eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie czystości i porządku dróg zarządzanych przez Dzielnicę Ursus m. st. Warszawy. Zadanie 1. Letnie utrzymanie czystości i porządku dróg zarządzanych przez Dzielnicę Ursus m. st. Warszawy w okresie od dnia podpisania umowy do 30.10.2015 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Warszawa: Utrzymanie czystości i porządku dróg zarządzanych przez Dzielnicę Ursus m. st. Warszawy. Zadanie 1. Letnie utrzymanie czystości i porządku dróg zarządzanych przez Dzielnicę Ursus m. st. Warszawy w okresie od dnia podpisania umowy do 30.10.2015 r.
Numer ogłoszenia: 81482 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48102 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy, Plac Czerwca 1976 roku 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4786000, faks 0-22 4786011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku dróg zarządzanych przez Dzielnicę Ursus m. st. Warszawy. Zadanie 1. Letnie utrzymanie czystości i porządku dróg zarządzanych przez Dzielnicę Ursus m. st. Warszawy w okresie od dnia podpisania umowy do 30.10.2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie czystości i porządku dróg zarządzanych przez Dzielnicę Ursus m. st. Warszawy. Zadanie 1. Letnie utrzymanie czystości i porządku dróg zarządzanych przez Dzielnicę Ursus m. st. Warszawy w okresie od dnia podpisania umowy do 30.10.2015 r. Zakres prac obejmujący wyżej wymienione zadanie polega na: 1.Dogłębnego oczyszczeniu jezdni ulic po okresie zimowym wg tras letniego utrzymania , obejmuje dokładne oczyszczenie jezdni na całej jej szerokości posiadających nawierzchnie bitumiczne lub betonowe i usytuowane w poziomie jezdni zgodnie z kierunkiem jazdy, zatok parkingowych oraz chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi. Zebrane w ten sposób zanieczyszczenia należy wywozić na bieżąco. W przypadku braku chodnika lub opaski na odcinkach ulic gdzie chodnik przylega bezpośrednio do jezdni, oczyszczeniu podlega krawężnik i pas chodnika o szerokości 0,5 m. Na odcinkach gdzie nie występują krawężniki oczyszczeniu podlega utwardzona nawierzchnia jezdni na całej szerokości. 2.Cyklicznym z częstotliwością raz w miesiącu zamiataniu, przy użyciu sprzętu mechanicznego oraz innych niezbędnych technik, całej szerokości jezdni ulicy -mających utwardzone nawierzchnie, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi, oraz zatok parkingowych łącznie z bieżącym wywozem zebranych zanieczyszczeń. 3.Ręcznym oczyszczaniu trudno dostępnych odcinków ulic/chodników/zatok parkingowych wraz z wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń. 4.Usuwaniu martwych zwierząt z jezdni łącznie z wywozem i utylizacją. Obowiązki Wykonawcy w sezonie letnim tj. od dnia podpisania umowy do 30 października 2015r 1. Dysponowanie sprzętem: zamiatarkami w ilości minimum 3 sztuki wyposażone w: a sprawny zespół szczotek umożliwiający zamiecenie jezdni ulicy jak też prawych i lewych opasek; b sprawnie działający system zraszania; 2.O wszelkich zmianach sprzętu zadeklarowanego do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest powiadamiać Zamawiającego. Zamiana sprzętu może być dokonana na inny o tych samych parametrach technicznych lub lepszych. 3.Wykonawca musi zapewnić łączność z osobą nadzorującą prace letniego mechanicznego oczyszczania. 4.Wykonawca musi informować na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zmianach dotyczących organizacji ruchu remonty, przebudowa jezdni ulic, awarie, rozlewiska po intensywnych opadach deszczu itp., jakie mają miejsce na obsługiwanym terenie. 5.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznej kontroli prawidłowego wykonania zleconych prac. Standardy wykonywanych prac: 1.Oczyszczanie tj. zamiatanie, musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni ulicy. Oczyszczona jezdnia nie powinna nosić śladów w postaci nie zebranych zanieczyszczeń. Na opaskach, utwardzonych pasach rozdzielających jezdnie i utwardzonych poboczach itp., nie mogą zalegać piasek i śmieci oraz inne zanieczyszczenia. 2.Wykonanie prac polegających na oczyszczaniu jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, zatok parkingowych nie może powodować zanieczyszczenia terenów przylegających do jezdni tj. chodników, terenów zieleni itp. 3.Parkujące przy krawężnikach samochody jak też czasowe wygrodzenia typu: plastikowe krawężniki, barierki, zastawki nie zwalniają Wykonawcy przed utrzymaniem całej nawierzchni jezdni w czystości, zgodnie z warunkami umowy. Jednakże, Zamawiający przewiduje odstępstwa od ww. utrudnień. Każdy przypadek oraz sposób i termin wykonania prac będzie uzgadniany indywidualnie z Wykonawcą. Organizacja działań oczyszczania: 1.Zamiatanie całej szerokości jezdni ulic będzie realizowane z częstotliwością raz w miesiącu po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy o terminie przez Zleceniodawcę. 2.Zamiatanie chodników, ścieżek rowerowych oraz zatok parkingowych, będzie realizowane z częstotliwością co najmniej 1 raz w miesiącu - po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy przez Zleceniodawcę. 3.Prace wymienione powyżej być wykonywane w godzinach porannych tak aby nie zakłócać ciszy nocnej. 4.Utrudnienia związane z realizacją prac wyżej wymienionych prac jak również propozycje zmiany terminów/odwołania realizacji prac wynikające z trudnych warunków atmosferycznych należy zgłaszać telefonicznie do siedziby Zleceniodawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAGUS Sp. z o.o., Al. Krakowska 110/114, 00-971 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447531,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140099,98

  • Oferta z najniższą ceną: 127399,99 / Oferta z najwyższą ceną: 357958,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.