eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej na potrzeby na potrzeby XVI Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. Aktualne Problemy w Elektroenergetyce, dla Katedry Elektroenergetyki Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej na potrzeby na potrzeby XVI Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. Aktualne Problemy w Elektroenergetyce, dla Katedry Elektroenergetyki Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 81405 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 17 75, faks +48 58 347 17 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej na potrzeby na potrzeby XVI Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. Aktualne Problemy w Elektroenergetyce, dla Katedry Elektroenergetyki Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Część I tablet 7 cali z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji podstawowej 220 szt. Część II tablet 10,1 cali cala z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji pełnej rozszerzonej 10 szt. Część III etui do tabletu 7 cali z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji podstawowej 220 szt. etui do tabletu 10,1 cali z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji pełnej rozszerzonej 10 szt. Część IV logo smycz z identyfikatorem 220 szt. torba konferencyjna 220 szt. notes konferencyjny 220 szt. długopis konferencyjny, kolor jasno pomarańczowy 110 szt. długopis konferencyjny, kolor jasno zielony 110 szt. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Tablet 7 cali z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji podstawowej 220 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MANTA S.A., ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50061,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50061,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67650,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Tablet 10,1 cala z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji pełnej rozszerzonej - 10 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMAGE Maciej Chabowski, ul. Żurawia 13, 11-041 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16605,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Logo smycz z identyfikatorem 220 szt. Torba konferencyjna 220 szt. Notes konferencyjny 220 szt. Długopis konferencyjny, kolor jasno pomarańczowy 110 szt. Długopis konferencyjny, kolor jasno zielony 110 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMAGE Maciej Chabowski, ul. Żurawia 13, 11-041 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5957,60

  • Oferta z najniższą ceną: 5957,60 / Oferta z najwyższą ceną: 6523,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest powszechnie dostępna dostawa materiałów reklamowych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 200000 euro w skali roku w PG. Art.70 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 tej ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.