To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 81014 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Stargard Szczeciński: Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 64434-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
32073773800000, ul.
ul. Bogusława IV
15,
73110
Stargard Szczeciński, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 573 35 36, faks
91 573 35 36, e-mail
sorlinski@zzo.stargard.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zzo.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/9/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie około 800 Mg (ok. 200 Mg miesięcznie) odpadów tj. odbiór, transport i przetwarzanie - odzysk - proces R12 (wyklucza się możliwość unieszkodliwiania poprzez składowanie) o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 (tj. balastu wytworzonego z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów opakowaniowych selektywnie zebranych i odpadów wielkogabarytowych) pochodzących z Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (dalej RIPOK) - Instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie należącej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o. o. w Stargardzie. Odpady powinny być zagospodarowane zgodnie ze standardami wynikającymi z przepisów prawa, a więc zasadą hierarchii sposobów postępowania z odpadami (art. 17 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz.U. z 2013 poz. 21 z późn. zm.) oraz zasadą bliskości (art. 20 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz.U. z 2013 poz. 21 z późn. zm.). W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca osiągnął i udokumentował (przedstawił oświadczenie) efektywność odzysku na poziomie minimum 85% (odzysk R12, procesy przetwarzania poprzez unieszkodliwianie nie więcej niż 15%). Wyklucza się możliwość składowania przedmiotowych odpadów, gdyż charakteryzują się parametrami: ciepło spalania powyżej 6 MJ/kg suchej masy; strata przy prażeniu (LOI) powyżej 8% suchej masy oraz ogólny węgiel organiczny powyżej 5% suchej masy co wynika z § 7 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 8 stycznia 2013 r. w sprawie kryteriów oraz procedur dopuszczania odpadów do składowania na składowisku odpadów danego typu (Dz.U. z 2013 r. poz. 38). Odpady przeznaczone do odbioru są w formie "luźnej" i znajdują się na terenie RIPOK w Łęczycy. Odpady posiadają skład morfologiczny i zanieczyszczenia charakterystyczne dla odpadów po mechanicznej obróbce niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów opakowaniowych selektywnie zebranych oraz odpadów wielkogabarytowych. Koszt i ryzyko transportu odpadów będących przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca. W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przyjęte odpady oraz prawidłowe postępowanie z odpadami oraz wynikające z tego konsekwencje. Rozliczanie ilości odpadów następować będzie na podstawie wskazań legalizowanej wagi samochodowej (najazdowej) znajdującej się u Zamawiającego na terenie RIPOK w Łęczycy, a w uzasadnionych przypadkach tj. w przypadku awarii wagi Zamawiającego lub w przypadku braku możliwości zważenia z innych przyczyn technicznych leżących po stronie Zamawiającego, na podstawie wskazań legalizowanej wagi Wykonawcy. Wykonawca zapewni gotowość do odbioru odpadów w ilości 1 transportu na dobę z RIPOK w Łęczycy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.30 oraz w razie potrzeby w soboty po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości i godzin odbioru. W przypadku konieczności odbioru większej ilości odpadów tj. powyżej 1 transportu (odbiorów) na dobę lub braku odpadów w danym dniu, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem wskazując ilość odpadów do odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów 19 12 12 poprzez podstawione środki transportu dostosowane do załadunku maszynami Zamawiającego. Zamawiający w celu załadowania odpadów udostępni ładowarkę wraz z operatorem. Środki transportu wykonawcy muszą być w pełni sprawne technicznie, spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90514000-3,
,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT135600 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 146448 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.