Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-06-10
Warszawa: Budowa si³owni plenerowej na terenie Szko³y Podstawowej nr 218 przy ul. Kajki 80/82 w ramach realizacji zadania: Ogródek zabawowo-rekreacyjny
Numer og³oszenia: 81199 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta Sto³ecznego Warszawy - Urz±d Dzielnicy Wawer , ul. ¯egañska 1 pok. 513, 04-713 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 69 72, faks 22 443 70 45.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wawer.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa si³owni plenerowej na terenie Szko³y Podstawowej nr 218 przy ul. Kajki 80/82 w ramach realizacji zadania: Ogródek zabawowo-rekreacyjny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa si³owni plenerowej na terenie Szko³y Podstawowej nr 218 przy ul. Kajki 80/82 w ramach realizacji zadania: Ogródek zabawowo-rekreacyjny, obejmuj±ca m.in. zakup i monta¿ urz±dzeñ si³owni plenerowej (8 szt.)..
II.1.5)
V
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych o warto¶ci nieprzekraczaj±cej 50% warto¶ci zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.22.31.00 - Monta¿ konstrukcji metalowych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada wiedzê i do¶wiadczenie w zakresie realizacji robót stanowi±cych przedmiot zamówienia, tj. zrealizowa³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania obejmuj±ce budowê, modernizacjê lub remont si³owni plenerowej lub placu zabaw o warto¶ci ka¿dego zadania nie mniejszej ni¿ 30 000 z³ brutto. Spe³nienie ww. warunku Zamawiaj±cy ocenia³ bêdzie na podstawie za³±czonego do oferty wykazu, okre¶lonego w pkt 11.1.2 SIWZ, sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SIWZ i za³±czonych dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje co najmniej jedn± osob±, która zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) mo¿e pe³niæ samodzieln± funkcjê techniczn± w budownictwie obejmuj±c± kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej. Spe³nianie ww. warunku oceniane bêdzie na podstawie przed³o¿onego w ofercie o¶wiadczenia wykonawcy (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SIWZ), ¿e osoba, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Dla oferowanych urz±dzeñ si³owni plenerowej: - karty techniczne urz±dzeñ potwierdzaj±ce spe³nienie wyspecyfikowanych wymagañ u¿ytkowych, 2. Wykaz oferowanych równowa¿nych (w stosunku do opisanych znakiem towarowym i/lub nazw± producenta w opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarze robót) wyrobów budowlanych, elementów wyposa¿enia okre¶laj±cy w szczególno¶ci: nr pozycji kosztorysowej, nazwê wyrobu, elementu wyposa¿enia podstawowego, nazwê, typ i producenta oferowanego zamiennika, opracowany wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 11 do SIWZ - je¿eli Wykonawca przewiduje zastosowanie zamienników wyrobów budowlanych, elementów wyposa¿enia itp. 3. Aprobatê techniczn±, certyfikat, opis techniczny, kartê katalogow±, lub inny dokument dotycz±cy oferowanego zamiennika, okre¶laj±cy jego podstawowe parametry techniczno-jako¶ciowe, potwierdzaj±cy, i¿ oferowany równowa¿ny wyrób budowlany, urz±dzenie, element wyposa¿enia itp. jest co najmniej odpowiednikiem wyrobu, elementu wyposa¿enia okre¶lonego w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej- je¿eli Wykonawca przewiduje zastosowanie równowa¿nych wyrobów budowlanych, elementów wyposa¿enia itp.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków, nale¿y przed³o¿yæ w szczególno¶ci pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 11.2.2 sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê takiego dokumentu, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty okre¶lone powy¿ej musz± byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Stosownie do wymogów art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, ewentualna istotna zmiana postanowieñ zawartej umowy, takich jak zmiana (przed³u¿enie) terminu realizacji zamówienia, zmiana technologii wykonania elementów robót budowlanych, zmiana rozwi±zañ projektowych bêdzie mo¿liwa tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy, zwi±zanych z: 1) zmian± za³o¿eñ lub warunków realizacji zamówienia w trakcie prowadzenia prac, niezale¿n± od Wykonawcy; 2) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi prawid³owe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, udokumentowanymi w dzienniku budowy, lub innymi okoliczno¶ciami, maj±cymi znamiona dzia³ania si³y wy¿szej, rozumiane jako spowodowane czynnikami zewnêtrznymi, niemo¿liwymi do przewidzenia; 3) konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych, w zakresie niezbêdnym do prawid³owego wykonania oraz zakoñczenia przedmiotu zamówienia i wynikaj±cej st±d zmiany terminów wykonania zadania; 4) ujawnieniem w trakcie robót urz±dzeñ podziemnych elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja by³y nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji; 5) dzia³alno¶ci± ze strony osób trzecich lub u¿ytkowników nieruchomo¶ci przyleg³ych do placu budowy, maj±c± bezpo¶redni lub po¶redni wp³yw na zakres rzeczowy robót, sposób ich wykonania, terminy wykonania robót bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy; 6) zmian± technologii, u¿ytych materia³ów i sprzêtu w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcê; 7) zmian± zakresu robót powierzonych podwykonawcom, zmian± podwykonawców zaanga¿owanych za zgod± Zamawiaj±cego - pod warunkiem, ¿e zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; Podstaw± do stosownego przed³u¿enia w ww. przypadkach terminu wykonania zamówienia bêdzie pisemny wniosek Wykonawcy wraz z udokumentowanym podjêciem dzia³añ przez Wykonawcê, maj±cych na celu realizacjê prac w terminie i udokumentowaniem faktu opó¼nienia wynikaj±cego z wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê zadania zgodnie z warunkami okre¶lonymi w specyfikacji technicznej, a tak¿e zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. Dopuszcza siê równie¿ zmiany w umowie z uwagi na inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy; w takim przypadku zostanie podpisany aneks do umowy. Termin realizacji zamówienia mo¿e zostaæ przed³u¿ony stosownie do okresu zaistnia³ego opó¼nienia w sytuacjach opisanych powy¿ej lub odpowiednio do konsekwencji zmiany za³o¿eñ lub warunków realizacji zamówienia, niezale¿nej od Wykonawcy. Za zw³okê, która mo¿e stanowiæ podstawê do przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia, mo¿e zostaæ uznany okres oczekiwania Wykonawcy na wydanie odpowiedniej opinii, uzgodnienia, wykraczaj±cy poza 14 dni kalendarzowych od daty wyst±pienia o powy¿sze. Zmiana technologii wykonania elementów realizowanego przedmiotu zamówienia - zmiana terminu realizacji zamówienia bêdzie mo¿liwa w przypadku wymuszenia konieczno¶ci dokonania takiej zmiany poprzez np. stanowisko jednostek uzgadniaj±cych, opiniuj±cych i inne ujawnione w toku prac okoliczno¶ci, które maj± wp³yw na przyjête za³o¿enia w Specyfikacjach Technicznych, a których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie opracowania opisu przedmiotu zamówienia i z³o¿enia oferty. W przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, koszty ich wykonania oraz bilans ró¿nicy kosztów wykonania roboty podstawowej i zamiennej zostan± obliczone na podstawie cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego (wykonania robót podstawowych) oraz ¶rednich aktualnych cen i wska¼ników SEKOCENBUD wykonania robot zamiennych, obowi±zuj±cych na terenie m.st. Warszawy, opublikowanych i dostêpnych w danym kwartale, w którym wyst±pi³a konieczno¶ci wykonania robót zamiennych. Wynik zbilansowania kosztów wykonania roboty w wersji podstawowej i zamiennej bêdzie podstaw± do stosownego zwiêkszenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wawer.warszawa.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Urzêdu Miasta Sto³ecznego Warszawy - Urzêdu Dzielnicy Wawer, ul. ¯egañska 1, pokój nr 513.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 11:00, miejsce: w punkcie podawczym Urzêdu Miasta Sto³ecznego Warszawy - Urzêdu Dzielnicy Wawer, ul. ¯egañska 1, parter - wej¶cie g³ówne do budynku, stanowisko nr 03.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Wykonawca jest zobowi±zany zatrudniæ, na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy, co najmniej jedn± osobê, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wykonuj±c± czynno¶ci fizyczne (pracownik fizyczny) zwi±zane z realizacj± przedmiotowego zamówienia, na ca³y okres realizacji zamówienia. Szczegó³owy opis warunków dot. zatrudnienia przedstawiono w za³±czniku nr 1 do SIWZ. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania wykonawcê, który w okresie 3 lat przed wszczêciem postêpowania, w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, w szczególno¶ci, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie. Zamawiaj±cy nie wykluczy wykonawcy je¿eli udowodni on, ¿e podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maj± zapobiec zawinionemu i powa¿nemu naruszeniu obowi±zków zawodowych w przysz³o¶ci oraz naprawi³ szkody powsta³e w wyniku naruszenia obowi±zków zawodowych lub zobowi±za³ siê do ich naprawienia. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty przez dwóch lub wiêcej wykonawców, pod warunkiem, ¿e wykonawcy dzia³aj±cy wspólnie ustanowi± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postêpowaniu i do podpisania umowy o zamówienie publiczne w przypadku jego uzyskania. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (dzia³aj±cych w ramach konsorcjum, spó³ki cywilnej), oddzielnie musi z³o¿yæ o¶wiadczenie wymienione w pkt 11.2.1, 11.2.2 i 11.3 SIWZ. W odniesieniu do wymagañ wynikaj±cych z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i pozosta³ych wymagañ okre¶lonych w SIWZ oferty sk³adane przez konsorcjum, spó³kê cywiln± zostan± ocenione pod k±tem ³±cznego spe³nienia wymagañ zamawiaj±cego przez wystêpuj±cych wspólnie wykonawców na podstawie z³o¿onych przez nich dokumentów. Zamawiaj±cy nie zamierza ustanowiæ dynamicznego systemu zakupów. Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, informuje zamawiaj±cego, czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz wskazuj±c ich warto¶æ bez kwoty podatku. Otwarcie ofert jest jawne i nast±pi dnia 29.06.2016 r. o godz. 12:00 w siedzibie Urzêdu Miasta Sto³ecznego Warszawy - Urzêdu Dzielnicy Wawer, ul. ¯egañska 1, pokój nr 115..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu do rehabilitacji
- ¦wiadczenie us³ug odbioru i transportu, utylizacji odpadów komunalnych oraz budowlanych na okres 24 miesiêcy.
- Zakup i dostawa prasy krajowej i zagranicznej.
- WAG.260.6.2024 Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia Krajowej Rady S±downictwa
- ¦WIADCZENIE US£UG DOSTÊPU DO OBIEKTÓW SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW WAT
- "Przygotowanie materia³ów bazowych s³u¿±cych do opracowania "Atlasu historycznego Rzeczypospolitej "Ru¶ Czerwona w drugiej po³owie XVI wieku"
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 1. "Doposa¿enie placu zabaw obok bloku 81" 2. "Rozbudowa si³owni pod chmurk±" 3. "Plac zabaw" (...)
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Lubieckim w Lubczu.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w m-ci: Bóbrka, Solina, Bere¿nica Wy¿na i Bukowiec oraz poprawa efektywno¶ci energetycznej oczyszczalni ¶cieków w Gminie Solina
- Zielona przestrzeñ rekreacyjna z budow± placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c±.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.