To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-07
Szadek: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku.
Numer ogłoszenia: 81360 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5805 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku, ul. Prusinowska 4, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 821 50 31, faks 43 821 50 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w roku 2016. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.Podane w opisie przedmiotu zamówienia szacunkowe roczne zapotrzebowanie na poszczególne artykuły żywnościowe stanowi przykładowe wyliczenia, które mogą ulec zmianom w trakcie realizacji umowy; użyte nazwy własne lub inne nazwy wskazujące na konkretnego producenta mają na celu jedynie określenie walorów smakowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność zostanie zachowana, gdy zaproponowane artykuły żywnościowe będą posiadały podobne walory smakowe. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w przepisach regulujących zagadnienia dotyczące produktów żywnościowych, w szczególności : w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 poz. 594 z późn. zm.); w Ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1577); Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach Transport artykułów żywnościowych odbywać się będzie na koszt dostawcy z zachowaniem warunków określonych w przepisach powszechnie obowiązujących. Termin dostawy: 24 godziny od chwili złożenia zamówienia. Dostawa odbywać się będzie od poniedziałku do piątku. Miejsce wyładunku: magazyn W przypadku przekazania Zamawiającemu dokumentu WZ, wymaga się aby na dokumencie przedstawione były kwoty netto oraz brutto. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Zamawiający wymaga, aby artykuły żywnościowe dostarczane były w początkowym okresie przydatności ich do spożycia, w oryginalnym opakowaniu oraz w niezniszczonym stanie. Przez oryginalne opakowanie Zamawiający rozumie opakowanie producenta. W wypadku niespełnienia powyższych wymagań Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie odebrania dostawy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezwłocznie artykuły żywnościowe zgodnie z wymaganiami Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Ryby.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI I HANDLU "ZESIUK-BIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI I HANDLU "ZESIUK-BIS" SP. Z O.O.
- Zakład Produkcji i Handlu Antoni Zesiuk, ul. Tuwima 9, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7702,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8610,00
Oferta z najniższą ceną: 8610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ren sp. z o. o., ul. Tartaczna 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12569,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16444,90
Oferta z najniższą ceną: 16444,90 / Oferta z najwyższą ceną: 39288,50
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.