To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-08
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-33/13
Numer ogłoszenia: 8148 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 479820 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-33/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa laptopów. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Laptop 15,6 z systemem operacyjnym i oprogramowaniem - 1 szt., 1.2 Laptop 15,6 z systemem operacyjnym - 1 szt., 1.3 Laptop 14,1 - 1 szt., Część 2: Dostawa tabletów. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Tablet - 2 szt. Część 3: Dostawa monitorów komputerowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Monitor LED 27 z HDMI - 1 szt., 1.2 Monitor LED 24 z HDMI - 1 szt., 1.3 Monitor LED 24 z DisplayPort - 1 szt. Część 4: Dostawa sprzętu projekcyjnego i fotograficznego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Projektor multimedialny LED - 1 szt., 1.2 Ekran projekcyjny - 1 szt., 1.3 Aparat cyfrowy z kartą - 1 szt., Część 5: Dostawa urządzeń peryferyjnych i części komputerowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Drukarka laserowa mono - 1 szt., 1.2 Drukarka atramentowa - 1 szt., 1.3 Zestaw klawiatura z myszą komputerową - 2 szt., 1.4 Kabel HDMI - 3 szt., 1.5 Dysk USB zewnętrzny 1 TB - 5 szt., 1.6 Pamięć RAM DDR2 - 2 szt., 1.7 Listwa dźwiękowa - 1 szt., 1.8 Wewnętrzny dysk HDD - 1 szt., 1.9 Zasilacz komputerowy - 1 szt., 1.10 Patch Panel UTP - 1 szt., 1.11 Wtyki RJ-45 - 100 szt., 1.12 Patchcord UTP - 50 szt., 1.13 Wentylator 40 mm - 3 szt., 1.14 Wentylator 60 mm - 3 szt., 1.15 Wentylator 70 mm - 3 szt., 1.16 Wentylator 80 mm - 3 szt., 1.17 Mysz komputerowa laserowa - 2 szt., 1.18 Mysz komputerowa przewodowa - 10 szt., 1.19 Klawiatura komputerowa przewodowa - 5 szt. Część 6: Dostawa oprogramowania do projektowania grafiki i edycji dokumentów. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Najnowszy program do projektowania graficznego - wersja edukacyjna (PL) - 11 szt., 1.2 Edytor tekstów - 1 szt. Część 7: Dostawa laptopa. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Laptop 17,3 - 1 szt., Projekt Sensory dielektryczne do badania wilgotności gleby oraz jakości materiałów i produktów rolniczych, dofinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Badań Stosowanych. Część 8: Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego z funkcją drukowania, kopiowania sieciowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne z funkcją drukowania, kopiowania sieciowego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapisami wzorów umów. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamówienia częściowe: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Podział na oferty częściowe został określony w rozdziale IV SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa laptopów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
- VICO D. Daniłowski K. Zakrzewski sp.j., ul. Dr. Męcz. Majdanka 76, 20-325 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15899,16
Oferta z najniższą ceną: 15899,16 / Oferta z najwyższą ceną: 15899,16
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa tabletów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MK KOMP Mariusz Bury, ul. Wyszyńskiego 49/12, 37-100 Łańcut, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2421,30
Oferta z najniższą ceną: 2421,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3936,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa monitorów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MK KOMP Mariusz Bury, ul. Wyszyńskiego 49/12, 37-100 Łańcut, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3166,73
Oferta z najniższą ceną: 3166,73 / Oferta z najwyższą ceną: 3452,86
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa sprzętu projekcyjnego i fotograficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MK KOMP Mariusz Bury, ul. Wyszyńskiego 49/12, 37-100 Łańcut, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3244,49
Oferta z najniższą ceną: 3244,49 / Oferta z najwyższą ceną: 3923,70
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa urządzeń peryferyjnych i części komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
- VICO D. Daniłowski K. Zakrzewski sp.j., ul. Dr. Męcz. Majdanka 76, 20-325 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6686,78
Oferta z najniższą ceną: 6686,78 / Oferta z najwyższą ceną: 6686,78
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa oprogramowania do projektowania grafiki i edycji dokumentów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
- VICO D. Daniłowski K. Zakrzewski sp.j., ul. Dr. Męcz. Majdanka 76, 20-325 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3662,05
Oferta z najniższą ceną: 2945,18 / Oferta z najwyższą ceną: 3662,05
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa laptopa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
- VICO D. Daniłowski K. Zakrzewski sp.j., ul. Dr. Męcz. Majdanka 76, 20-325 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3998,16
Oferta z najniższą ceną: 3606,48 / Oferta z najwyższą ceną: 3998,16
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego z funkcją drukowania, kopiowania sieciowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Merkator Sp. z o.o., ul. Dzielna 11a, 01-023 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12275,40
Oferta z najniższą ceną: 12275,40 / Oferta z najwyższą ceną: 12275,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.