Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Zabrze: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA PACJENTÓW SZPITALA
Numer ogłoszenia: 8127 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 3 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. Ks. Koziołka 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2715608, faks 32 2753015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk3.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA PACJENTÓW SZPITALA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA PACJENTÓW SZPITALA - 5 ZADAŃ 1.Woda mineralna, 2.Art. sypkie, 3.Jarzyny, 4.Jarzyny sezonowe, 5.Mięso i wędliny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.90.00-5, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.98.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem powyższego warunku jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz.759 z późn. zm./ (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem powyższego warunku jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz.759 z późn. zm./ (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem powyższego warunku jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz.759 z późn. zm./ (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem powyższego warunku jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz.759 z późn. zm./ (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem powyższego warunku jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz.759 z późn. zm./ (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) zatrudnieni przy produkcji jak i przy dostawie przedmiotu zamówienia pracownicy Wykonawcy, muszą posiadać stosowne dokumenty, zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi - aktualne książeczki pracownicze (sanitarno-epidemiologiczne); b) Wykonawca musi potwierdzić odpowiednimi dokumentami, że spełnia wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia (Dz.U. z 2004 r. Nr 104 poz.1096) oraz że działa zgodnie zasadami systemu HACCP. Zamawiający zastrzega prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w pkt a i b w trakcie realizacji zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość podwyższenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk3.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 3 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 41-803 Zabrze, ul. Koziołka 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 3 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 41-803 Zabrze, ul. Koziołka 1 - Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WODA MINERALNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE SKŁADA SIĘ Z 4 POZYCJI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ARTYKUŁY SYPKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE SKŁADA SIĘ Z 40 POZYCJI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: JARZYNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE SKŁADA SIĘ Z 14 POZYCJI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: JARZYNY SEZONOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE SKŁADA SIĘ Z 14 POZYCJI15.30.00.00-1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MIĘSO I WĘDLINY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE SKŁADA SIĘ Z 18 POZYCJI15.11.90.00-5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.90.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
więcej: Mięsa różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.