eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korfantów" Zakup wraz z dostawą niezbędnych materiałów pokrycia dachowego na potrzeby realizacji inwestycji"Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży" oraz "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce" - postępowanie 5/WMH/2017"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-11

Ogłoszenie nr 81436 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.

Korfantów: " Zakup wraz z dostawą niezbędnych materiałów pokrycia dachowego na potrzeby realizacji inwestycji: "Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży" oraz "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce" - postępowanie 5/WMH/2017"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 67056-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 001008179, ul. ul. Powstańców Śląskich  8, 48-317  Korfantów, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 4343859, faks 77 4343860, e-mail zgkim@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): www.bip.korfantow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Gminna jedn. orgnizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej- Zakład budżetowy Gminy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Zakup wraz z dostawą niezbędnych materiałów pokrycia dachowego na potrzeby realizacji inwestycji: "Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży" oraz "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce" - postępowanie 5/WMH/2017"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

5/WMH/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą niezbędnych materiałów pokrycia dachowego na potrzeby realizacji inwestycji: "Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży" oraz "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce". 2. Planowana ilość materiałów pokrycia dachowego stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wynosi orientacyjnie: folia paroszczelna grubość 0,2 mm 400 m2; wełna mineralna do docieplenia stropodachów grubość 200 mm 290 m2 (współczynnik przewodzenia ciepła 0,039 W/ mK; folia/ membrama wysokoparoprzepuszczalna gramatura >= 180 (g/m 2 ) 400 m2;taśma do łączenia membram 400 mb; blacha powlekana trapezowa T 35 grubość 0,7 mm w kolorze RAL:powierzchnia pokrycia - dł. 12 m x szer. 6,60 m; powierzchnia pokrycia - dł. 10,15 m x szer. 24,4 m; wkręty samowiercące do montażu blachy trapezowej do łat w kolorze RAL 8017 2.500 szt.typu farmer. system rynnowy stalowy fi 150 kolor RAL 8017:rynny 32 mb.;złączki - wg normy zużycia szt.;denka/ zakończenia lewe/prawe 2 kpl.lej spustowy 3 szt.; haki montażowe nakrokwiowe 62 szt.; rura spustowa do proponowanego systemu rynnowego:rury 3,5 mb 3 szt.; kolana 6 szt.;wylewka 3 szt.;obejmy rury z kotwą do muru >25 cm 12 szt. folia/ membrama wysokoparoprzepuszczalana gramatura >= 130 (g/m 2) 250 m2; taśma do łączenia membram 250 mb; dachówka KARPIÓWKA do pokrycia powierzchni 190 m 2 metodą w "łuskę"w kolorze naturalnej czerwieni gąsiory dachowe do proponowanej dachówki 54 mb; gąsior początkowy lub zamknięcie gąsiora 12 szt.; trójnik gąsiora 3 szt.; wyłaz dachowy o wymiarach 78 x 100 1 szt.; ława kominowa kompletna do proponowanej dachówki 1 kpl.; System rynnowy stalowy fi 120 - 130 mm w kolorze RAL 8017: rynny 54 mb;narożnik wewnętrzny 2 szt.;narożnik zewnętrzny 2 szt.; lej spustowy 4 szt.;haki montażowe nakrokwiowe 100 szt.; rura spustowa do proponowanego systemu rynnowego fi 80 - 100 mm: rury 4 m 4 szt.;wylewki 4 szt.; kolana 8 szt.; obejmy montażowe z kotwa do muru > 25 cm 12 szt.; blacha płaska powlekana w kolorze dachówki grubość 0,5 - 0,55 mm 25 m2 Uwaga: W opisie przedmiotu zamówienia w pozycji 5,11,12 podano powierzchnię do pokrycia. W celu podania prawidłowych ilości należy obliczyć i wycenić w/w przedmiot zamówienia wg norm zużycia materiałów. Kąty trójnika gąsiora wskazanego w pozycji 14 przedmiotu zamówienia zostaną podane po wykonaniu więźby dachowej 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty potwierdzające właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wyroby te winny być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. 4. Dostarczone wyroby i materiały muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i informacji o ich istnieniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym oraz powinny odpowiadać wymaganiom stawianym przez Ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 5. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 6. Płatność za zakupione materiały pokrycia dachowego oraz wyroby dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie do 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów i wyrobów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału i wyrobu o nie więcej niż 20 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów i wyrobów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 9. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie skutkowało zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osoby przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności,w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osoby. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV: 44190000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52800.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DACHY POLSKA Sp. z o. o.,  ,  ul. Wójta Henryka 45,  59 - 300,  Lubin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36581,99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36581,99
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42451,06
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.