To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 81213 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Wiśniew: Przebudowa budynku szkolnego w Zespole Oświatowym w Śmiarach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniew, krajowy numer identyfikacyjny
71158262900000, ul.
ul. Siedlecka
13,
08112
Wiśniew, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
0 25 641 73 13, faks
0 25 641 73 13, e-mail
zpoc@wisniew.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wisniew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku szkolnego w Zespole Oświatowym w Śmiarach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie istniejącego budynku szkoły o schody zewnętrzne ewakuacyjne oraz częściowa przebudowa pomieszczeń w Zespole Oświatowym w Śmiarach. Roboty można będzie rozpocząć od 5 czerwca 2017 roku. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Roboty budowlane polegające na rozbudowie istniejącego budynku szkoły o schody zewnętrzne ewakuacyjne oraz częściowa przebudowa pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej ok. 226,94 m2, w zakres której wchodzi: a) przebudowa biblioteki o powierzchni 32,44 m2 na: - korytarz, - przedsionek - toaleta dla osób z niepełnosprawnością, b) sala przedszkolna o powierzchni 51,44 m2, c) sala pomocnicza o powierzchni 34,10 m2, d) sala lekcyjna o powierzchni 33,88 m2, e) przebudowa korytarza o powierzchni 75,08 m2 na: - bibliotekę f) wybudowanie podestu ewakuacyjnego z sali przedszkolnej 2) wykonanie operatu powykonawczego. 3) roboty będą prowadzone w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A. 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osób. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1 ) minimum 20% pracowników Wykonawcy wykonujących czynności bezpośrednio związane z robotami remontowymi, o których mowa w Rozdziale 3, pkt 1 będzie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przypadku, gdy wykonywanie tych czynności będzie polegało na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymagań: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym czasie w trakcie obowiązywania umowy, do weryfikacji zobowiązania Wykonawcy do zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, o którym mowa w ust. 2, pkt 1, w szczególności poprzez: a) żądanie złożenia oświadczeń bądź przedstawienia do wglądu kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów - w przypadku umów o pracę bądź dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika do ubezpieczeń kopie te powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; b) przeprowadzenie kontroli w miejscu wykonywania świadczenia (wywiad z pracownikami). 2) W przypadku niewywiązania się z postanowień wskazanych w ust. 2, pkt 1 dotyczących minimalnego poziomu zatrudnienia pracowników Wykonawcy na umowę o pracę, Wykonawca zobowiązuje się do zapłacenia Zamawiającemu kary w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego brutto, za każde naruszenie, którego to naruszenie dotyczy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT136737.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 188400.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIŚNIEW
- "Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniew"
- "Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach zadania: Utworzenie w miejscowości Myrcha centrum integracji mieszkańców"
więcej: przetargi WIŚNIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.