To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 81360 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Koszalin: Dostawa środków czystości do utrzymania bloków żywieniowych realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51502-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 55648-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
33120312800000, ul.
4 Marca
3,
75-901
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
261 45 68 15,
261 45 61 95, faks
261 45 62 44, e-mail
17wog.przetargi@ron.mil.pl,
17wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.17wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości do utrzymania bloków żywieniowych realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do utrzymania bloków żywieniowych, realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. 1) Dostarczony asortyment powinien posiadać co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użycia, licząc od terminu dostawy. 2) Wykonawca dostarczy środki czystości własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. 3) Za rozładunek przedmiotu zamówienia odpowiada Wykonawca. Rozładunek obejmuje zdjęcie z pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przez pracowników Wykonawcy w wyznaczonym przez Kierowników magazynów miejscu, w sposób umożliwiającym jego przeliczenie i sprawne dokonanie odbioru. W wyjątkowej sytuacji, która uniemożliwiałaby dokonania odbioru ilościowego i jakościowego natychmiast po dostarczeniu towaru, Zamawiający ma prawo dokonać sprawdzenia ilości oraz zgodności z "Opisem przedmiotu zamówienia", w terminie 3 dni od momentu dostarczenia towaru przez Wykonawcę. 4) Odbioru przedmiotu umowy dokonywać będą upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego 5) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości zostały określone załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty. 3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: 1) Miejscem odbioru materiałów jest magazyn Zamawiającego: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66. 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 4 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39830000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44195.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 43147.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.