Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Poznań: Remont nawierzchni jezdni ul. Limanowskiego w Poznaniu (odcinek od ul. Klonowica do ul. Jarochowskiego)
Numer ogłoszenia: 81311 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, fax 061 8201709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni ul. Limanowskiego w Poznaniu (odcinek od ul. Klonowica do ul. Jarochowskiego).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni ul. Limanowskiego w Poznaniu (odcinek od ul. Klonowica do ul. Jarochowskiego). Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 45233252-0 roboty w zakresie nawierzchni ulic - 45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę Wielkość lub zakres zamówienia: nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.10.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) nie podleganie przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonanie (dotyczy tylko robót zakończonych) przez Wykonawcą w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie nawierzchni jezdni i chodnika o wartości co najmniej 100 000 zł netto, - dysponowanie przez Wykonawcę osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w pkt. a) spełnia każdy z Wykonawców, - warunek określony w pkt. b) spełniają każdy z Wykonawców, - warunek określony w pkt. c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, - warunek określony w pkt. d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do: a) złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne oraz oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz załączenia do oferty: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. b) złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz - przedstawienia wykazu robót budowlanych wykonanych (dotyczy tylko robót zakończonych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na remoncie nawierzchni jezdni i chodnika o wartości co najmniej 100 000 zł netto, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w wykazie zostały należycie wykonane, - wskazania osoby mogącej pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz załączenia do oferty: 1. kserokopię uprawnień budowlanych wydanych na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156, poz. 1118 ze zm.,) w specjalności drogowej dla osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy, która zgodnie z obowiązującymi przepisami, takie uprawnienia powinna posiadać. 2. dokumentu stwierdzającego, że wskazana osoba ma prawo wykonywania tej funkcji w związku z wpisaniem jej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 1, poz. 42 ze zm.), c) złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa spektrometru emisyjnego ICP OES
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby Oddziału Terenowego TVP S. A. w Poznaniu w likwidacji.
- Dostawa przeciwciał monoklonalnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Budowa łącznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.