Ogłoszenie z dnia 2011-01-07
Lubin: Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji
Numer ogłoszenia: 8123 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lubinie , ul. M. Skłodowskiej - Curie 94, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 74 61 100, faks 0-76 847 84 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lubinie z siedzibą w Lubinie przy ul. M.Skłodowskiej-Curie 94. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. Z 2006 r. Nr 89 poz 625 z późn.zm) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze Standardami Obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. Nr 93 poz. 623 z późn.zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - EnergiaPro S.A. z siedzibą we Wrocławiu - do którego sieci podłączony jest budynek siedziby Zamawiającego. Zamawiający udziela zamówienia na obsługę kompleksową w rozumieniu art.3 ust.30 ustawy - Prawo energetyczne, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art.5 ust.3 tej ustawy. Podstawowe dane o przedmiocie zamówienia : 1. Do rozliczenia energii elektrycznej jest jeden układ pomiarowo-rozliczeniowy. 2. Dane dotyczące układu pomiarowego. a) licznik do pomiaru energii czynnej ze wskaźnikiem mocy maksymalnej, energia bierna b) przekładniki prądowe 300/5A 3. Miejsce przyłączenia do sieci - rozdzielnia R-214 o napięci 0,4 kV (w budynku Zamawiającego) 4. Ilość przyłączy (kabli zasilających) - 1 przyłącze AKFta 3×95+50 mm2 5. Moc umowna przyłącza - 150 kW 6. Grupa przyłączeniowa - IV, grupa taryfowa - C21 7. Napięcie zasilające - 400/230 8. Zużycie energii elektrycznej w okresie 29.12.2006r - 27.10.2010r wynosi: a) od 29.12.2006r do 28.12.2007r - 134599 kWh b) od 29.12.2007r do 22.12.2008r - 153000 kWh c) od 23.12.2008r do 22.12.2009r - 115440 kWh d) od 22.12.2009r do 27.10.2010r - 108149 kWh 9. Średnie zużycie energii miesięczne - 8814 kWh 10. Średnia wartość mocy pobieranej - 100 kW 11. Przewidywane zakupy energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia tj. od dnia 01.02.2011r do dnia 31.07.2012r mogą wynieść 158652 kWh.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie dostarczonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy zawarte na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci podłączony jest budynek zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.us.lubin.pl/index.php?id=67
http://www.us.lubin.pl/index.php?id=54.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2011 godzina 14:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Lubinie, ul. M. Skłodowskiej-Curie 94 w Lubinie, pokój 131 I piętro,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Budowa infrastruktury "Park&Ride" w Raszówce, Gmina Lubin (przebudowa drogi powiatowej nr 1233D w Raszówce, w rejonie dworca PKP).
- Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygn. świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem, instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie m. Lubina.
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
- Bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Lubin.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Muzeum Narodowego w Lublinie.
- Dostawa energii elektrycznej - ZP/TP-2/25
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji wraz ze świadczeniem odbioru i rozliczania energii wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji w obiektach Gminy Gdów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.