Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-11
Lubicz: REMONT DRÓG GRUNTOWYCH W 2014 ROKU , DOSTAWA KRUSZYW DROGOWYCH , SORTOWANIE I ZMIESZANIE KRUSZYW , KRUSZENIE BETONU I ŻELBETONU
Numer ogłoszenia: 81250 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu , ul. Toruńska 36A, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6782709, faks 56 6782709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DRÓG GRUNTOWYCH W 2014 ROKU , DOSTAWA KRUSZYW DROGOWYCH , SORTOWANIE I ZMIESZANIE KRUSZYW , KRUSZENIE BETONU I ŻELBETONU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont jezdni dróg gminnych na długości 94,12km i powierzchni 319.469m2 o nawierzchniach gruntowych i gruntowych utwardzonych polegający na mechanicznym wzruszeniu nawierzchni, zryciu kłami równiarki, mechanicznym profilowaniu, równaniu równiarkami samobieżnymi, zagęszczeniu walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi min.10 ton i walcami samojezdnymi metalowymi wibracyjnymi min. 10 ton wraz z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni kruszywem drogowym przez wbudowanie 5000 ton mieszanki składającej się kruszywa kamienia łamanego wapiennego fr.0-31,5 1700 ton, żużla paleniskowego w ilości 1700ton zakupionych przez Wykonawcę i kruszywa ze stabilizacji podłoża pod konstrukcje jezdni 1600 ton przygotowanej na placach magazynowych: a) w Rogowie przy drodze pow. nr 2010 1740ton b) w Lubiczu Dolnym przy ul. Antoniewo 1640ton c) w Złotorii przy ul. Leśnej/Lipowej 1620ton Koszty transportu mieszanki kruszyw do wbudowania z magazynów wymienionych w pcie 3.1.a) i 3.1.b) i 3.1.c) do miejsc wykonywanych remontów, wykonawca uwzględni w cenie jednostkowej wzmocnienia konstrukcji jezdni. Wykonawca przed wbudowaniem wykona mechanicznego zmieszania kruszyw w asortymencie, ilościach i w miejscach wymienionych w p-cie 3.1a), 3.1b) i 3.1.c). Zamawiający do zmieszania i wbudowania przekaże wykonawcy 1600 ton kruszywa ze stabilizacji podłoża pod konstrukcje jezdni odpowiednio 500ton na placu magazynowym w Złotorii 500 ton na placu magazynowym w Rogowie i 600 ton na placu magazynowym w Lubiczu Dolnym. 2. Ścięcie o grubości 20cm i wyrównanie poboczy z odwiezieniem urobku na plac magazynowy przy ul. Antoniewo w Lubiczu Dolnym przy jezdniach n/w dróg: a) ul. Rogowska w Grębocinie i Rogowie -długość 1800m, szer. poboczy 2x0,75m. pow. 2700m2 b) ul. Owocowa w Grębocinie -długość 1200m, szer. poboczy 2x0,50m. pow. 1200m2 c) w Rogowie od drogi pow. nr 2010 w kierunku m. Lipniczki długość 800m, szer. poboczy 2x0,75m. pow. 1720m2 3. Umocnienie kruszywem drogowym łamanym fr.0-31,5mm poboczy przy jezdni z odbudowaną nawierzchnią asfaltową w ul. Owocowej w Grębocinie -długość 430m, szer. poboczy 2x0,50m. pow. 860m2 grubość 0,10m o objętości 43m3 4. Zakup i dostawa na place magazynowe kruszyw drogowych do zmieszania i wbudowania określonych w p-cie 3.1 oraz na skład w magazynach w asortymencie i ilościach: a. kruszywo kamienia łamanego wapiennego fr.0-31,5 w ilości 2000,0 ton b. żużla paleniskowego w ilości 2000 ton. 4.1. Kruszywo łamane wapienne fr.0-31,5K należy dostarczyć na place magazynowe: - na terenie miejscowości Lubicz Dolny do zmieszania w ilości 620 t - na terenie miejscowości Rogowo do zmieszania w ilości 720 t - na terenie miejscowości Złotoria do zmieszania w ilosci 660 t Kruszywo łamane wapienne fr.0-31,5 powinno spełniać wymagania norm PN-EN. 4.2.