eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieObsługa 9 tablic informacyjnych w Zawierciu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Zawiercie: Obsługa 9 tablic informacyjnych w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 81432 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37531 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa 9 tablic informacyjnych w Zawierciu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa 9 tablic informacyjnych w Zawierciu o łącznej powierzchni 96 m2 (tj. 9 tablic w tym 7 dwustronnych i 2 jednostronne) znajdujących się na terenie miasta Zawiercia stanowiących załącznik nr 1 do umowy i SIWZ w zakresie: 1) skład DTP 7 szt. projektów graficznych przesłanych przez Zamawiającego, 2) wydruk solwentowy w pełnym kolorze 672 m2 na folii samoprzylepnej o grubości minimum 100 ? na szarym kleju w rozdzielczości 600 dpi według projektów graficznych dostarczonych przez Zamawiającego, 3) wyklejenie 672 m2 powierzchni informacyjnej na nośnikach wielkoformatowych w formacie 2x3 m (6 m2) każdy należących do Gminy Zawiercie, 4) bieżąca konserwacja (w tym zrywanie starych nadruków) i utrzymanie 9 tablic w zakresie: likwidacji graffiti z obudowy czy wymiany zniszczonej obudowy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera również wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PLAKAPOL s.c. Grzegorz Biedal, Zenon Biedal., Ul. Młynisko 47, 98-350 Biała, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23143,68

  • Oferta z najniższą ceną: 17347,80 / Oferta z najwyższą ceną: 30651,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.