To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 81274 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Teresin: ADAPTACJA BUDYNKU DWORCA W TERESINIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM PRZYLEGŁEGO TERENU NA CELE KULTURALNO-ARTYSTYCZNE - "DWORZEC TO.KULTURA!"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPrzedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47011
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 57466-2017, 61879-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Teresin, krajowy numer identyfikacyjny
75014853200000, ul.
ul. Zielona
20,
96515
Teresin, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
468 613 815, faks
468 613 815, e-mail
zam.publiczne@teresin.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.teresin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ADAPTACJA BUDYNKU DWORCA W TERESINIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM PRZYLEGŁEGO TERENU NA CELE KULTURALNO-ARTYSTYCZNE - "DWORZEC TO.KULTURA!"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.042.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji budynku dworca w Teresinie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu na cele kulturalno-artystyczne występującego pod nazwą "Dworzec TO.Kultura!", który położony przy ul. Torowej 2 w Teresinie, powiat sochaczewski Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno - Użytkowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), audyt energetyczny budynku dworca P.K.P. w Teresinie (ul. Torowa) oraz audyt energetyczny instalacji fotowoltaiki dla budynku dworca P.K.P. w Teresinie (ul. Torowa 1) - powyższe dokumenty stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej "SIWZ". Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone są szczegółowo w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A). Wykonanie dokumentacji technicznej, tj. a). opracowanie projektu budowlanego w zakresie koniecznym do wykonania zadania, w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej; b). opracowanie wymaganych ekspertyz technicznych, w tym badań gruntu, c). wykonanie inwentaryzacji budowlanej i fotograficznej obiektu (w liczbie co najmniej 2 egzemplarzy); d). opracowanie projektów wykonawczych w zakresie koniecznym do wykonania zadania, e). sporządzenie innych opracowań wymaganych dla uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii, odstępstw i pozwoleń - w imieniu Zamawiającego - zgodnie z obowiązującymi przepisami, niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, f). opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej; g). opracowanie specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych dla branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej; h). opracowanie koncepcji technicznej adaptacji budynku dworca (w liczbie 2 egzemplarzy); i). sporządzenie innych opracowań niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w szczególności projektu czasowej organizacji ruchu; j). sporządzenie opracowania zawierającego szczegółowy opis wyposażenia obiektu, uwzględniający przeznaczenie poszczególnych pomieszczeń zawarty w załączonej do SIWZ - Specyfikacji wyposażenia. Uwaga: Zaproponowane rozwiązania sposobu wykonania adaptacji budynku dworca w Teresinie, winny być poprzedzone pisemnymi uzgodnieniami z Zamawiającym. B). Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową: a) Rozbudowa budynku dworca ( dobudowa sali kinowej - projekcyjnej) do istniejącego budynku - roboty ogólnobudowlane, instalacje; wod-kan, ccw i zwu, co, kanalizacji deszczowej, elektrycznej, alarmowej, odgromowej, telefonicznej, sieci komputerowej, teletechnicznej, wentylacji, pompa ciepła skojarzona z fotowoltaiką, instalacji nawadniającej zieleń; b) Przebudowa i adaptacja istniejącego obiektu wynikająca z rozbudowy budynku dworca -roboty ogólnobudowlane, instalacje; wod-kan, ccw i zwu , co, kanalizacji deszczowej, elektrycznej, alarmowej, odgromowej, telefonicznej, sieci komputerowej, teletechnicznej, wentylacji, gazowej; c) Dostosowanie całego obiektu ( istniejącego i dobudowanego ) do spełnienia wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego - roboty ogólnobudowlane, instalacja wodociągowa, instalacja elektryczna, wyposażenie i oznakowanie w tym zakresie; d) Przebudowa oświetlenia terenu przy obiekcie; e) Wykonanie chodników, tarasów, schodów terenowych, podjazdu i platformy dla niepełnosprawnych, zieleni, i innych elementów zagospodarowania terenu m.in. siedziska, stelaże na czasowe wernisaże, pojemniki na zieleń; f) Wykonanie innych robót naprawczych i wykończeniowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym m. in. robót elewacyjnych; g) Oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów wymagających oznakowania; h) Wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób - natężenia światła w tym ewakuacyjnego, badanie powietrza, wody, ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej, szczelności instalacji wod-kan i c.o., pomiary elektryczne i instalacji odgromowej, ekspertyzy kominiaskie, sprawność systemu ppoż, płukanie sieci, rozruchów instalacji i urządzeń w tym instalacji c.o na zimno i na gorąco po rozpoczęciu sezonu grzewczego oraz wszystkich innych badań i prób niezbędnych do użytkowania obiektu, sieci uzbrojenia terenu oraz urządzenia terenu; i) Obsługę geologiczną i geodezyjną inwestycji; j) Opracowanie dokumentacji powykonawczej; k) Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; l) Opracowanie charakterystyki energetycznej budynku; m) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich niezbędnych materiałów (instrukcje obsługi urządzeń oraz DTR zamontowanych urządzeń) i dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie; n) wyposażenie obiektu zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego opracowaniem zawierającym opis wyposażenia. C). Zapewnienie nadzoru autorskiego: Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej, od dnia przekazania placu budowy do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
71000000-8,
71200000-0,
71210000-3,
71220000-6,
71240000-2,
71300000-1,
71310000-4,
71320000-7,
71540000-5,
45000000-7,
45262800-9,
45300000-0,
45331100-7,
45332000-3,
45310000-3,
45400000-1,
45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4981165.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4623772.73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.