To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-11
Lesko: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Lesko
oraz jej jednostek organizacyjnych i współzależnych
Numer ogłoszenia: 81388 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409160 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesko, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4698001, 4698158, faks 0-13 4696458.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Lesko oraz jej jednostek organizacyjnych i współzależnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Lesko oraz jej jednostek organizacyjnych i współzależnych wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ. Bankowa obsługa, na ustalonych w postępowaniu warunkach, obejmować będzie również nowo powstałe w trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne gminy. Obsługa bankowa polegać będzie na: 1) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych bieżących i pomocniczych w złotych i walutach obcych, 2) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku w formie elektronicznej i papierowej, 3) realizacji przelewów zewnętrznych do obcych banków w formie elektronicznej i papierowej, 4) przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych i obcych dokonywanych na rachunki Gminy Lesko oraz jej jednostki organizacyjne i współzależne.. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty z tytułu podatków, opłat za odpady, za wodę, ścieki i innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nie posiadające osobowości prawnej. Wpłaty należności, do których stosuje się przepisy ordynacji podatkowej (m.in. podatki, opłaty za odpady) przyjmowane będą przez Wykonawcę na drukach o wzorze określonym przez Zamawiającego. Od wpłat dokonywanych na podstawie ww dowodów wpłat, na których podany został termin płatności, a dokonywanych po tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do naliczania i pobierania od wpłacającego odsetek od zaległości podatkowych. Pozostałe wpłaty należności budżetowych, do których nie stosuje się przepisów ordynacji podatkowej, dokonywane będą na drukach obowiązujących w banku. 5) dokonywaniu wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych (na drukach obowiązujących u Zamawiającego, np. listy wypłat), w tym m.in. dla świadczeniobiorców zasiłków z Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, wypłat świadczeń rodzinnych i z funduszu alimentacyjnego. 6) lokowaniu wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych. 7) udostępnieniu systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem i właściwą konfiguracją oraz aktualizacją, serwisem i szkoleniem użytkowników, 8) prowadzenie rozliczeń z tytułu podatków i opłat za odpady przy użyciu rachunków indywidualnych dla każdego zobowiązanego (tzw. rachunki wirtualne), 9) codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych. Wyciągi muszą zawierać informacje o dacie księgowania i dacie operacji. 10) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych. 11) wydawaniu opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Zamawiającego,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODKARPACKI BANK SPÓŁDZIELCZY W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
PODKARPACKI BANK SPÓŁDZIELCZY W UPADŁOŚCI
- Podkarpacki Bank Spółdzielczy, Sanok, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50982,00
Oferta z najniższą ceną: 50982,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59442,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4 800 000,00 złotych - na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie deficytu budżetu
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerniewice oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2027r
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.