To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 81184 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Kalisz: Remont 13 lokali mieszkalnych (pustostanów), administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 13 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51427-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, krajowy numer identyfikacyjny
25052391600000, ul.
ul. Dobrzecka
18,
62800
Kalisz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
62 598 55 00, faks
62 598 55 01, e-mail
zamowieniapubliczne@mzbm.kalisz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzbm.kalisz.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.mzbm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Saorządowy Zakład Budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 13 lokali mieszkalnych (pustostanów), administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 13 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 13 lokali mieszkalnych (pustostanów), administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 13 części: Część 1: (1 lokal) Remont lokalu nr 21 w budynku mieszkalnym przy ul. Kopernika 9, Część 2: (1 lokal) Remont lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Zgodnej 14, Część 3: (1 lokal) Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 31, Część 4: (1 lokal) Remont lokalu nr 12 w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 26, Część 5: (1 lokal) Remont lokali nr 23 w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 4, Część 6: (1 lokal) Remont lokalu nr 10 w budynku mieszkalnym przy ul. Górnośląskiej 14, Część 7: (1 lokal)Remont lokalu nr 20 w budynku mieszkalnym przy ul. Górnośląskiej 18, Część 8: (1 lokal)Remont lokalu nr 1 w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35, Część 9: (1 lokal) Remont lokalu nr 24 w budynku mieszkalnym przy ul. Stawiszyńskiej 13, Część 10: (1 lokal) Remont lokalu nr 24 w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasnej 12, Część 11: (1 lokal) Remont lokalu nr 7 w budynku mieszkalnym przy ul. Kościuszki 22, Część 12: (1 lokal) Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Narutowicza 4, Część 13: (1 lokal)Remont lokalu nr 13 w budynku mieszkalnym przy ul. Szkolnej 4. 2. okiennej w lokalizacjach: ul. Kopernika 9/21, ul. Narutowicza 4/15, ul. Stawiszyńska 13/24, ul. Śródmiejska 35/1, ul. Śródmiejska 26/12, ul. Śródmiejska 31/15; c) wymianę stolarki drzwiowej w lokalizacjach: ul. Kopernika 9/21, ul. Narutowicza 4/15, ul. Stawiszyńska 13/24, ul. Śródmiejska 35/1, ul. Górnośląska 14/10, ul. Śródmiejska 26/12, ul. Zgodna 14/3; d) remont podłóg we wszystkich lokalach; e) roboty zduńskie w lokalizacjach: ul. Ciasna 12, ul. Stawiszyńska 13/24, ul. Śródmiejska 26/12; f) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne we wszystkich lokalach; g) roboty instalacyjne gazowe w lokalizacjach: ul. Kopernika 9/21, ul. Narutowicza 4/15, ul. Kościuszki 22/7, ul. Ciasna 12, ul. Chopina 4/23; h) roboty instalacyjne elektryczne we wszystkich lokalizacjach; i) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania: ul. Kopernika 9/21, ul. Narutowicza 4/15; j) wywóz i utylizację materiałów z remontu, uprzątnięcie terenu prac we wszystkich lokalach 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45410000-4,
45421000-4,
45430000-0,
45442100-8,
45262630-6,
45310000-3,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont lokalu nr 21 w budynku mieszkalnym przy ul. Kopernika 9 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8884.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 7605.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Zgodnej 14 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20333.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13920.62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 31 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12291.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11770.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Remont lokalu nr 12 w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 26 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13992.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14128.93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Remont lokali nr 23 w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5391.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4524.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Remont lokalu nr 10 w budynku mieszkalnym przy ul. Górnośląskiej 14 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15814.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12146.17 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Remont lokalu nr 20 w budynku mieszkalnym przy ul. Górnośląskiej 18 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9011.38 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8245.09 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Remont lokalu nr 1 w budynku mieszkalnym przy ul. Śródmiejskiej 35 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40923.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35299.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Remont lokalu nr 24 w budynku mieszkalnym przy ul. Stawiszyńskiej 13 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24882.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23669.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Remont lokalu nr 24 w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasnej 12 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21870.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18094.95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Remont lokalu nr 7 w budynku mieszkalnym przy ul. Kościuszki 22 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10991.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9167.34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Narutowicza 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT25948.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23213.09 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Remont lokalu nr 13 w budynku mieszkalnym przy ul. Szkolnej 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27242.31 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26347.53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie usługi cateringowej podczas II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej. Jakość w Zarządzaniu. Zarządzanie w świecie 4.0.
- Dostawa oprogramowania oraz drona edukacyjnego
- Remont nawierzchni przy Torze Kolarskim na ul. Wał Matejki 2 w Kaliszu.
- Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2025r.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Kępno, ul. Serbeńskiego, Wyspiańskiego, Malczewskiego, Gm. Kępno
- "Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji Pixel Technology"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.