To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-03
Bydgoszcz: Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących
dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich
w Bydgoszczy w 2015 r. z podziałem na 2 części.
Numer ogłoszenia: 81017 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60713 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2015 r. z podziałem na 2 części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące części: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa znaków drogowych CZĘŚĆ NR 2 - dostawa słupków prowadzących W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybraną przez Wykonawców ilość części. Odbiorcą powyższego zamówienia będą jednostki terenowe Zamawiającego: - Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń, Baza RDW Toruń w m. Młyniec gm. Lubicz; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, Baza RDW Wąbrzeźno w m. Brodnica, ul. Wczasowa 40 - Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące wykonania i odbioru dostaw znaków drogowych pionowych określają Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr-9 oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru dostaw słupków prowadzących określają Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr - 18 do niniejszej SIWZ. 3.4. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: a) ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załącznikach nr -1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6. dla części nr -1 winny uwzględniać transport i rozładunek do siedzib poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich, b) ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załącznikach nr -10.1.,10.2., 10.3., 10.4., 10.5., 10.6., dla części nr -2 winny uwzględniać koszty transportu i rozładunku do siedzib poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich, c) dostawę znaków lub słupków prowadzących Zamawiający będzie zlecał sukcesywnie w miarę potrzeb, zgłaszanych przez Rejony Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, Toruniu, Tucholi, Wąbrzeźnie, Włocławku i Żołędowie. d) dostawy znaków i słupków prowadzących winny być każdorazowo zrealizowane przez Wykonawcę zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, e) termin każdorazowej dostawy - do 3 dni od daty złożenia zamówienia, f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw. Szczegółowe informacje w Rejonach Dróg Wojewódzkich. 3.5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny, czyli spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Jeśli Wykonawca w myśl art. 30 ust. 5 ustawy Pzp powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oczekuje zatem dostaw elementów, które będą odpowiadać wymaganiom SST lub też będą im równoważne. Na Wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia, że zastosowanie zaoferowanego przez niego produktu umożliwi uzyskanie efektu założonego przez SIWZ. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3.7. Szacunkowe zapotrzebowanie na znaki i słupki prowadzące ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do ich zakupu w podanej ilości. Ilość znaków i słupków prowadzących pobrana przez Zamawiającego ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie zapotrzebowanie Zamawiającego. Ewentualna zmiana przewidywanych szacunkowych ilości znaków i słupków prowadzących nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zamówione ilość wg cen określonych w formularzu cenowym. 3.8. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości znaków i słupków prowadzących. 3.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze części, Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednej lub więcej części, wybranych przez siebie spośród części wyszczególnionych w pkt 3.2.-Opis przedmiotu zamówienia. 3.10. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o których mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 3.11. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z przewidywanym przez Zamawiającego zwiększonym zapotrzebowaniem na znaki i słupki prowadzące - przewiduje się 50% zamówienia podstawowego. 3.12 Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 3.13. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 15 grudnia 2015r. 3.14. O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. 3.15. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 3.16. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34.99.22.00-9 znaki drogowe, 34.92.84.60-0 słupki drogowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9, 34.92.84.60-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa znaków drogowych dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2015 r. na 1 część.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ERPLAST sp. z o.o., ul. Witebska 27, 85-778 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 272878,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 301499,39
Oferta z najniższą ceną: 301499,39 / Oferta z najwyższą ceną: 429322,77
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2015 r. na 2 część.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI ELEMENTÓW DROGOWYCH S.C. ELŻBIETA I WALDEMAR WOŹNIAK
- Zakład Produkcji Elementów Drogowych s. c. Elżbieta i Waldemar Woźniak;, ul. Staszica 12;, 64-600 Oborniki, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95859,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122153,88
Oferta z najniższą ceną: 122153,88 / Oferta z najwyższą ceną: 132752,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu
- Dostawa konstrukcji wsporczych złożonych ze słupków i wysięgników z rur stalowych do znaków drogowych
- Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
więcej: Słupki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.