eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Usługa polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku i druk folderu i torby promocyjnej oraz przygotowaniu teczek konferencyjnych wraz z długopisem, notatnikiem i miejscem na CD, zakupie i dostarczeniu gadżetu promocyjnego (pamięć USB 4G), roll screen dwustronnego oraz zestawu piśmienniczego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-18

Szczawno-Zdrój: Usługa polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku i druk folderu i torby promocyjnej oraz przygotowaniu teczek konferencyjnych wraz z długopisem, notatnikiem i miejscem na CD, zakupie i dostarczeniu gadżetu promocyjnego (pamięć USB 4G), roll screen dwustronnego oraz zestawu piśmienniczego.
Numer ogłoszenia: 81054 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103355 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku i druk folderu i torby promocyjnej oraz przygotowaniu teczek konferencyjnych wraz z długopisem, notatnikiem i miejscem na CD, zakupie i dostarczeniu gadżetu promocyjnego (pamięć USB 4G), roll screen dwustronnego oraz zestawu piśmienniczego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowaniu do druku i druk folderu i torby promocyjnej oraz przygotowaniu teczek konferencyjnych wraz z długopisem, notatnikiem i miejscem na CD, zakupie i dostarczeniu gadżetu promocyjnego (pamięć USB 4G), roll screen dwustronnego oraz zestawu piśmienniczego. Zakres zamówienia obejmuje: Foldery 80szt, torby promocyjne 130 szt., teczka konferencyjna 145szt, pamięć USB 4G 140szt.,roll-screen dwustronny 1 szt., zestaw piśmienniczy St.Luis z kolekcji Mark Twain 6 szt. - wykonanie i dostarczenie do Zamawiającego do 25.05.2011r. Foldery 80 szt. - wykonanie i dostarczenie do zamawiającego pomiędzy 15 października 2011 roku a 15 listopada 2011 roku. Szczegółowa data zostanie określona nie później niż do 1 października 2011 roku. a) Na każdej przedmiotowej publikacji, Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia znaków graficznych: logotyp Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, stosowanymi zgodnie z zasadami opisanymi w dokumencie Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, który Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad tworzenia reprodukcji emblematów. Na każdej wskazanej przez Zamawiającego publikacji, Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia znaku graficznego (loga) instytucji realizującej Projekt oraz loga projektu, które otrzyma w wersji elektronicznej od Zamawiającego. Na stronie tytułowej każdej z przedmiotowych publikacji powinna znaleźć się informacja o współfinansowaniu wraz z logotypami. Treści informacji zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej . W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona projekt graficzny każdej z przedmiotowych publikacji (zgodnie z sugestiami Zamawiającego) i przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia i akceptacji przed zleceniem do druku. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji po minimum trzy wzory (projekty) każdego z materiałów promocyjnych z umieszczonymi na nich logami oraz innymi wymaganymi elementami graficznymi. Zamawiający wybierze z przedstawionych wzorów jeden, który zostanie. Zamawiający zastrzega sobie na akceptację 5 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zatwierdzania projektu graficznego przedmiotowych publikacji przeznaczonych do druku, bez możliwości dokonywania późniejszych zmian przez Wykonawcę. Materiały zostaną przekazane Zamawiającemu w ciągu 15 dni roboczych od dnia zaakceptowania ostatecznej wersji graficznej. Wszystkie materiały Wykonawca będzie dostarczał na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Wytyczne w zakresie współpracy: Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za prowadzenie zlecenia oraz osobę zastępującą prowadzącego zlecenie, w przypadku jego nieobecności. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić i wprowadzić wszystkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego (korekty po składzie), w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia. Współpraca będzie polegała na bezpośrednich, telefonicznych i mailowych kontaktach. Kontakty bezpośrednie będą miały miejsce w siedzibie Zamawiającego z częstotliwością uzależnioną od potrzeb Zamawiającego. Z chwilą przekazania Zamawiającemu prac wykonanych przez Wykonawcę, należyte wykonanie usługi zostanie potwierdzonych obustronnie podpisanym protokołem odbioru (Uwaga: Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jedynie za usługi (czynności) faktycznie Wykonane). Opracowanie projektów (materiałów) następuje i z przeniesieniem autorskich praw majątkowych na Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 79.55.30.00 - Komputerowe usługi wydawnicze 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.96.20.00 - Usługi obróbki zdjęć 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. realizuje projekt pn. Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP na podstawie umowy Nr UDA-POIG.03.03.00-00-866 08-00, działanie 3.3 Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MSP osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studio Mak Sp. z o. o., ul. Kościuszki 29 lok. 8, 50-011 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27998,61

  • Oferta z najniższą ceną: 27998,61 / Oferta z najwyższą ceną: 27998,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.