Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej na potrzeby na potrzeby XVI Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. Aktualne Problemy w Elektroenergetyce, dla Katedry Elektroenergetyki Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 81405 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 17 75, faks +48 58 347 17 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej na potrzeby na potrzeby XVI Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. Aktualne Problemy w Elektroenergetyce, dla Katedry Elektroenergetyki Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Część I tablet 7 cali z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji podstawowej 220 szt. Część II tablet 10,1 cali cala z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji pełnej rozszerzonej 10 szt. Część III etui do tabletu 7 cali z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji podstawowej 220 szt. etui do tabletu 10,1 cali z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji pełnej rozszerzonej 10 szt. Część IV logo smycz z identyfikatorem 220 szt. torba konferencyjna 220 szt. notes konferencyjny 220 szt. długopis konferencyjny, kolor jasno pomarańczowy 110 szt. długopis konferencyjny, kolor jasno zielony 110 szt. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Tablet 7 cali z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji podstawowej 220 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MANTA S.A., ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50061,00
Oferta z najniższą ceną: 50061,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67650,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Tablet 10,1 cala z materiałami konferencyjnymi w formie elektronicznej w wersji pełnej rozszerzonej - 10 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMAGE Maciej Chabowski, ul. Żurawia 13, 11-041 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15990,00
Oferta z najniższą ceną: 15990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16605,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Logo smycz z identyfikatorem 220 szt. Torba konferencyjna 220 szt. Notes konferencyjny 220 szt. Długopis konferencyjny, kolor jasno pomarańczowy 110 szt. Długopis konferencyjny, kolor jasno zielony 110 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMAGE Maciej Chabowski, ul. Żurawia 13, 11-041 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5957,60
Oferta z najniższą ceną: 5957,60 / Oferta z najwyższą ceną: 6523,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest powszechnie dostępna dostawa materiałów reklamowych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 200000 euro w skali roku w PG. Art.70 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 tej ustawy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usuwanie odrośli drzew i krzewów z torfowiska w rezerwacie przyrody "Torfowisko Pobłockie"
- OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEGO PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN. "BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY ZARZĄDU W GDAŃSKU CBZC PRZY UL. HARFOWEJ 60 W GDAŃSKU"
- Dostawa skanerów 3D na potrzeby projektu ENACT 15mC realizowanego na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej
- Wykonanie: okresowych przeglądów technicznych, serwisów i konserwacji: central wentylacyjnych w Gdańskim Ośrodku Sportu, w latach 2024 - 2025.
- Modernizacja nawierzchni DW nr 612 na odcinku od km 3+180 do km 5+950
- Sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych PG
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia konferencyjnego pn. 14. Forum Rozwoju Mazowsza
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Lubelskiej
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Najwyższej Izby Kontroli
- 46/ZP/2024 Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych (poligraficznych) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa systemów wystawienniczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.