eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeskoWykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Lesko oraz jej jednostek organizacyjnych i współzależnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Lesko: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Lesko oraz jej jednostek organizacyjnych i współzależnych
Numer ogłoszenia: 81388 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409160 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesko, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4698001, 4698158, faks 0-13 4696458.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Lesko oraz jej jednostek organizacyjnych i współzależnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Lesko oraz jej jednostek organizacyjnych i współzależnych wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ. Bankowa obsługa, na ustalonych w postępowaniu warunkach, obejmować będzie również nowo powstałe w trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne gminy. Obsługa bankowa polegać będzie na: 1) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych bieżących i pomocniczych w złotych i walutach obcych, 2) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku w formie elektronicznej i papierowej, 3) realizacji przelewów zewnętrznych do obcych banków w formie elektronicznej i papierowej, 4) przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych i obcych dokonywanych na rachunki Gminy Lesko oraz jej jednostki organizacyjne i współzależne.. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty z tytułu podatków, opłat za odpady, za wodę, ścieki i innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nie posiadające osobowości prawnej. Wpłaty należności, do których stosuje się przepisy ordynacji podatkowej (m.in. podatki, opłaty za odpady) przyjmowane będą przez Wykonawcę na drukach o wzorze określonym przez Zamawiającego. Od wpłat dokonywanych na podstawie ww dowodów wpłat, na których podany został termin płatności, a dokonywanych po tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do naliczania i pobierania od wpłacającego odsetek od zaległości podatkowych. Pozostałe wpłaty należności budżetowych, do których nie stosuje się przepisów ordynacji podatkowej, dokonywane będą na drukach obowiązujących w banku. 5) dokonywaniu wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych (na drukach obowiązujących u Zamawiającego, np. listy wypłat), w tym m.in. dla świadczeniobiorców zasiłków z Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, wypłat świadczeń rodzinnych i z funduszu alimentacyjnego. 6) lokowaniu wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych. 7) udostępnieniu systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem i właściwą konfiguracją oraz aktualizacją, serwisem i szkoleniem użytkowników, 8) prowadzenie rozliczeń z tytułu podatków i opłat za odpady przy użyciu rachunków indywidualnych dla każdego zobowiązanego (tzw. rachunki wirtualne), 9) codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych. Wyciągi muszą zawierać informacje o dacie księgowania i dacie operacji. 10) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych. 11) wydawaniu opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Zamawiającego,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacki Bank Spółdzielczy, Sanok, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50982,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50982,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59442,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.