Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 8129 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Białystok: NA DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO DO URZĘDU CELNEGO W ŁOMŻY I SUWAŁKACH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
14375100000, ul.
ul. Octowa
2,
15399
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 7458555, 7458501, e-mail
ic@bia.mofnet.gov.pl, faks
857 458 599.
Adres strony internetowej (URL): www.bialystok.scelna.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bialystok.scelna.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bialystok.scelna.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
papierowo
Adres:
pok. 2 Izba Celna w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO DO URZĘDU CELNEGO W ŁOMŻY I SUWAŁKACH
Numer referencyjny: 310000-ILGW.271.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Celnego w Łomży - przewidywana ilość 30.000 litrów (Pakiet nr 1) i/lub Urzędu Celnego w Suwałkach - przewidywana ilość 32.000 litrów (Pakiet nr 2) przez okres 12 miesięcy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne pakiety. Pakiet nr 1 - Dostawa oleju opałowego do UC Łomża Pakiet nr 2 - Dostawa oleju opałowego do UC Suwałki
II.5) Główny kod CPV: 09.13.50.00 - Oleje opałowe
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 147691.05
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że:
- posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne - Dz. U. Nr 89 z 2006r. poz. 625 z późn. zm.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj.:
aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne - Dz. U. Nr 89 z 2006r. poz. 625 z późn. zm.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
§ 1 Przedmiot umowy 1.Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy przez Wykonawcę oleju opałowego wg Polskiej Normy PN-C-96024 Lekkiego L1 o nazwie ................... do celów grzewczych kotłowni olejowej Zamawiającego umiejscowionej w: a)Urzędzie Celnym w Łomży, ul. Poznańska 156, 18-400 Łomża/*; b)Urzędzie Celnym w Suwałkach, ul. Buczka 183, 16-400 Suwałki/*. o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie. 2.W ramach dostawy, o której mowa w ust. 1 Wykonawca przepompuje do zbiorników Zamawiającego dostarczony olej opałowy. 3.Dostarczany olej opałowy będzie zamawiany zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego. § 2 Wynagrodzenie 1.Strony zgodnie ustalają maksymalną wartość brutto wynagrodzenia na kwotę: a)Urząd Celny w Łomży - ..........zł brutto (wartość z formularza ofertowego - kolumna RAZEM), b)Urząd Celny w Suwałkach - .........zł brutto (wartość z formularza ofertowego - kolumna RAZEM). 2.Wartość brutto jest ceną ostateczną zawierającą zapłatę za realizację przedmiotu zamówienia, wszelkie inne koszty związane z jego realizacją wraz z podatkiem od towarów i usług VAT, akcyzą w tym koszty dostawy do obiektu Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 oraz przepompowania jego do zbiorników w nim umiejscowionych. 3.Strony ustalają stałą marżę w wysokości .......zł/litr oleju opałowego / stały wskaźnik upustu w wysokości ..........zł/litr oleju opałowego /* od oficjalnej ceny netto producenta z dnia wysłania bieżącego zamówienia, która dostępna jest na stronie internetowej: www...................................................... § 3 Termin i warunki wykonania umowy 1.Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia ......... do dnia .......... 2.Dostawy będą realizowane do Urzędu Celnego w Łomży, ul. Poznańska 156, 18-400 Łomża/*Urzędu Celnego w Suwałkach, ul. Buczka 183, 16-400 Suwałki na podstawie pisemnego zlecenia /faxem lub e-mailem/ Zamawiającego. 3.Pisemne zlecenie, o którym mowa w pkt 2 będzie zawierać ilość oleju zapotrzebowanego oraz posiadać podpis Naczelnika UC w Łomży/*Suwałkach lub jego zastępcy. 4.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zapotrzebowanej partii oleju w terminie max 2 dni od chwili zgłoszenia. Przy dostawie Wykonawca dostarczy Świadectwo Jakości dostarczonej partii oleju opałowego. 5.W przypadku stwierdzenia, iż dostarczony olej opałowy nie spełnia wymogów określonych w § 1, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany wadliwej partii oleju na właściwą, na własny koszt w ciągu 24 godzin i ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za straty spowodowane zastosowaniem wadliwego oleju. 6.Zamówienie uznaje się za zrealizowane w przypadku: a)Wyczerpania wartości zamówienia, określonego §2 ust. 1, przed upływem terminu obowiązywania umowy, lub b)Upływu terminu obowiązywania umowy, określonego w ust. 1, przy niewykorzystaniu całkowitej wartości zamówienia. § 4 Zasady rozliczeń 1.Cena powstała w wyniku przeliczeń określonych w § 2 pkt 3 zawiera należne podatki, koszt dowozu do miejsca dostawy, koszty przepompowania do zbiornika Zamawiającego oraz wszelkie inne opłaty dodatkowe i manipulacyjne mogące wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Za dostarczony olej opałowy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność po dostarczeniu oleju opałowego i przepompowaniu jego do zbiorników Zamawiającego w miejscu przeznaczenia. Należna kwota będzie opłacona przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie 14 dni od daty wpływu faktury VAT do siedziby Zamawiającemu z potwierdzeniem dostawy przez Naczelnika UC/jego zastępcę lub upoważnioną przez niego osobę na nr konta: ........................................... 3.Każdorazowo do każdej dostawy oleju opałowego Wykonawca winien załączyć informację o cenie oleju opałowego wg cen producenta obowiązującą w dniu wysłania bieżącego zapotrzebowania. § 5 Obowiązki Wykonawcy 1.Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnych dostaw oleju opałowego do obiektu Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156, 18-400 Łomża/*Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183, 16-400 Suwałki własnym transportem i na własny koszt oraz ryzyko w dni robocze w terminie nieprzekraczalnym 2 dni od dnia złożenia zamówienia w formie pisemnej na nr faksu ................ , e-mailu:..............................; 2.Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy spełniający wymagania norm technicznych i jakościowych w tj. odpowiadający Polskiej Normie - Olej Opałowy PN-C-96024 Lekki L1. 