Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Nysa: Rozbudowa Zespołu Szpitala Miejskiego w Nysie - budowa budynku szpitalnego - Blok łóżkowy
Numer ogłoszenia: 81242 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, faks 077 4087833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Zespołu Szpitala Miejskiego w Nysie - budowa budynku szpitalnego - Blok łóżkowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa Zespołu Szpitala Miejskiego w Nysie - budowa budynku szpitalnego - Blok łóżkowy. Zakres przedmiotowy inwestycji obejmuje budowę bloku łóżkowego przy istniejącym zespole budynków szpitala publicznego w Nysie. Budynek ten realizowany jest w miejscu częściowo zajętym przez istniejący piętrowy budynek oddziału obserwacyjno-zakaźnego - budynek ten poddany będzie wyburzeniu. Realizacja przedmiotowej inwestycji będzie przebiegała w dwóch etapach. Etap I to przygotowanie terenu inwestycji obejmujące wyburzenie budynku oddziału obserwacyjno-zakaźnego oraz przebudowę doraźną i docelową podziemnych wewnętrznych sieci infrastruktury technicznej, wycinkę drzew a także realizację stanu surowego zamkniętego budynku. Etap II to roboty wykończeniowe budynku (łóżkowego), budynek ten będzie realizowany z możliwością wprowadzenia do użytku jego poszczególnych części np. piętrami począwszy od poziomu przyziemia - sutereny. Projektowany blok (łóżkowy) to 4 kondygnacyjny prostopadłościenny budynek z piwnicą użytkową o płaskim, pogrążonym dachu połączony łącznikiem z istniejącą częścią szpitala. Wszystkie roboty realizowane w ramach tego etapu rozliczane będą w formie wynagrodzenia kosztorysowego z uwzględnieniem rzeczywistego obmiaru i cen jednostkowych podanych w ofercie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.23.12.10 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów naftowych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 1. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) średni roczny przychód za ostatnie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 10,0 mln zł (dziesięć milionów złotych) 2) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2,0 mln zł (dwa miliony złotych) 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 2,0 mln zł (dwa miliony złotych) 1.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, posiadające uprawnienia i doświadczenie do kierowania robotami, w szczególności: a) Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, b) Kierownika robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych i instalacji sanitarnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, c) Kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 1.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania polegające na budowie obiektów kubaturowych, wielokondygnacyjnych (min 4 kondygnacje) o konstrukcji żelbetowej i o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 4 000m2 i o kubaturze nie mniejszej niż 12 000 m3 każdy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 7.1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1.1) IDW. 7.2. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 7.2.1.2) IDW. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż określona w pkt. 7.2.1.3) IDW . 7.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. IDW. Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 7.5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat ZOZ Nysa, ul. Św. Piotra 1, III p., 48-300 Nysa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w rejonie ul. Sienkiewicza w Nysie
- Wykonanie robót instalacji elektrycznej po powodzi w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy nowego kompleksu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Doraźne koszenie chwastów i traw na różnych terenach gminnych
- Modernizacja nawierzchni drogi w ul. Orkana w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.