Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Pruszcz Gdański: Sieć wodociągowo - kanalizacyjna Rozłazino - Jeżewo
Numer ogłoszenia: 81128 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sieć wodociągowo - kanalizacyjna Rozłazino - Jeżewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowo-kanalizacyjnej Rozłazino-Jeżewo opisanej w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie prac geologicznych, operacie wodnoprawnym. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - kanalizacji sanitarnej, - przyłączy kanalizacyjnych, - kolektora tłocznego, - przepompowni ścieków, - przydomowej przepompowni, - sieci wodociągowej, - przyłączy wodociągowych, - strefowej pompowni wody, - ujęcia wody w Rozłazinie, - likwidacji studni nr 1. 2 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania wytyczenia geodezyjnego, 2) wykonania geodezyjnego operatu powykonawczego, 3) poniesienia wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót niezbędnych do oddania do użytkowania, 4) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 5) opracowania projektu organizacji ruchu, 6) uzyskania decyzji o zajęcie pasa drogowego, poniesienie ich kosztów oraz kosztów zajęcia pasów, 7) wykonania odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych. 3 Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, projektem prac geologicznych, operatem wodnoprawnym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego, ustawy Prawo wodne 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu do składania ofert, wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) z dopiskiem -wadium sieć wodociągowo - kanalizacyjna Rozłazino -Jeżewo 7.2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158 z późn. zm.). 7.3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, przed upływem terminu do składania ofert należy dokonać przelewu z konta na konto Zamawiającego w Banku BGŻ Nr Rachunku : 83 2030 0045 1110 0000 0154 2560 (decyduje data wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 7.2 części I SIWZ dokument wadium należy dostarczyć do Kasy lub Sekretariatu Zamawiającego. Beneficjentem takich dokumentów musi być Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku z/s w Pruszczu Gdańskim, 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem Jego oferty z postępowania. 4) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej dwie inwestycje sieciowe: wodną lub kanalizacyjną lub wodno-kanalizacyjną o wartości co najmniej 450.000 zł brutto każda i jedną inwestycję na wiercenie studni głębinowej o wartości 50 000 zł brutto b) wykaże 1 (jedną) osobę sprawującą funkcje kierownika o uprawnieniach budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych w pkt 1 jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dołączy dokumenty wykazane w pkt 3.2.1 lit) a), b), c), d),e), f), g) części II specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Postać oferty: 3.1 Ofertę stanowi: 3.1.1 Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.1.2 Kosztorys ofertowy 3.2.1 Do oferty załączone muszą być: a) Wypełniony i podpisany druk Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust 1 ustawy Pzp- zgodny w treści z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch inwestycji sieciowych - wodnej lub kanalizacyjnej lub wodno-kanalizacyjnej o wartości co najmniej 450.000 zł brutto każda i jedną inwestycję na wiercenie studni głębinowej o wartości 50 000 zł brutto e) Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane, o których mowa w ppkt d) zostały wykonane należycie. f) Dokumenty stwierdzające że osoby, które wykaże Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależność tej osoby do izby g) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej w ofercie muszą być zamieszczone: a) oryginał pełnomocnictwa z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. b) dokumenty wymienione w pkt 3.2.1 lit b) i lit c) składa każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej. Oświadczenie wymienione w pkt 3.2.1 lit. a) składa każdy z Wykonawców lub składają wspólnie. 3.2.2 Ponadto do oferty muszą być dołączone: a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3.2.3 Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.2.3.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 3.2.1 lit b), c), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.2.3.2 Dokumenty o których mowa w pkt 3.2.3.1 ppkt 1 lit a., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 3.2.3.1 ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.2.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione w terminie zgodnie z pkt 3.2.3.2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28 - odpłatnie 120zł plus ewentualne koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Rozbiórka budynku jałownika wraz z istniejącą infrastrukturą oraz uporządkowanie dz. nr 3/15, obręb Karżnica, miejscowość Rębowo, gmina Potęgowo, powiat słupski, woj. pomorskie
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa pasa drogowego ul. Łukasiewicza oraz budowa oświetlenia fragmentu ul. Nowowiejskiego, Dworcowej oraz doświetleń kładek K4 i K5 nad rzeką Radunia w Pruszczu Gdańskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2248G na odcinku Trutnowy - Wocławy"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2233G Stanisławowo-Miłocin-Cedry Wielkie"
- Rozbudowa węzła integracyjnego Pruszcz Gdański, poprzez budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów i rowerów na parkingu Park&Ride przy dworcu PKP
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami na ul. Tucholskiej, ul. Dębowej i ul. Cichej w Śliwicach oraz w miejscowości Lińsk
- Utworzenie Gminnego Żłobka w Wilczynie
- Gospodarka wodno-ściekowa w gminie Pokój poprzez rozbudowę sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielgomłyny
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.