3.Wykonawca do każdej dostawy oleju opałowego dołączy Świadectwo Jakości (z numerem i datą wystawienia) zawierające parametry dostarczonego oleju opałowego a także cenę producenta oleju opałowego z dnia wysłania bieżącego zamówienia. 4.Wykonawca oświadcza, że jest właścicielem towaru dostarczanego Zamawiającemu oraz że towar ten jest wolny od wad i praw osób trzecich. 5.Wykonawca oświadcza, iż niniejszą umowę będzie realizował: sam/*przy udziale podwykonawcy tj. firmy ...................................... w następującym zakresie: .................................... § 6 Obowiązki Zamawiającego 1.Zamawiający udostępni Wykonawcy miejsce, w którym należy przepompować dostarczony olej. 2.Zamawiający ponosi odpowiedzialność za przekazanie Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy. 3.Zamawiający zobowiązany jest zapłacić Wykonawcy odsetki w ustawowej wysokości za każdy dzień opóźnienia płatności po terminie, określonym w § 4 ust. 2. § 7 Odbiór 1.Wystawiona przez Wykonawcę faktura VAT wraz ze Świadectwem Jakości, oficjalnym cennikiem producenta oleju opałowego z dnia otrzymania bieżącego zamówienia oraz dokumentem dostawy określającym rzeczywistą ilość (w litrach) dostarczonego oleju, będą dokumentami stwierdzającymi zgodność dostawy z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego. 2.W przypadku ustalenia przy odbiorze, że dostawa jest niekompletna lub nie spełnia wymogów określonym w umowie, Wykonawca w terminie 24 godzin, licząc od dnia dostawy, zobowiązany jest do wymiany oleju opałowego na nowy lub uzupełnienia braków na własny koszt i ryzyko. 3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność i ryzyko związane z dostawą przedmiotu umowy do Zamawiającego. § 8 Kary umowne 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia kar umownych w przypadku nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z umowy. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku: a)odstąpienia Wykonawcy od umowy wskutek okoliczności od Zamawiającego niezależnych w wysokości 3% kwoty wynagrodzenia niezrealizowanej wartości brutto umowy, b)zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,3% kwoty wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki niezrealizowanej wartości brutto bieżącego zamówienia, maksymalnie do 10% niezrealizowanej wartości zamówienia, c) zwłoki w usunięciu wad przedmiotu umowy w wysokości 0,3% kwoty wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki, licząc od następnego dnia po upływie terminu o którym mowa w § 7 ust.2, maksymalnie do 10% niezrealizowanej wartości zamówienia,. 3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia za wykonany nienależycie przedmiot umowy. 4. W przypadku, gdy kara umowna nie pokryje poniesionej szkody, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych. 5. W przypadku, gdy suma kar umownych przekroczy 10% wartości umowy, Zamawiający w każdej chwili może od umowy odstąpić. 6. Zapłata kar umownych nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania umowy. § 9 Odstąpienie od umowy. Rozwiązanie umowy 1. Stronom umowy przysługuje prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia, gdy: a) Zostanie ogłoszona upadłość lub likwidacja firmy Wykonawcy, b) Zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takiej sytuacji Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania części umowy - art. 145 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.). 3. Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę bez wypowiedzenia w przypadku: a) zamknięcia, likwidacji lub oddania w inny zarząd obiektów wskazanych jako miejsca poszczególnych dostaw. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu. b) Wykonawca nie rozpoczął dostaw bez podania uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie, c) Wykonawca trzykrotnie nie wykonuje postanowień umowy, w szczególności narusza termin dostaw zamawianych poszczególnych partii oleju opałowego, o których mowa w § 3 ust. 4 lub narusza termin wyznaczony na dokonanie wymiany wadliwego towaru na wolny od wad lub uzupełnienia braków ilościowych. 4. Oświadczenie powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i powinno zawierać uzasadnienie. § 10 Postanowienia końcowe 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem: - zmiany adresu siedziby, osób reprezentujących Strony umowy - zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, z tym że jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.zp., wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności. 2. W sprawach nieunormowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego. 3. Wszelkie spory wynikłe z nieprzestrzegania niniejszej umowy rozstrzygnie Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 4. Wykonawca nie może dokonywać żadnych cesji praw związanych z realizacją niniejszej umowy. 5. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA: *- niepotrzebne skreślić
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie wymagane jest
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/01/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Dostawa oleju opałowego do Urzędu Celnego w Łomży
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Celnego w Łomży - przewidywana ilość 30.000 litrów (Pakiet nr 1) przez okres 12 miesięcy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
71463.41
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa Oleju opałowego do Urzedu Celnego w Suwałkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Celnego w Suwałkach - przewidywana ilość 32.000 litrów przez okres 12 miesięcy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
76227.64
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
- Naprawy i przeglądy samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Białystok i Zarządzie z podziałem na zadania.
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Ślesin 2025
- Dostawa opału w postaci oleju opałowego do Szkoły Filialnej w Toprzynach Szkoły Podstawowej w Kandytach" w ilości 4900,00 litrów
- Dostawa paliw płynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM Łęczna
- DO-1/05.
więcej: Oleje opałowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.