Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Kraków: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej
Numer ogłoszenia: 81165 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej, fabrycznie nowych, pierwszej kategorii, składająca się z sześciu zadań: zadanie nr 1 - Odzież robocza i ochronna; zadanie nr 2 - Obuwie robocze i ochronne; zadanie nr 3 - Rękawice robocze; zadanie nr 4 - Środki ochrony osobistej; zadanie nr 5 - Bielizna antyelektrostatyczna; zadanie nr 6 - Obuwie i odzież medyczna..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3, 19.24.00.00-0, 33.19.90.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29.05.2013r. do godz. 9:00, w wysokości: Zadanie nr 1 - 2.100,00 zł; Zadanie nr 2 - 3.400,00 zł; Zadanie nr 3 - 1.400,00 zł; Zadanie nr 4 - 800,00 zł. Dla zadania nr 5 oraz zadania nr 6 wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA. 2. Wypełniony formularz Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy. 3. Tabele rozmiarowe zgodnie z opisem poszczególnych przedmiotów zamówienia. 4. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na mocy porozumienia stron, w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy - w przypadkach zmiany Zamawiającego/Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą; 2) zmiany Zamawiającego/Odbiorcy; 3) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonania przedmiotu umowy w umówionym terminie; 4) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 5) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmiany decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmiany wytycznych przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy; 6) gdy towar, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że towar zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego oraz że cena nie przekroczy wartości zawartej w załączniku nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy) do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28, pok. 22, godz. 8.00-15.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Odzież ochronna i robocza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, 13 pozycji, miejsce wykonania zamówienia: Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3, 19.24.00.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Obuwie robocze i ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obuwia roboczego i ochronnego, 4 pozycje, miejsce wykonania zamówienia: Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3, 19.24.00.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Rękawice robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Rękawic roboczych, 15 pozycji, miejsce wykonania zamówienia: Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3, 19.24.00.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Środki ochrony osobistej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków ochrony osobistej, 14 pozycji, miejsce wykonania zamówienia: Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3, 19.24.00.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Bielizna antyelektrostatyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bielizny antyelektrostatycznej, 3 pozycje, miejsce wykonania zamówienia: Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3, 19.24.00.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Obuwie i odzież medyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obuwia i odzieży medycznej, 10 pozycji, miejsce wykonania zamówienia: Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3, 19.24.00.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż systemu ochrony radiologicznej
- Dostawa fartuchów medycznych z haftem na potrzeby Wydziału Lekarskiego UWM w Olsztynie
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Szczebra w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2025 dla pracowników Nadleśnictwa Stąporków
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Rudka w roku 2025
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.