Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Poznań: Przebudowa terenu przed wejściem głównym do Parku Wilsona
Numer ogłoszenia: 81158 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Palmiarnia Poznańska, ul. Matejki 18, 60-767 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8663435, fax 061 8658907.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.palmiarnia.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa terenu przed wejściem głównym do Parku Wilsona.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: PVC nr Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych - chodniki ruchu pieszego Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych przed wejściem głównym (od strony ul.Głogowskiej/Berwińskiego) polegających na : rozbiórce dotychczasowej nawierzchni wykonanej z płyt chodnikowych (47m2) oraz z piaskowca (185m2), wykonaniu koryta wraz z podbudową (232m2) wg technologii i zakresu określonego w dokumentacji projektowej - wersja A2, etap III. Uwaga ! - Projektant wyraził zgodę na zmianę wymiaru płytek z 50x50x5cm na 40x40x5cm ze względu na wycofanie z produkcji wymiarów 50cmx50cmx5cm. Szczegółowy zakres robót jest ujęty w kosztorysie nakładczym, dokumentacji projektowej oraz warunkach technicznych wykonania i odbioru, które stanowią integralne części umowy. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie także do zachowania przepisów BHP w trakcie realizacji prac. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić koszt składowania odpadów na wysypisku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (remont chodników, placów) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : minimum 1 realizacja (załącznik nr 2) - kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej, zrzeszony w Izbie Zawodowej 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie art.22 ust.1 PZP Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków przez Wykonawców poprzez kompletność i poprawność złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty : 1. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w języku obcym. 3. Złożona przez wykonawcę oferta zawierać musi następujące dokumenty : a. ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru (zał. nr 1) b. kosztorys ofertowy, który musi być sporządzony zgodnie z układem i pozycjami kosztorysów nakładczych (z podaniem : czynników cenotwórczych, obmiaru robót, cen jednostkowych i sumy poszczególnych pozycji oraz całości) i wartością stanowiącą cenę zamówienia : cena netto + podatek Vat = cena brutto. Jeżeli wykonawca nie jest płatnikiem podatku Vat powinien dostarczyć podstawę prawną z której to wynika. c. załącznik nr 2 d. aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). e. aktualne kserokopie : - uprawnień budowlanych o specjalności drogowej osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót - wpisu na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót f. parafowany projekt umowy g. Oświadczenie - art.22 ust. PZP (zał. nr 3) 4. Wszystkie dokumenty i oświadczenia będące spełnieniem wymogów określonych w niniejszej dokumentacji przetargowej muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania danego Wykonawcę w zakresie praw majątkowych zgodnie z dokumentem rejestracyjnym lub innym dokumentem potwierdzającym właściwą reprezentację. W wypadku udzielenia przez te osoby upoważnienia do występowania w niniejszym postępowaniu w imieniu Wykonawcy, winno ono być dołączone do oferty. W przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców (działających na zasadzie wpisu swojej działalności do ewidencji działalności gospodarczej lub rejestru sądowego) związanych umową spółki cywilnej, formularz ofertowy musi by podpisany przez wszystkich przedsiębiorców (wspólników) związanych taką umową. W wypadku udzielenia upoważnienia do działania w imieniu przedsiębiorców, musi być ono udzielone przez wszystkich przedsiębiorców -wspólników i dołączone do oferty. 5. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę powinny być zszyte lub spięte w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty. 6. Każda strona oferty powinna być ponumerowana i parafowana przez osobę podpisującą ofertę. 7. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków będzie się wiązało z wykluczeniem Wykonawcy. Zamawiający oceni w/w dokumenty poprzez ich kompletność i poprawność.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palmiarnia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Palmiarnia Poznańska, ul.Matejki 18, 60-767 Poznań.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Palmiarnia Poznańska, ul.Matejki 18, 60-767 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- dostawa lasera jednomodowego do spektroskopii Brillouina
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa oprogramowania dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- "Rewitalizacja parku zabytkowego położonego przy Pałacu Humnickich w Birczy etap II" w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ROBOTNICZEJ, UL. POPRZECZNEJ I UL. 10 MARCA W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I BUDOWĘ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Lubieckim w Lubczu.
- Budowa Karpackiego Ogrodu Deszczowego wraz z elementami zielono-niebieskiej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.