych stanowiący Dodatek nr 7b do SIWZ (Załącznik nr 6b do Oferty), c) w odniesieniu do Części 3: zakup oprogramowania graficznego - Wykaz oferowanego oprogramowania graficznego stanowiący Dodatek nr 7c do SIWZ (Załącznik nr 6c do Oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania sprzętu lub oprogramowania równoważnego, tj. o wymaganiach nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do sprzętu i oprogramowania, którego pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz.U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagań Zamawiającego. 8. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie szkody związane z zastosowaniem sprzętu lub oprogramowania równoważnego. 9. Miejscem dostawy zakupionego sprzętu lub oprogramowania będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Administracji Bezpieczeństwa Informacji, ulica Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.52.00.00 - Skanery 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup urządzeń peryferyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PWH WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz, ul. Reymonta 23, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11858,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19557,00
Oferta z najniższą ceną: 15738,74 / Oferta z najwyższą ceną: 19557,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup oprogramowania systemowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infomiks Sp. z o.o., ul. Pogodna 19F, 05-402 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8883,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11285,20
Oferta z najniższą ceną: 11143,80 / Oferta z najwyższą ceną: 19975,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup oprogramowania graficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infomiks Sp. z o.o., ul. Pogodna 19F, 05-402 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3269,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3384,78
Oferta z najniższą ceną: 3384,78 / Oferta z najwyższą ceną: 5166,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa parkingów, ulic i chodników w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (kwiecień 2025)
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kwidzyn"
- Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rejowcu Fabrycznym
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.