eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Dąbrowa Tarnowska: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych
Numer ogłoszenia: 81365 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Warszawska 48/8, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422500, faks 014 6422500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami: 1. Remont drogi powiatowej nr 1308K Bolesław - Grądy - Wola Mędrzechowska w km 1+000 - 2+350 oraz 3+300 - 5+100 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. 2. Remont drogi powiatowej nr 1310K Samocice - Podlipie - Ćwików - Olesno - Wielopole w km 6+300 - 6+600, 6+800 - 8+050 oraz 8+850 - 10+200 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. 3. Remont drogi powiatowej nr 1301K Wola Żelichowska - Gręboszów - Otfinów w km 5+620 - 8+020 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. 4. Remont drogi powiatowej nr 1317K Szczucin - Maniów - Borki - Załuże - Wadowice Dolne w km 0+000 - 0+750 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. 5. Remont drogi powiatowej nr 1327K Radgoszcz - Narożniki w km 1+470 - 3+350 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Część I) Remont drogi powiatowej nr 1308K Bolesław - Grądy - Wola Mędrzechowska w km 1+000 - 2+350 oraz 3+300 - 5+100 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - ścinanie poboczy, - oczyszczenie nawierzchni drogowych, - skropienie emulsją nawierzchni drogowych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca 3 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna 4 cm, - pobocza, - remont przepustu, - odbudowa murków czołowych na istniejącym przepuście, - oczyszczenie rowów. Część II) Remont drogi powiatowej nr 1310K Samocice - Podlipie - Ćwików - Olesno - Wielopole w km 6+300 - 6+600, 6+800 - 8+050 oraz 8+850 - 10+200 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - ścinanie poboczy, - oczyszczenie nawierzchni drogowych, - skropienie emulsją nawierzchni drogowych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca 3 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna 4 cm, - pobocza, - remont przepustów, - oczyszczenie rowów. Część III) Remont drogi powiatowej nr 1301K Wola Żelichowska - Gręboszów - Otfinów w km 5+620 - 8+020 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - ścinanie poboczy, - oczyszczenie nawierzchni drogowych, - skropienie emulsją nawierzchni drogowych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca 3 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna 4 cm, - pobocza, - oczyszczenie rowów. Część IV) Remont drogi powiatowej nr 1317K Szczucin - Maniów - Borki - Załuże - Wadowice Dolne w km 0+000 - 0+750 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty w zakresie rozebrania i wykonania chodnika oraz zjazdów, - oczyszczenie nawierzchni drogowych, - skropienie emulsją nawierzchni drogowych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca 2 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna 4 cm. Część V) Remont drogi powiatowej nr 1327K Radgoszcz - Narożniki w km 1+470 - 3+350 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - ścinanie poboczy, - oczyszczenie nawierzchni drogowych, - skropienie emulsją nawierzchni drogowych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca 3 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna 4 cm, - roboty w zakresie poboczy, - roboty w zakresie odmulenia rowów, - roboty w zakresie remontu 2 przepustów. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z prawem budowlanym. Usługa obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania z projektem oraz stosownymi pozwoleniami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 3) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów robót częściowych i końcowego. 4) Stwierdzanie gotowości do odbiorów częściowych i końcowego wpisem do dziennika budowy oraz informowania o tym Zamawiającego. 5) Udział w uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcami w trakcie realizacji robót dotyczących zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt zadania , warunki wykonawstwa, estetykę i jakość robót. 6) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy. 7) Sprawdzanie stanu zaawansowania robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz prawidłowości ich rozliczenia poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie protokołu odbioru robót w terminie 7 dni od dnia otrzymania go od Wykonawcy. 8) Uczestniczenie w przeglądach wynikających z okresu gwarancji i rękojmi. 9) Zapewnienie pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie zgodnie z potrzebami Zamawiającego (pobyt musi udokumentowany przez pracowników Zamawiającego). 10) Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji nadzoru inwestorskiego lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru. 11) Wstrzymanie prowadzenia wszelkich robót, których realizacja nie została należycie zabezpieczona w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. 12) Udziału w odbiorze zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do: - przygotowania wymaganych przy odbiorze dokumentów, - udzielenia pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru końcowego, - udzielenie pomocy w końcowym rozliczeniu robót. 13) Opracowywanie sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo- finansowego zawierających informacje na temat problemów napotkanych w trakcie realizacji prac budowlano - montażowych w przedmiotowym miesiącu, zadań planowanych a niezrealizowanych w okresie objętym sprawozdaniem (wg aktualnego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji projektu), przyczyn ewentualnego nieosiągnięcia zakładanego w danym miesiącu poziomu realizacji prac budowlano -montażowych, planowane działania zmierzające do zakończenia realizacji prac budowlano - montażowych w umownym terminie oraz przedkładanie ich Zamawiającemu do ostatniego dnia każdego miesiąca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie powyższego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia Zamawiający uznaje wykonanie zadania w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi, które obejmowały wykonanie budowy, przebudowy lub remontu dróg wraz z budową chodników o wartości brutto co najmniej 200.000,00 zł każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość zmiany niniejszej umowy jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wynikają z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Drogowy ul. Warszawska 48 33-200 Dąbrowa Tarnowska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Drogowy ul. Warszawska 48 33-200 Dąbrowa Tarnowska Dziennik podawczy pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.