eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinŚwiadczenie usług wynajmu autokarów wraz z kierowcą do obsługi potrzeb Politechniki Koszalińskiej w zakresie transportu osobowego autokarowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Koszalin: Świadczenie usług wynajmu autokarów wraz z kierowcą do obsługi potrzeb Politechniki Koszalińskiej w zakresie transportu osobowego autokarowego.
Numer ogłoszenia: 81347 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43591 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wynajmu autokarów wraz z kierowcą do obsługi potrzeb Politechniki Koszalińskiej w zakresie transportu osobowego autokarowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług wynajmu autokarów wraz z kierowcą do obsługi potrzeb Politechniki Koszalińskiej w zakresie transportu osobowego autokarowego w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kody Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4 Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2015 r. 1.Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany: a)autokarem o min. 49 miejscach pasażerskich 2 szt. b)autokarem o min. 55 miejscach pasażerskich 1 szt. c)autokarem o 19 - 25 miejscach pasażerskich 1 szt. Autokary powinny być wyposażone w klimatyzację, siedzenia tzw. lotnicze, barek i toaletę; mieć nie więcej niż 10 lat. 2.W przypadku wyjazdów kilkudniowych, jeśli Zamawiający nie zapewni noclegu, Wykonawca może doliczyć dietę i ryczałt za nocleg wg rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej lub w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, za pomocą refaktury rozlicza fakturę za hotel do maksymalnej kwoty 180,00 zł. (brutto). 3.Jedyne kryterium ofertowe to cena ofertowa. Zamawiający zobowiązuje się zgłaszać zmówienie telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną - e-mail (każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt jego otrzymania) na pojazdy z wyprzedzeniem co najmniej 10 dni roboczych, określając w nim cel wyjazdu i przybliżoną liczbę przejechanych kilometrów. Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Koszalina w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego w zgłoszeniu. Przed, jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego. Kopia tego dokumentu z liczbą przejechanych kilometrów powinna być załączona do faktury Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że w przypadku niekorzystnych warunków pogodowych wyjazd może ulec odwołaniu lub przeniesieniu na inny termin. 4.W przypadku wyjazdów jednodniowych na dystansie poniżej 160 km. minimum rozliczeniowe stanowi równowartość stawki za 4 godziny. Oznacza to, że w przypadku korzystania z autokaru przez czas krótszy niż 4 godziny Zamawiający zapłaci równowartość minimum rozliczeniowego. W przypadku korzystania z autokaru przez czas dłuższy niż 4 godziny na trasie do 160 km Zamawiający zapłaci za faktyczny czas korzystania z autokaru. 5.W przypadku zastosowania wyceny godzinowej, przyjmuje się za jedną godzinę pracy równoważnik przejechanych 40 kilometrów 6.Cenę za 1 dzień przestoju autokaru podczas wyjazdów wielodniowych stanowi równoważnik przejechanych 40 kilometrów. 7.Wykonawca musi posiadać licencję lub dokument równoważny na przewozy krajowe osób oraz licencję lub dokument równoważny na przewozy międzynarodowe osób na terenie Unii Europejskiej, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 06.09.2001r. (Dz.U. nr 125 z 2007r. poz. 874) - kserokopia do wglądu. 8.Autokary muszą być sprawne - zgodnie z wymogami prawa o ruchu drogowym, posiadać ważne dokumenty oraz wymagane ubezpieczenia 9.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za posiadanie wszystkich niezbędnych dokumentów służących do prawidłowego wykonania przewozów. 10.Kierowcy muszą posiadać aktualne badania lekarskie uprawniające do prowadzenia autokarów. 11.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia przewozu osób na jego koszt w zakresie OC i NNW Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: 1. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Każdy wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 pzp. Wszystkie ceny i wartości winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Turystyczno-Transportowa ODYS Aleksander Dys, ul. Wyszyńskiego 3/7, 75-062 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 91920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.