To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 81212 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Czempiń: Udzielenie kredytu długoterminowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 57643-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czempiń, krajowy numer identyfikacyjny
63125928700000, ul.
ul. 24 Stycznia
25,
64020
Czempiń, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
612 826 703, faks
61 282 63 02, e-mail
zamowienia.ug@czempin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czempin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):FZ.271.1.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego: 1. "Adaptacja II piętra Gminnego budynku przy ul. Parkowej w Czempiniu na pomieszczenia biurowe i punkt konsultacyjny OPS w Czempiniu", który wymaga zachowania następujących warunków: 1) kwota kredytu 330.000,00 zł (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 2) Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej, 3) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2022 roku, 4) Karencja w spłacie kapitału: do dnia 30 września 2018 roku, 5) Karencja w spłacie odsetek: minimum 4 miesiące, maksimum 6 miesięcy, 6) Spłata kapitału po upływie okresu karencji: a) 30.09.2018 - 5.000,00 zł; b) 30.04.2019 - 10.000,00 zł; c) 30.09.2019 - 10.000,00 zł; d) 30.04.2020 - 10.000,00 zł; e) 30.09.2020 - 10.000 00 zł; f) 30.04.2021 - 65.000,00 zł; g) 30.09.2021 - 70.000,00 zł; h) 30.04.2022 - 150.000,00 zł; 7) Spłata odsetek po upływie okresu karencji: w okresach miesięcznych (w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca), 8) Oprocentowanie kredytu jest ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M powiększoną o marżę Banku (ustalona na podstawie złożonej oferty). WIBOR 1M oznaczająca notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych depozytów jednomiesięcznych. Stawka bazowa ustalana jest na okres miesięczny jako średnia arytmetyczna stawki WIBOR 1 M z poprzedniego miesiąca (na żądanie banku stawka bazowa ustalana będzie na okres miesięczny jako stawka WIBOR 1 M z przedostatniego dnia roboczego miesiąca) 9) O wysokości stawki bazowej (WIBOR 1M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany miesiąc Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez bank w terminie do trzech dni przed terminem spłaty, 10) Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania, 11) Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową (zgodnie ze wzorem stosowanym przez danego Wykonawcę), na żądanie Wykonawcy podpisane zostanie także oświadczenie o poddaniu się egzekucji, w maksymalnej kwocie uzyskanego kredytu, 12) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia, 13) Spłata kredytu i odsetek będzie następować przelewem, 14) Kredyt zostanie wykorzystany w terminie do 30 czerwca 2017 roku, 15) Środki postawione do dyspozycji Zamawiającego (kredytobiorcy) - jednorazowo, przy czym najpóźniej dzień przed udostępnieniem środków Zamawiający faksem lub pisemnie przekaże Wykonawcy dyspozycję uruchomienia kredytu, uruchomienie nie wymaga złożenia odrębnego wniosku kredytowego, 16) Planowane uruchomienie kredytu: do 28 kwietnia 2017 r. 17) Zamawiający wpłaci od kwoty uruchamianego kredytu prowizję w terminie do trzech dni roboczych po uruchomieniu kredytu, liczonych od dnia następnego po wpływie środków kredytu na rachunek podstawowy, 18) Za datę spłaty kredytu rozumie się datę wpływu środków na rachunek kredytowy, 19) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu wcześniej niż określono w umowie - przy czym okres wypowiedzenia wynosi dwa tygodnie, w przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu lub jego całości Wykonawca dokona przeliczenia odsetek za okres obrachunkowy, w którym nastąpiła spłata i poinformuje pisemnie Zamawiającego o wysokości odsetek za bieżący okres obrachunkowy w ciągu siedmiu dni od daty otrzymania przez Wykonawcę pisemnego powiadomienia o wcześniejszej spłacie. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 20) Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczania prowizji, odsetek i innych opłat od niewykorzystanych kredytów, wcześniejszej spłaty kredytów oraz z tytułu administrowania kredytami, naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanego kredytu, 21) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, 22) Wykonawca prowadzić będzie rachunek kredytowy nieodpłatnie w okresie obowiązywania umowy, 23) Za sporządzenie aneksów do umowy kredytu Wykonawca nie będzie pobierał prowizji, 24) Wykonawca nie ma prawa naliczać żadnych opłat, prowizji itd. które nie będą określone w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT51158.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51158.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CZEMPIŃ
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z likwidacją istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Stary Gołębin.
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
więcej: przetargi CZEMPIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.