Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Kolbudy: ADAPTACJA BUDYNKU ZLOKALIZOWANEGO W KOLBUDACH PRZY UL. STAROMŁYŃSKIEJ 1 DLA POTRZEB GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Numer ogłoszenia: 81022 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbudy , ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6910521, faks 058 6910517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gd.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA BUDYNKU ZLOKALIZOWANEGO W KOLBUDACH PRZY UL. STAROMŁYŃSKIEJ 1 DLA POTRZEB GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku dla potrzeb Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolbudach przy ulicy Staromłyńskiej 1, na działce nr 165/4. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe; 2.Wykonanie konstrukcji stalowych; 3.Roboty żelbetowe i betonowe; 4.Roboty murowe i tynkarskie; 5.Montaż stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej; 6.Przebudowę instalacji wewnętrznych (elektrycznej, wod-kan i co); 7.Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 8.Wykonanie posadzek oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych; 9.Montaż okładzin ściennych, sufitów oraz obudów; 10.Roboty wykończeniowe; 11.Montaż platformy dla osób niepełnosprawnych; 12.Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszelkie inne warunki określone w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1.zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedno zamówienie (jako główny Wykonawca) o wartości brutto min. 700 000,00 zł, odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia; 2.dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponował minimum 3 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót: 1 osoba - w specjalności ogólnobudowlanej (kierownik budowy), 1 osoba - w specjalności sanitarnej (kierownik robót), 1 osoba - w specjalności elektrycznej (kierownik robót). Na podstawie oświadczeń i dokumentów (określonych w SIWZ) złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę, Zamawiający oceni spełnienie (bądź nie) minimalnych warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych złożyli stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wraz z ofertą złożyli: 1. Wykaz wykonanych zamówień przez Wykonawcę (jako główny Wykonawca) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem dla przynajmniej jednego zamówienia: jego wartości, terminu i miejsca wykonania, zamawiającego oraz rodzaju, zakresu prac(krótki opis), wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie to zostało wykonane należycie; 2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich zakresu wykonywanych czynności (kierownik budowy, ewentualnie branżowi kierownicy robót) i kwalifikacji (uprawnienia budowlane) oraz zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do izby samorządu zawodowego. Pełen wykaz oświadczeń i dokumentów jakie musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą został określony w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, w pokoju nr 214.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, sekretariat (pokój nr 302).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100 %. Dzień zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 27.03.2009.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Przebudowa pediatrii w ramach programu FENX - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian piwnic w budynku położonym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.