Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-18
Kozienice: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Ciekawej
Numer ogłoszenia: 81448 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Ciekawej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Ciekawej i przebudowa ulicy Ciekawej. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowy kanalizacji deszczowej i przebudowy ulicy Ciekawej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w siwz. II. Zakres robót: 1. Budowa kanalizacji deszczowej 1.1. Roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe nawierzchni: - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - rozebranie nawierzchni z bloczków betonowych, - rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 20 cm, - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki na koszt wykonawcy, - wbudowanie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr 23 cm, - wykonanie nawierzchni z bloczków betonowych wibroprasowanych gr. 15 cm (odtworzenie nawierzchni z wykorzystaniem 60% materiałów pochodzących z rozbiórki). 1.2. Roboty pomiarowe i ziemne. 1.3. Roboty montażowe: - montaż przykanalików z rur polietylenowych śr. zewnętrznej 200 mm, - kanał z rur kanalizacyjnych kielichowych z żywic poliestrowych średnicy nominalnej 300 mm, - kanał z rur kanalizacyjnych kielichowych z żywic poliestrowych średnicy nominalnej 400 mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200mm, - studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu, - obetonowanie kaskad ( włączenia przykanalików do studni), - montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń kabli, rurociągów i kanałów. Do układania kanałów należy stosować rury z żywic poliestrowych zbrojonych ciągłym i ciętym niekorozyjnym włóknem szklanym. Rury powinny posiadać wypełniacz z czystego piasku kwarcowego, nie dopuszcza się wypełniaczy korozyjnych np. węglanu wapnia. Rura powinna posiadać sztywność długoterminową SR50 min. 6000 kN/m2, co powinno być potwierdzone odpowiednią aprobatą. Studnie z kinetami muszą być wyposażone w pierścienie odciążające i włazy typu ciężkiego. Wpusty żeliwne typu ciężkiego z ryglowaną, uchylną klapą na zawiasach i koszem stalowym ocynkowanym. 2. Przebudowa ulicy Ciekawej (dojazdowej) 2.1. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie i ponowne ułożenie i wyprofilowanie chodników kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej ( materiał z rozbiórki), - rozebranie nawierzchni z bloczków betonowych gr. 15 cm, - rozebranie i ponownie ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej gr, 14-18 cm ( odtworzenie z wykorzystaniem 60% materiałów pochodzących z rozbiórki), - nawierzchnia z tłucznia kamiennego gr. 15 cm, - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki na koszt wykonawcy. 2.2. Roboty pomiarowe i ziemne. Koszty wywozu nadmiaru i utylizacji nadmiaru ziemi obciążają wykonawcę. 2.3. Roboty konstrukcyjne: 2.3.1. Wbudowanie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm ( na przejściach, wjazdach i włączeniu do ulicy należy zastosować krawężnik wtopiony) i ławie betonowej z oporem z betonu cementowego B15 2.3.2. Wbudowanie obrzeży betonowych kolorowych (grafitowych) o wym.30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 2.3.3. Wykonanie nawierzchni. Droga dojazdowa szer. 6,0 m. Chodnik jednostronny szerokości 2,0 m. Istniejące ciągi piesze do regulacji. Nawierzchnia zaprojektowana dla ruchu kategorii KR1. Konstrukcja: 2.3.3.1. Nawierzchnia jezdni: - warstwa odsączająca z piasku gr 15 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 23 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, - kostka brukowa betonowa (szara) gr. 8 cm, 2.3.3.2.Nawierzchnia chodnika: - warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, - kostka brukowa betonowa kolorowa (beżowa, jasno-beżowa) gr. 6 cm, - płyty chodnikowe betonowe z wypustkami 40x40x5 cm, 2.3.3.3. Nawierzchnia zajazdów: - warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, - kostka brukowa betonowa kolorowa (grafitowa) gr. 8 cm. 3. Organizacja ruchu: 3.1.Tymczasowa na czas prowadzenia robót - opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia. Pozostałe koszty związane z tymczasową organizacją ruchu obciążają wykonawcę. 3.2. Stała - oznakowanie pionowe zgodnie z projektem. 4. Zieleń 4.1. Rozścielenie ziemi urodzajnej gr. 5 cm z przekopaniem gruntu. 4.2.Wykonanie trawników dywanowych z nawożeniem. Do siewu należy użyć nasion traw odpornych na warunki miejskie. 5. Inne roboty: 5.1. Regulacja wysokościowa studni, skrzynek, przełożenie uzbrojenia podziemnego, zabezpieczenie urządzeń uzbrojenia podziemnego; dostosowanie urządzeń infrastruktury technicznej do poziomu nowej nawierzchni zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci. Na istniejących studniach kanalizacji sanitarnej zamontować płyty, pierścienie odciążające i włazy typu ciężkiego. Płyty i pierścienie odciążające dobrać do średnicy studni. Roboty ziemne w obrębie istniejącej infrastruktury podziemnej należy wykonać przy zachowaniu szczególnej ostrożności pod nadzorem pracowników dysponentów sieci. 5.2. Regulacja wysokościowa prywatnych bram wjazdowych. 5.3. Regulacja wysokościowa terenu prywatnych posesji - nawierzchni z kostki brukowej, odtworzenie nawierzchni betonowych, wykonanie utwardzenia zjazdów od strony posesji kruszywem gr. 15 cm. na długości wjazdów (wejść) i w zależności od potrzeb szer. minimum 1 m w głąb posesji. 5.4.Usunięcie kolizji z istniejącymi instalacjami (obniżenie posadowienia: sieci gazowych, elektrycznych, telekomunikacyjnych i wodociągowych) z dostosowaniem do projektowanej nawierzchni. 6. Roboty uzupełniające 6.1. Wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, porządkowe, demontażowe i odtworzeniowe. 6.2. Zabezpieczenie istniejących kabli lub rurociągów na czas wykonywania robót ziemnych i montażowych. 6.3. Montaż rur osłonowych na istniejące przyłącza i linie kablowe zgodnie z zaleceniami właścicieli urządzeń podziemnych. 6.4. Zabezpieczenie robót przez cały czas trwania budowy. 6.5. Przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia. 6.6.Wytyczenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu w 5 egz. wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót tj. nawierzchni utwardzonych, kanałów, przykanalików, studni i studzienek ściekowych i innych przebudowanych sieci. 6.7.W przypadku wystąpienia wód gruntowych w dnie wykopu wykonanie odwodnienia dostosowane do zastanych warunków hydrogeologicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie kanalizacji deszczowej j długości minimum 150m lub jedno zamówienie obejmujące wykonanie kanalizacji sanitarnej długości minimum 150m i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1.siwz), jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.1 i/lub 8.1.1.2 siwz, powołuje się na potencjał innych podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: a/ terminu wykonania zadania w następujących przypadkach: - niesprzyjających warunków pogodowych, - niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu wystąpienia dodatkowych , a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót, - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - zawieszenie wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy, /wówczas strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym ze minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy/. b/ w przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie, c/ gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu, d/ w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę. e/ gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. f/ gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, w szczególności na jej zakres, termin, g/gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 12..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111 Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi nr 393014T w msc. Kraszków na długości 885 mb
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Słomianka - granica powiatu (Gm. Tykocin)
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Orzeszu - Jaśkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.