Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-11
Białystok: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
w okresie: kwiecień 2014r. - listopad 2014r.
Numer ogłoszenia: 81342 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku , ul. Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 747 3800, faks 85 747 3861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bialystok.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pup.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w okresie: kwiecień 2014r. - listopad 2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie n/w wymienionych szkoleń na rzecz osób bezrobotnych, kierowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO oraz usługa pośrednictwa pracy w zakresie przedstawiania ofert pracy. Część 1: Szkolenie / Profesjonalne sprzątanie (obsługa urządzeń sprzątających)/ 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 60. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 10.09.2014r. a 30.09.2014r. Część 2: Szkolenie / Pracownik recepcji / rejestracji / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 200. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 15.04.2014r. a 09.06.2014r. Część 3: Szkolenie / Przewodnik turystyczny / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 15. 2) Zakres szkolenia i ilość godzin szkolenia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 4 marca 2011r. w sprawie przewodników turystycznych i pilotów wycieczek tj. programem podstawowego szkolenia ogólnego dla kandydatów na przewodników turystycznych. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 15.04.2014r. a 30.06.2014r. Część 4: Szkolenie / Opiekun dziecięcy / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 100. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 03.09.2014r. a 30.09.2014r. Część 5: Szkolenie / Opiekun osób starszych i chorych z językiem niemieckim / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 15. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 200. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 06.05.2014r. a 30.06.2014r. Część 6: Szkolenie / Barman - kelner / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 250. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 07.05.2014r. a 15.07.2014r. Część 7: Szkolenie / Barman - barista / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 200. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 06.10.2014r. a 28.11.2014r. Część 8: Szkolenie / Bukieciarstwo z technikami decoupage / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 125. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 09.06.2014r. a 11.07.2014r. Część 9: Szkolenie / Florystyka i dekoracja stołów / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 125. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 01.07.2014r. a 31.07.2014r. Część 10: Szkolenie / Pomoc kucharza z elementami carvingu / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 200. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 19.05.2014r. a 11.07.2014r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionego dokumentu wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionego dokumentu wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA składa: a. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, b. informację na temat warunków lokalowych. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA składa: a. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, b. wykaz osób przewidzianych do przeprowadzenia szkolenia, posiadających wymagane przepisami prawa kwalifikacje i uprawnienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionego dokumentu wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna 63/1 pok. 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 13:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna 63/1 pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie / Profesjonalne sprzątanie (obsługa urządzeń sprzątających)/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 60. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 10.09.2014r. a 30.09.2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 20
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 20
- 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie / Pracownik recepcji / rejestracji /.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie / Pracownik recepcji / rejestracji / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 200. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 15.04.2014r. a 09.06.2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 20
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 20
- 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie / Przewodnik turystyczny /.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Szkolenie / Przewodnik turystyczny / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 15. 2) Zakres szkolenia i ilość godzin szkolenia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 4 marca 2011r. w sprawie przewodników turystycznych i pilotów wycieczek tj. programem podstawowego szkolenia ogólnego dla kandydatów na przewodników turystycznych. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 15.04.2014r. a 30.06.2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 30
- 4. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie / Opiekun dziecięcy /.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: Szkolenie / Opiekun dziecięcy / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 100. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 03.09.2014r. a 30.09.2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 20
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 20
- 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie / Opiekun osób starszych i chorych z językiem niemieckim /.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5: Szkolenie / Opiekun osób starszych i chorych z językiem niemieckim / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 15. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 200. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 06.05.2014r. a 30.06.2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 20
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 20
- 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie / Barman - kelner /.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6: Szkolenie / Barman - kelner / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 250. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 07.05.2014r. a 15.07.2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 20
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 20
- 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie / Barman - barista /.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7: Szkolenie / Barman - barista / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 200. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 06.10.2014r. a 28.11.2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 20
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 20
- 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie / Bukieciarstwo z technikami decoupage /.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8: Szkolenie / Bukieciarstwo z technikami decoupage / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 125. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 09.06.2014r. a 11.07.2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 20
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 20
- 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkolenie / Florystyka i dekoracja stołów /.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9: Szkolenie / Florystyka i dekoracja stołów / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 125. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 01.07.2014r. a 31.07.2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 20
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 20
- 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkolenie / Pomoc kucharza z elementami carvingu /.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10: Szkolenie / Pomoc kucharza z elementami carvingu / 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10. 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 200. 3) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 19.05.2014r. a 11.07.2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 20
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 20
- 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Superwizja pracy socjalnej dla pracowników socjalnych z terenu województwa podlaskiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia "Zaawansowane narzędzia dydaktyczne na uczelnianej platformie edukacyjnej"
- " Usługi warsztatów dla kobiet w ramach projektu "Najważniejsza jest RODZINA - subregionalny program wsparcia kobiet i rodziców w zakresie aktywności zawodowej ......" (nr Projektu FEPD.07...)"
- Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w I kwartale 2025 r. na terenie gminy Dobrzyniewo Duże z podziałem na II części
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego A wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku przy ul. Baranowickiej 203
- MONTAŻ SYSTEMU KLIMATYZACJI TYPU VRF W BUDYNKU KWP W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. SIENKIEWICZA 65
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług: psychologa pedagoga socjoterapeuty animatora doradcy zawodowego warsztatów z cyberprzemocy coach-a mediatora trenera SDR superwizora szkolenia PRIDE usługi cateringowej/gastr.
- Kurs podstawowy ADR
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Realizacja szkoleń - kursów w zakresie zarządzania procesowego dla wybranych jednostek organizacyjnych szpitala
- Usługa dostępu do platformy zarządzania informacją naukową w modelu Saas (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu "Wsparcie edukacyjno-psychologiczne dla szkół podstawowych gminy Kobylanka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.