To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-13
Bełchatów: Separator optyczny/2014
Numer ogłoszenia: 8120 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230559 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów, ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6330815, 6330819, faks 044 6330819.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Społka z o. o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Separator optyczny/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy następujących obowiązków: 1)Dostawa separatora optycznego, fabrycznie nowego, do Zakładu Wewnętrznego EKO-REGION przy ul. Przemysłowej 14 i 16 w Bełchatowie. 2)Nadzór nad wykonaniem przez Zamawiającego rozładunku separatora optycznego, fabrycznie nowego, na terenie Zakładu Wewnętrznego EKO-REGION przy ul. Przemysłowej 14 i 16. 3)dostarczenie niezbędnej dokumentacji, tj.: a)dostarczenie karty gwarancyjnej i serwisowej w języku polskim, b)dostarczenie w języku polskim instrukcji systematycznej obsługi (codziennej, tygodniowej itd.) oraz instrukcji obsługi i konserwacji, c)dostarczenie deklaracji zgodności WE w języku polskim, d)dostarczenie dokumentacji technicznej DTR w języku polskim, e)dostarczenie instrukcji użytkowania, obsługi i instrukcji BHP w języku polskim, f)dostarczenie katalogu części zamiennych w języku polskim, g)dostarczenie schematów elektrycznych oraz schematów sterowania w języku polskim. 4)realizacja zobowiązań: a)odbiór i dostarczanie naprawianego sprzętu z i do miejsca dostawy na koszt Wykonawcy w okresie gwarancji, jeżeli zajdzie taka konieczność, b)prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany kompleksowo, z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć oraz z wykorzystaniem najlepszej dostępnej techniki, wiedzy i umiejętności. 2.Przedmiotem zamówienia jest także wykonanie przez Wykonawcę w ciągu maksymalnie 30 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego, następujących obowiązków: 1)montaż separatora optycznego, fabrycznie nowego na terenie Zakładu Wewnętrznego EKO-REGION przy ul. Przemysłowej 14 w Bełchatowie. 2)wykonanie instalacji zasilania i sterowania od szafy sterowniczej separatora optycznego, fabrycznie nowego do poszczególnych jego komponentów (m.in. skaner, zespół zaworów) oraz pełnienie nadzoru nad włączeniem zasilania do szafy sterowniczej separatora optycznego, fabrycznie nowego, według wytycznych Zamawiającego. 3)uruchomienie separatora optycznego, fabrycznie nowego wraz z przeprowadzeniem pracy próbnej przez trzy dni robocze w systemie jednozmianowym, potwierdzonych protokołem podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4)przeprowadzenie szkolenia załogi Zamawiającego w miejscu montażu separatora optycznego, fabrycznie nowego, w okresie uruchomienia. Pracownicy wskazani przez Zamawiającego zostaną przeszkoleni z zakresu obsługi, konserwacji i naprawy. Szkolenie ma być przeprowadzone w taki sposób, aby po zakończeniu uruchomienia pracownicy Zamawiającego byli zaznajomieni ze wszystkimi szczegółami procesu obsługi, elektrotechniki i sterowania oraz mogli samodzielnie prowadzić eksploatację urządzenia. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem popisanym przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 5)dostarczenie w języku polskim niezbędnych regulacji i pomiarów dopuszczających urządzenie do użytkowania (jeśli są wymagane) oraz pomiarów elektrycznych podpisanych przez osobę z uprawnieniami w tym zakresie. 6)realizacja zobowiązań: a)odbiór i dostarczanie naprawianego sprzętu z i do miejsca dostawy na koszt Wykonawcy w okresie gwarancji, jeżeli zajdzie taka konieczność, b)prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzialność za prawidłowe działanie. Przedmiot zamówienia musi być wykonany kompleksowo, z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć oraz z wykorzystaniem najlepszej dostępnej techniki, wiedzy i umiejętności, c)wykonanie montażu przedmiotu zamówienia. Montaż może ulec przesunięciu ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, jak silne opady i niska temperatura powietrza. W przypadku, gdy warunki atmosferyczne ulegną poprawie, wykonawca zobowiązuje się przystąpić do montażu przedmiotu zamówienia w terminie obustronnie ustalonym, nie dłuższym jednak niż 7 dni roboczych. 3.Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2, maksymalnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy wskazanego w pkt 1. 4.Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 po prawidłowym i kompletnym przygotowaniu miejsca montażu przedmiotu zamówienia (po stronie Zamawiającego) - zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ wraz z załącznikami. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE TECHNICZNE O PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.41.10.00 - Maszyny sortujące i przesiewające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOMRA Sorting Sp. z o. o., ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 850000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 890766,00
Oferta z najniższą ceną: 890766,00 / Oferta z najwyższą ceną: 890766,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.