Żużel paleniskowy należy dostarczyć na place magazynowe: - na terenie miejscowości Lubicz Dolny do zmieszania w ilości 620 t - na terenie miejscowości Złotoria do zmieszania w ilości 660 t - na terenie miejscowości Rogowo do zmieszania w ilości 720 t 5. Przesortowanie i zmieszanie mechaniczne przesiewaczem mobilnym 6200 ton kruszyw drogowych wraz z hałdowaniem i załadowaniem na sam. samowyładowcze i przewóz w miejsce wbudowania ilości wg. p-tu 3.1 i na skład w magazynach wg. poniższej struktury: 5.1 Na placu magazynowym w Złotorii - kruszywo kamienia łamanego wapiennego fr.0-31,5 w ilości 660t - żużel paleniskowy w ilości 660t - kruszywa ze stabilizacji podłoża pod konstrukcje jezdni w ilości 700t 5.2 Na placu magazynowym w Rogowie - kruszywo kamienia łamanego wapiennego fr.0-31,5 w ilości 720t - żużel paleniskowy w ilości 720t - kruszywa ze stabilizacji podłoża pod konstrukcje jezdni w ilości 700t 5.3 Na placu magazynowym w Lubiczu Dolnym - kruszywo kamienia łamanego wapiennego fr.0-31,5 w ilości 620t - żużel paleniskowy w ilości 620t - kruszywa ze stabilizacji podłoża pod konstrukcje jezdni w ilości 800t Zamawiający łącznie przekaże Wykonawcy kruszywo ze stabilizacji podłoża pod konstrukcje jezdni w ilości 2200 ton (1600 +600)ton 6. Usługa sprzętem specjalistycznym na placach magazynowych kruszenia kruszarką mobilna stożkowa 1600 ton asfaltobetonu, betonu i płyt żelbetonu do max frakcji 0-31,5mm wraz z hałdowaniem i załadowaniem na sam. samowyładowcze. W ogólnej masie materiału do kruszenia znajduje się ~ 10% wagowo płyt asfaltobetonu z rozbiórki nawierzchni jezdni. Kruszywo asfaltowe z kruszenia płyt asfaltobetonu należy oddzielić. Miejsca i ilości do skruszenia: a) na terenie miejscowości Lubicz Dolny ul. Antoniewo w ilości 400t b) na terenie miejscowości Rogowo przy drodze pow.2010 w ilości 600t c) na terenie miejscowości Złotoria przy ul. Leśnej/Lipowej w ilości 600t Roboty remontowe jezdni gruntowych winny być wykonywane zgodnie z PN-EN z użyciem sprzętu technologicznego tj: równiarek 100KM, walców statycznych samojezdnych ogumionych min.10ton, walców statycznych samojezdnych metalowych wibracyjnych min. 10 ton, beczkowozu do transportu wody o poj. 10,0m3 w celu zraszania nawierzchni podczas równania. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia wody niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, co wynika z technologii robót. Wykaz dróg gminnych przeznaczonych do remontu określa załącznik nr 1 do umowy. Wykaz miejscowości wraz w wyszczególnieniem asortymentu i ilości kruszywa drogowego przewidzianego do wzmocnienia konstrukcji jezdni jest przedstawiony w zał. Nr 2 do umowy. Sortowanie kruszywa sortownikiem mobilnym z załadowaniem na samochody samowyładowcze i hałdowaniem ładowarką. Kruszenie kruszarką mobilna stożkowa..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Remont jezdni dróg gminnych na długości 94,12km i powierzchni 319.469m2 o nawierzchniach gruntowych i gruntowych utwardzonych do wielkości 50% w przypadku dalszej degradacji tj. 150 000m2 powierzchni dróg
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo 14.63.00.00 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
ul. Toruńska 36 A,
87-162 Lubicz woj. kujawsko-pomorskie, Polska, pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ul. Toruńska 36 A, 87-162 Lubicz woj. kujawsko-pomorskie, Polska, pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi międzynarodowego transportu drogowego instrumentów muzycznych oraz akcesoriów i sprzętu technicznego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
- Stały przewóz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Zagórzu z oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego typu dolomit z transportem do utwardzenia i remontu dróg gminnych w ramach realizacji zadań z funduszu sołeckiego oraz bieżącego utrzymania dróg w 2025 roku
- Remonty nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 4132S, 4138S, 2629S - 3 części
- Remont dróg gminnych w miejscowościach Klukowo-Kolonia, Stare Kostry i Wyszonki-Błonie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.