eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krypno KościelneZakup ciągnika (wersja komunalna) nowego o mocy 84,9 KM wraz z kabiną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Krypno Kościelne: Zakup ciągnika (wersja komunalna) nowego o mocy 84,9 KM wraz z kabiną
Numer ogłoszenia: 81107 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23B, 19-111 Krypno Kościelne, woj. podlaskie, tel. 085 7169033, fax 085 7169035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrypno.republika.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika (wersja komunalna) nowego o mocy 84,9 KM wraz z kabiną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. WYPOSAŻENIE I PARAMETRY TECHNICZNE 1.1. SILNIK - czterosuwowy z zapłonem samoczynnym, chłodzonym cieczą, moc (kW) zgodnie z 97/68 EC- 62,5(84,9 KM) max. Moment obrotowy/obroty (Nm/min-1) 287/1400,obroty nominalne (min-1) 2400, homologacja zgodnie z dyrektywą 97/68/EC StageII, liczba cylindrów szt. 4, rodzaj wtrysków bezpośredni, średnica tłoka/skok/ 110/125mm, pojemność skokowa 4750 cm3 . 1.2. UKŁAD NAPĘDOWY - skrzynia biegów, typ: mechaniczna, synchronizowana, liczba biegów przód/tył: 12/4, mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, reduktor skrzyni biegów: 3 stopniowy, zakres prędkości (km/h):1,7-28,4, sprzęgło typ: cierne, tarczowe, suche, jednostopniowe, liczba tarczy: szt. 1. 1.3. UKŁAD HYDRAULICZNY - Wydatek pompy (dm3min) 46, ciśnienie nominalne w układzie (MPa) 16, sterowanie tylnym TUZ - mechaniczne, ilość sekcji rozdzielacza hydraulicznego 3, udźwig tylnego TUZ w osi końcówek (kg) 3000, trzypunktowy układ zawieszania narzędzi 2 kat. w/g ISO. 1.4. ZESPOŁY PRZYŁOŃCZENIOWO-ZACZEPOWE zaczep przedni - widełkowy, górny zaczep transportowy - widełkowy z możliwością regulacji wysokości, zaczep rolniczy - belkowy. 1.5. UKŁAD KIEROWNICZY rodzaj: wspomaganie układu kierowniczego, typ: hydrostatyczna przekładnia kierownica. 1.6. DODATKOWE WYPOSAŻENIE - automatyczny zaczep transportowy, klimatyzacja, UZ przedni. 1.7. KABINA bezpieczna odpowiadająca normom OECD i wymaganiom regulaminu 71 EKG dotyczące pola widzenia kierowcy; filtr powietrza wymuszonego przez wentylator, nagrzewnica powietrza, wycieraczki szyby przedniej i tylnej, okna boczne i tylne uchylne, dach uchylny, regulacja konta pochylenia oparcia i siedziska. 1.8. OGUMIENIE - rozmiar opon - oś przednia/tylna14.9R/24/18.4R34. 1.9 POJEMNOŚĆ I WYMIARY - długość, (mm) z obciążnikami: 4255, szerokość 2010, wysokość 2905, maksymalny kąt skrętu kół przednich: 50º, masa własna ciągnika z obciążnikami do: 4750 kg, rozkład mas przód/tył (kg) 2390/2360, masa obciążników: -osi przedniej-240 kg ( 6x 40kg), osi tylnej-200kg ( 4 x 50kg); masa ciągnika: masa całkowita dopuszczalna, kg: 6000 dopuszczalny nacisk na oś, kg - przednia - 3000, - tylna - 5410, dopuszczalna masa całkowita holowanych przyczep, kg; 13000; zbiornik paliwa: 155dm3 ; rozstaw kół - osi przedniej (mm):1650-2000, osi tylnej 1500-2100, prześwit pod układem zawieszenia: (mm) 330, rozstaw osi: (mm) 2314. 2.0. UKŁAD ELEKTRYCZNY - napięcie 12V, akumulator-195A, rozrusznik 3,7kW-12V, alternator-95A-14V. 2.1. WAŁEK ODBIORU MOCY TYLNY - sposób załączenia - mechaniczny, rodzaj-zależny i nie zależny, typ - 1 wg ISO500, zakres prędkości (min-1)- 540//1000.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.00.00 - Ciągniki Kod CPV wg słownika 2008: 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział: osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którzy przedłożą: 1.1. oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, oraz spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, 1.2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków albo składania ofert, 1.4.aktualne zaświadczenie, że nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wstawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 1.5.udzielą gwarancji na dostarczony ciągnik na okres minimum:2 lata na zespoły części ogólnopojazdowe, lakier, perforacja nadwozia, załącznik nr 5 do SIWZ, 1.6.zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w promieniu maksymalnie 100 km od siedziby zamawiającego. 2.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostaw, co najmniej dwóch dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane należycie. 3.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4.Niezbędne dokumenty, polskie świadectwo homologacji, instrukcje obsługi, katalog części zamiennych. 5.Dokumenty są składane w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W wypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 6.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę pod rygorem wyłączenia z postępowania. 7Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być realizowane przez podwykonawców. 8.Warunki będą oceniane, na podstawie druku ZP-17 (spełnia/ nie spełnia), 9.akceptuje warunki płatności tj. -30 dni od dostawy sprzętu, ciągnika i wystawieniu faktury VAT, należność płatna w PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane: 2.1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji: 2.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału z art. 22 ust. 1, oraz że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu o zamówienie publiczne, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ; 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie art. 22 ustawy, przedłoży: 3.1.koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej ,, zamówieniem, 3.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie zalega w płaceniu podatków i składek na ubezpieczenia przedłoży : 4.1. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa z ofertą dokumenty: 5.1. wykaz 2 szt. dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, przekazania lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające ww. warunek) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ; 6.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia złoży następujące dokumenty: 6.1.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca przedłoży: 7.1.polskie świadectwo homologacji; 8.Zestawienie informacji dotyczących oferowanych warunków gwarancji i serwisu, - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ; 8.1.oświadczenie, ze zamówienie nie będzie realizowane przez podwykonawców zgodnie z art. 36 ust. 4, 5 UZP - załącznik Nr 6 do SIWZ; 9.dokumenty są składane w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W wypadku składania elektronicznych kopii dokumentów, powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 10.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 4 pkt 1, 2, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 1)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1.2, 1.3, 1.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakrypno.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krypno Kościelne 23 B 19-111 Krypno.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23 B, 19-111 Krypno, Kancelaria - Pok.Nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.