To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-27
Poznań: Dostawa kopert dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek.
Numer ogłoszenia: 81372 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45208 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, ul. Solna 10, 61-736 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061-8852-000, faks 061 8472594.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem kopert do Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych Prokuratur Rejonowych. 2. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 2- Formularz cenowy. 3. Określone ilości kopert w załączniku nr 2 zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych kopert z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 4. Składanie zamówień zawierające rodzaj koperty i ilość odbywać się będzie w dni robocze w godz. od 07.15 do 15.15. pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/ adres wskazany przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na koszt własny ( w tym wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego i dokonania przekazania danej dostawy osobie wskazanej w zamówieniu) w terminie 14 dni od złożenia zamówienia. 6. Wykonawca poinformuje telefonicznie Zamawiającego (osobę wymienioną w zamówieniu) o terminie dostawy. 7. Wykaz lokalizacji, gdzie będą dostarczane druki zawiera załącznik nr 3. 8. Zamawiający przewiduje, że zamówienia składane będą jeden raz w miesiącu.9. Za ujawnione wady dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do jego wymiany, na własny koszt, na towar o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od chwili ujawnienia jego wad. 10.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa kopert dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo- Handlowa ANNA Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23420,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12195,47
Oferta z najniższą ceną: 12195,47 / Oferta z najwyższą ceną: 19476,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Dostawa surowców recepturowych
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych
- Roboty dekarskie na budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na części
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej
- Dostawa druków, formularzy resortowych oraz druków ścisłego zarachowania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.