eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańUtrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Żagań o statusie miejskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-11

Ogłoszenie nr 81479 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.

Żagań: Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Żagań o statusie miejskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72257-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, krajowy numer identyfikacyjny 52679400000, ul. Plac Słowiański  17, 68100   Żagań, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 771 040, faks 684 771 017, e-mail jchlostowska@um.zagan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.urzadmiasta.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Żagań o statusie miejskim.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie mechanicznego i ręcznego oczyszczania ulic (wraz z przyległymi zatokami parkingowymi), parkingów i placów gminnych, placów zabaw, przystanków autobusowych, chodników i ścieżek rowerowych, alejek i schodów terenowych z błota, piasku, szkła, plam oleju, liści, kwiecia i innych zanieczyszczeń na terenie Gminy Żagań o statusie miejskim. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmować będzie: 1)Mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic (wraz z przyległymi zatokami parkingowymi, postojowymi i autobusowymi), parkingów i placów gminnych, placów zabaw, przystanków autobusowych, chodników i ścieżek rowerowych, alejek i schodów terenowych z błota, piasku, szkła, plam oleju, liści, kwiecia i innych substancji sypkich oraz innych zanieczyszczeń (tj. odchodów zwierzęcych, zanieczyszczeń roślinnych - chwastów, traw rosnących w pasie drogowym oraz ciągach pieszych i chodnikach); 2)Ulice, parkingi, place gminne, place zabaw, przystanki autobusowe, chodniki, alejki i schody terenowe należy oczyszczać na bieżąco, aby nie dopuścić do ich zanieczyszczenia; 3)Mechaniczne oczyszczanie na mokro jezdni z odpadów. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace mokrego czyszczenia ulic wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu na każdej z ulic, z wyłączeniem ulic lub odcinków dróg, których nawierzchnia uniemożliwia wykonanie tego rodzaju prac. 4)Mechaniczne oczyszczanie na mokro zatok parkingowych i postojowych, oraz zatok autobusowych; 5)Ręczne oczyszczanie jezdni, zatok parkingowych i postojowych oraz autobusowych; 6)Zbieranie i pozbywanie się odpadów z jezdni; 7)Usuwanie, transport oraz przekazywanie do składowania i unieszkodliwiania odpadów usuniętych z terenu powierzonego do oczyszczania; 8)Ręczne zbieranie widocznych zabrudzeń typu gałęzie, kamienie, opakowania, papiery, butelki, puszki oraz inne drobne odpady komunalne, a także uszkodzone akcesoria samochodowe leżące na jezdni; Wykonawca jest zobowiązany zebrać i wywieźć wszelkie zanieczyszczenia; 9)W przypadku konieczności wykonania na doraźne zlecenie Zamawiającego, dodatkowego oczyszczania ulic, na skutek m.in.: panujących warunków atmosferycznych, świąt i uroczystości; 10)Prace związane z wykonywaniem przedmiotowej usługi, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać w godzinach najmniejszego natężenia ruchu drogowego; 11)Realizacja usługi objętej przedmiotem zamówienia dopuszcza zwiększenie ilości placów zabaw oraz przystanków autobusowych, a także powierzchni ulic, parkingów, placów gminnych, chodników, alejek i schodów terenowych, w zależności od zakończonych inwestycji. Dodatkowe informacje związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1)Wszystkie materiały niezbędne do prowadzenia mechanicznego i ręcznego oczyszczania ulic, parkingów, placów gminnych, przystanków autobusowych, chodników, alejek i schodów terenowych, Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach ustalonego wynagrodzenia; 2)Wykonawca przez cały okres realizacji umowy winien dysponować zasobem technicznym (sprzętem) umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu umowy, a mianowicie: - dwiema zamiatarkami ulicznymi o ładowności min. 4,5 ton każda; - co najmniej jedną zamiatarką chodnikową o pojemności zbiornika na zmiotki min. 1,5 m3; - jednym samochodem o ładowności do 3,5 tony; - mobilnym odkurzaczem o mocy powyżej 4 kW. 3)Wykonawca zobowiązany jest do codziennego wykonywania prac w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta, w szczególności na następujących terenach: Bulwar nad Bobrem, ciąg spacerowy nad kanałem, Park przy Szkole Podstawowej Nr 7 oraz ulice zlokalizowane w centrum miasta: Plac Słowiański, ul. Warszawska, ul. Szprotawska, Rynek, ul. Długa, ul. Keplera, ul. Libelta, ul. Bracka, ul. Słowackiego, ul. Teatralna, ul. Szlachetna, ul. Wałowa, ul. Gimnazjalna, ul. Łużycka, ul. Kopernika, ul. Brodatego; 4)Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: - Ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, - Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz. U. 2016 r., poz. 1987) wraz z przepisami wykonawczymi; 5)realizacja usługi objętej przedmiotem umowy winna być prowadzona zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP, dobrze jakościowo i estetycznie; 6)Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań dotyczących ilości odebranych odpadów o kodzie 20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów, 20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji, 20 02 02 - Gleba i ziemia, w tym kamienie, 20 02 03 - Inne odpady nieulegające biodegradacji, 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 99 - Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach; 7)Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu miesięcznych informacji (pisemnych) z prowadzonych prac mokrego czyszczenia ulic i odcinków dróg - wykazać ulice, na których zostało przeprowadzone oczyszczanie na mokro, podać powierzchnię ulic oczyszczonych metodą na mokro [w m2] dla każdej ulicy oddzielnie; podać częstotliwość przeprowadzonych zabiegów czyszczenia ulic, (np. raz na tydzień, raz na miesiąc, itp.). 8)Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę (w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666), co najmniej 7 osób mających realizować zamówienie tj. co najmniej 1 osoba do nadzoru z wykształceniem co najmniej średnim; co najmniej 2 osoby do obsługi zamiatarek z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów kategorii C; co najmniej 2 osoby z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów co najmniej kategorii B; co najmniej 2 osoby do obsługi mobilnego odkurzacza i wykonywania prac w zakresie ręcznego zamiatania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT220185.18
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o,  firma@mpoird.zagan.pl,  ul.Nowogródzka 2,  68-100,  Żagań,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 207000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 207000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.