eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaZakup i dostawa wyrobów betonowych (kostka brukowa, krawężniki drogowe, obrzeża chodnikowe) do Urzędów GminSosnówka ,Piszczac ,Sławatycze, Łomazy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-18

Biała Podlaska: Zakup i dostawa wyrobów betonowych (kostka brukowa, krawężniki drogowe, obrzeża chodnikowe) do Urzędów Gmin: Sosnówka ,Piszczac ,Sławatycze, Łomazy
Numer ogłoszenia: 81490 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiatbialski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyrobów betonowych (kostka brukowa, krawężniki drogowe, obrzeża chodnikowe) do Urzędów Gmin: Sosnówka ,Piszczac ,Sławatycze, Łomazy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów betonowych wraz z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym do : a)Urzędu Gminy Sosnówka : - kostka brukowa szara gr. 6 cm - 200 m2 - kostka brukowa szara gr. 8 cm - 144 m2 - krawężnik drogowy szary ścięty 100 x 30 x 15 cm - 122 szt/122 mb - obrzeża chodnikowe szare 75x 20x 6 cm - 208 szt/156 mb b) Urzędu Gminy Piszczac : - kostka brukowa szara gr. 6 cm - 600 m2 - kostka brukowa czarna gr. 8 cm - 74 m2 - obrzeża chodnikowe szare 75x 20x 6 cm - 667 szt/500,25 mb - krawężnik drogowy szary 100 x 30 x 15 cm - 240 szt/240 mb c) Urzędu Gminy Sławatycze : - kostka brukowa czerwona gr. 6 cm - 500 m2 - kostka brukowa szara gr. 8 cm - 100 m2 - obrzeże chodnikowe szare 75 x 20 x 6 cm - 380szt/285 mb - krawężnik drogowy szary 100 x 30 x 15 cm -310szt/ 310 mb - krawężnik skośny szary 30 x 22 x 15 cm - 18szt/18 mb - krawężnik najazdowy szary 22 x 15 cm - 43szt/43 mb d) Urzędu Gminy Łomazy: - kostka brukowa szara gr. 6 cm - 300 m2 Zamówione materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie tzn. odpowiadać wymaganiom: - ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych ( Dz.U. Nr 92 z 2004r, poz. 881 z późn. zm.) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu ich znakowania znakiem budowlanym ( Dz. U. Nr 198 z 2004r, poz.2041 z późn. zm.) - normy : PN-EN 1338 dla kostki PN-EN 1340 dla krawężników betonowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Bialej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, pok. Nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.